Памятка допомагає учню на уроці розвитку звязного мовлення успішно впоратися із творчим завданням написати листа до автора твору або літературного героя.
Пам’ятка для учня
Лист – передача на письмі особистих вражень і думок.
Складові елементи листа:
1. звертання до адресата, вітання;
2. вступ, у якому засвідчити обізнаність із життям і творчістю письменника;
3. основна частина: висловлення власних вражень і думок про його твори;
4. закінчення, побажання й запитання до письменника.
5. підпис, місце написання.
Комунікативна мета художнього листа – емоційний вплив на адресата.
Критерії оцінки художнього листа:
1) наявність всіх структурних елементів тексту (звертання, розповідь, побажання, підпис);
2) переконливість і емоційність мовлення;
3) доречність, доказовість цитат;
4) особисті відкриття, новаторство;
5) доброзичливість та повага до співбесідника;
6) емоційність та оптимізм.