Пам'ятки для написання з математики та української мови допоможуть дитині краще справитися з нелегким завданням - навчитися писати. Пам'ятка одразу містить зразки роздруківок із зошита, що значно полегшить роботу учням та педагогам. Також за цими зразками можна працювати вдома зі своїми дітьми.
ПАМ’ЯТКА З МАТЕМАТИКИ: ПИШИ ПРАВИЛЬНО!
1. Запис дати і виду роботи(наприклад: задача, приклади і т.д.) розміщуй посередині робочого рядка.
2. Між класною і домашньою роботами пропускай 4 клітинки, а в 5-й починай писати.
3. Починай писати на другій повній клітинці зверху та від поля чи згину зошита.
4. Цифри пиши висотою в одну клітинку (за правилом).
5. Літери пиши каліграфічно. Малі літери пиши в 1-2 класах висотою в одну клітинку, а в 3-4 класах - 2/3 клітинки.
6. Великі літери пиши заввишки в півтори клітинки.
7. Кожну цифру, знак і літеру записуй в окремій клітинці.
8. Математичні вирази пиши в рядку або в стовпчик. Між стовпчиками прикладів, рівнянь пропускай 4 клітинки, в 5-й пиши.
9. Не виходь за межі рядка.
10. Виправлення роби ручкою, один раз закресливши.
11. Щоб виправити помилку, закресли неправильно написану літеру чи цифру навскіс (зправа на ліво / ) і зверху напиши потрібну.
12. Виконуй роботу над помилками.
ПІСЛЯ ЧИСЕЛ НАЙМЕНУВАННЯ ПИШИ СКОРОЧЕНО.
- Без крапки: 2 мм, 3 см, 4 дм, 5 м; 6 г, 7 кг, 9 ц, 4 т; 12 сек, 13 хв, 14 год;
- Крапку став після скороченого найменування грошової одиниці: 25 грн., 30 к.
- Назви предметів біля цифри записуй скорочено, за правилами скорочень: 40 в, (відер), 10 ябл. (яблук)(до останньої приголосної букви)
- У відповіді до задачі назви предметів пиши повністю (крім загальноприйнятих скорочень)
Наприклад : Відповідь: 5 слив. Відповідь: 7 дм
Одиниці швидкості: 6 м /сек
Одиниці площі: 45 см, 34 м .
ПАМ’ЯТКА ЗУКРАЇНСЬКОЇ МОВИ:
ПИШИ ПРАВИЛЬНО!
1. Пропускаю 1 рядок після класної чи домашньої роботи, (якщо зошит в широку лінію 2 рядочки).
2. Дату пишу словами (1-2 класі цифрою).
3. Починаю роботу з першого рядка.
4. Пишу так, щоб виділявся абзац.
5. Нове речення починаю писати з великої букви.
6. В кінці речення ставлю крапку, або інший розділовий знак.
7. Слідкую за нахилом букв і їхньою висотою (4 мм).
8. Правильно переношу слова.
9. Регулярно виконую роботу над помилками.
10. Закреслюю тільки ручкою: /.
11. Слідкую за інтервалами між словами.
12. Дописую рядок до кінця.
13. Не починаю новий вид роботи на 2-х, 3-х останніх рядках сторінки.
14. Пишу каліграфічно, охайно, грамотно.
ЧОТИРИ ЗАВДАННЯ, ЯКІ ПОВИННІ БУТИ РОЗВ'ЯЗАНІ ПІД ЧАС ЧИТАННЯ: