Паралельність прямої та площини” (застосування геометрії до служби ЗСУ)

Про матеріал
Урок- практимум по темі “Паралельність прямої та площини” (застосування геометрії до служби ЗСУ). Розв'язування задач.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

10 клас. Урок- практимум по темі “Паралельність прямої та площини” (застосування геометрії до служби ЗСУ)Здолбунівський ліцей №5 Рівненської області. Вчитель: Горшунова Лариса Мілентіївна

Номер слайду 2

Мети:- навчити застосовувати знання при рішенні нестандартних задач, бачити в них прості складові;- показати використання математики у різних галузях виробництва, цілісність і гармонію навколишнього світу, взаємозв'язок предметів, що вивчаються, взаємозв'язок розділів математики, красу математики;- виховувати почуття патріотизму, господаря своєї долі, виховувати любов до рідної землі.

Номер слайду 3

Математика ,що є найдавнішою з усіх наук, разом з тим залишається завжди молодою наукою, яка бурхливо розвивається, яка весь час розширює галузі свого застосування. Багато предметів, які нас оточують, мають геометричні фігури. Стіни, стеля, підлога – площини. Вони перетинаються по прямих. В просторі існують паралельні , мимобіжні, перпендикулярні прямі а також прямі, які паралельні до площин, перетинають або належать цій площині.

Номер слайду 4

 Навряд чи ви зараз знайдете у світі більш відому собаку, а ніж наш вже легендарний пес Патрон. Він вже встиг стати одним з символів війни з рашизмом.

Номер слайду 5

Сапер пес Патрон допомагає чернігівським війсковим. Протягом доби пес допомагає шукати міни , розважає військовослужбовців та відпочиває:45% всього часу він шукає міни,20% всього часу розважає військовослужбовців,35 % всього часу витрачає на відпочинок. Знайдіть скільки часу пес відпочиває, працює та розважає воїнів.

Номер слайду 6

Відстань до танка 3км , кут запуску ракети 450, довжина підйому ракети 30м. Скільки треба пролетіти ракеті, щоб вразити танк, якщо кут падіння по відношенню до землі дорівнює 300.

Номер слайду 7

Дано: BC=3км, ABC =45°, AB=30м, DCB=30°. Знайти : AB+AD+CDРозв’язання: 1. Опустити висоти з вершин A і D на основу трапеції BC . 2. Розглянути трикутники ABE. AE=AB∙sin∟ABE, AE=DF, BE= AB∙cos∟ABE. 3. Розглянути трикутник CDF. CD= ; FC= ; EF=AD= BC-(BE+FC)

Номер слайду 8

Ворожий гелікоптер летів паралельно до землі. Наші відважні воїни мають його збити. Кут запуску ракети 600, до зіткнення 100м. На якій висоті має бути збитий гелікоптер?

Номер слайду 9

Кут BAC =60°, АС=100м. Знайти СВ.

Номер слайду 10

Дрон запускають на висоту 30м. По якій прямій піднімається дрон в повітря? Знаходить ціль, рухаючись паралельно до земної поверхні. По якій траекторії він має скинути бомбу? Яка має бути відстань до ворожої техніки, якщо дрон не змінював траекторію польоту?

Номер слайду 11

Якщо ви хочете брати участь у великому житті, то наповнюйте свою голову математикою, поки є для цього можливість. Вона надасть вам потім величезну допомогу у всій вашій роботі та житті.                

Номер слайду 12

Дякую за увагу.

pptx
Додано
2 листопада 2023
Переглядів
253
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку