Управління освіти Соледарської міської ради Донецької області
Розробка
уроку з образотворчого мистецтва
в 4 класі (з інклюзивним навчанням) “Палітра мистецтва Криму.
Національно декоративно-прикладне мистецтво кримськотатарського народу. Візерунки.
Натюрморт.”Квітуче народне мистецтво”.
Підготували:
Крекотень Олена Пантеліївна учитель
Федорова Юлія Вікторівна асистент учителя
Соледарської загальноосвітньої школи I-III ступенів №13
з поглибленим вивченням англійської мови
Тема. Палітра мистецтва Криму.
Національно декоративно-прикладне мистецтво кримськотатарського народу. Візерунки. Натюрморт.”Квітуче народне мистецтво».
Мета:продовжити знайомство з національним мистецтвом різних народів. Ознайомити з національно декоративно-прикладним мистецтвом кримськотатарського народу. Розвивати вміння створювати композицію,добираючи кольорові сполучення елементів орнаментів. Вчити створювати натюрморт за уявою або зразком. Виховувати інтерес до традицій народних промислів. Формувати інформаційну компетентність.
Очікувані результати:
-учні повторюють поняття про натюрморт і композицію;
-відтворюють навички створення гармонійної композиції,добираючи кольорові сполучення елементів орнаментів;
-виявляють своє ставлення до творів художнього мистецтва; -презентують свою роботу; -дотримуються охайності.
I.Мотивація навчальної діяльності
1.Робота над загадками
Довгий носик,ручку має
Всіх нас чаєм пригощає(Чайник)
Біг карасик через перелазик та у воду плюсь! (Кухоль)
Гра”Продовжи речення”
Я (хотіла)хотів би,щоб предмети побуту в моїй родині були прикрашені...
II.Повідомлення теми та мети уроки
III.Основна частина
1.Ознайомлення з національно декоративно-прикладним мистецтвом кримськотатарського народу.
Робота з підручником.с.38 2.Гра”Мікрофон”
-Мої враження від предметів ужиткового мистецтва.
(залучення до обговорення дітей з особливими освітніми потребами) -Кольорові сполучення у розписах.
3.Перегляд відіозапису виставки кримського народного мистецтва
( https://youtu.be/pb264egFLik)
4.Обговорення візерунків для створення декоративних речей,порівняння з традиціями українського народу (перегляд натюрмортів).
5.Поетапне виконання робіт:
-учні обирають предмети для натюрморту,обмірковують їх поєднання та розташування;
-виконання ескізів елементів орнаменту;(індивідуальна робота з учнями з ООП)
-добір кольорового сполучення лементів орнаменту; -дотримання охайності при виконанні робіт.
VI. Презентація робіт
V. Рефлексія
Оформлення виставки робіт.
Використана література
1.Державний стандарт початкової освіти(МОН України)
2.Масол Л., Гайдамака О,Бєлкіна Е. , Калініченко О, Рудченко І,.Методика навчання мистецтва у початковій школі:посібник вчителів. Харків. Веста:Видавництво”Ранок “2006
3.Рубля Т.,Мед І., ЩегловаТ., Мистецтво. Підручник інтегрованого курсу для 4 класу закладів загальної середньої освіти. Харків.
Видавництво “Ранок”2021