“Палітра мистецтва Криму. Національно декоративно-прикладне мистецтво кримськотатарського народу. Візерунки. Натюрморт.”Квітуче народне мистецтво”

Про матеріал
Ознайомити з національно декоративно-прикладним мистецтвом кримськотатарського народу. Розвивати вміння створювати композицію,добираючи кольорові сполучення елементів орнаментів. Вчити створювати натюрморт за уявою або зразком. Виховувати інтерес до традицій народних промислів. Формувати інформаційну компетентність. Очікувані результати: -учні повторюють поняття про натюрморт і композицію; -відтворюють навички створення гармонійної композиції,добираючи кольорові сполучення елементів орнаментів; -виявляють своє ставлення до творів художнього мистецтва; -презентують свою роботу; -дотримуються охайності.
Перегляд файлу

Управління освіти Соледарської міської ради Донецької області

Розробка

уроку з образотворчого мистецтва

в 4 класі (з інклюзивним навчанням) “Палітра мистецтва Криму.

Національно декоративно-прикладне мистецтво кримськотатарського народу. Візерунки.

Натюрморт.”Квітуче народне мистецтво”.

Підготували:

Крекотень Олена Пантеліївна учитель

Федорова Юлія Вікторівна асистент учителя

Соледарської загальноосвітньої школи I-III ступенів №13

з поглибленим вивченням англійської мови

Тема. Палітра мистецтва Криму.

Національно декоративно-прикладне мистецтво кримськотатарського народу. Візерунки. Натюрморт.”Квітуче народне мистецтво».

Мета:продовжити знайомство з національним мистецтвом різних народів. Ознайомити з національно декоративно-прикладним мистецтвом кримськотатарського народу. Розвивати вміння створювати композицію,добираючи кольорові сполучення елементів орнаментів. Вчити створювати натюрморт за уявою або зразком. Виховувати інтерес до традицій народних промислів. Формувати інформаційну компетентність.

Очікувані результати:

-учні повторюють поняття про натюрморт і композицію;

-відтворюють навички створення гармонійної композиції,добираючи кольорові сполучення елементів орнаментів;

-виявляють своє ставлення до творів художнього мистецтва; -презентують свою роботу; -дотримуються охайності.

Хід уроку

I.Мотивація навчальної діяльності

1.Робота над загадками

Довгий носик,ручку має

Всіх нас чаєм пригощає(Чайник)

Біг карасик через перелазик та у воду плюсь! (Кухоль)

Гра”Продовжи речення”

Я (хотіла)хотів би,щоб предмети побуту в моїй родині були прикрашені...

II.Повідомлення теми та мети уроки

III.Основна частина

1.Ознайомлення з національно декоративно-прикладним мистецтвом кримськотатарського народу.

Робота з підручником.с.38 2.Гра”Мікрофон”

-Мої враження від предметів ужиткового мистецтва.

(залучення до обговорення дітей з особливими освітніми потребами) -Кольорові сполучення у розписах.

3.Перегляд відіозапису виставки кримського народного мистецтва

( https://youtu.be/pb264egFLik)

4.Обговорення візерунків для створення декоративних речей,порівняння з традиціями українського народу (перегляд натюрмортів).

5.Поетапне виконання робіт:

-учні обирають предмети для натюрморту,обмірковують їх поєднання та розташування;

-виконання ескізів елементів орнаменту;(індивідуальна робота з учнями з ООП)

-добір кольорового сполучення лементів орнаменту; -дотримання охайності при виконанні робіт.

VI. Презентація робіт

V. Рефлексія

Оформлення виставки робіт.

Використана література

1.Державний стандарт початкової освіти(МОН України)

2.Масол Л., Гайдамака О,Бєлкіна Е. , Калініченко О, Рудченко І,.Методика навчання мистецтва у початковій школі:посібник вчителів. Харків. Веста:Видавництво”Ранок “2006

3.Рубля Т.,Мед І., ЩегловаТ., Мистецтво. Підручник інтегрованого курсу для 4 класу закладів загальної середньої освіти. Харків.

Видавництво “Ранок”2021

pdf
Пов’язані теми
Образотворче мистецтво, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
3 грудня 2021
Переглядів
934
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку