Past Simple. Розповідь про минулорічну подорож та повсякденні справи у минулому

Про матеріал
Введення минулого часу дієслова Past Simple та виконання тренувальних вправ на закріплення отриманих знань; Розвиток навичок діалогічного мовлення у розмові про справи, якими займалися учні вчора після школи, а також про минулорічний відпочинок; Розвиток навичок зв’язного мовлення: розповідь про справи, які вдалося виконати за день, про колишнє життя мультиплікаційних персонажів, про різні етапи подорожі, які проходили учні минулого року (купівля квитка, бронювання готелю та проведення часу у транспорті).
Перегляд файлу

Тема: "Past Simple. Розповідь про минулорічну подорож та повсякденні справи

у минулому"

Мета:

- введення минулого часу дієслова Past Simple та виконання тренувальних вправ на закріплення отриманих знань;

- розвиток навичок діалогічного мовлення у розмові про справи, якими займалися учні вчора після школи, а також про минулорічний відпочинок;

- розвиток навичок зв’язного мовлення: розповідь про справи, які вдалося виконати за день, про колишнє життя мультиплікаційних персонажів, про різні етапи подорожі, які проходили учні минулого року (купівля квитка, бронювання готелю та проведення часу у транспорті);

- розвиток стійкої уваги, здатності зосереджуватись протягом тривалого часу, використовувати окремі елементи (малюнки, слова та вирази) для складання послідовної розповіді на задану тему;

- виховання позитивного ставлення до вивчення іноземних мов.

Обладнання та матеріали: інтерактивні комп’ютерні ігри, електронні анімовані ілюстрації, презентація Power Point, аудіо та відео матеріали, підручник, комп’ютер, смартфон та телевізор.

 

Хід роботи

І. Перше знайомство та введення Past Simple.

1. Розповідь про справи, які ми виконували учора. Введення найбільш вживаних дієслів у минулому часі. Вивчення слів за допомогою мультисенсорного підходу.   

Вчитель запрошує в гості казкового персонажа Baby Dinosaur. На екрані з’являється мультиплікаційний герой.

Вчитель питає вихованців, що робив цей динозаврик учора:

What did baby dinosaur do yesterday?

(Що робив динозаврик учора ?)

Вчитель демонструє картки з яскравою анімацією, на яких зображені різні

 буденні справи.

 

 

 

 

Комп’ютер називає речення з дієсловами у минулому часі. Діти повинні не тільки повторити ці висловлювання, але й скопіювати акцент, інтонацію та надати йому емоційного забарвлення.

Вихованці вигадують жести та міміку для кожного висловлювання в Past Simple. Такий підхід сприяє кращому запам’ятовуванню нової лексики, тому що задіяно багато органів чуття.

 

 

2. Виконання пісні про казкового персонажа на ім’я Baby Dinosaur. Використання міміки, жестикуляції та різної інтонації під час виконання пісні.

На екрані з’являється відеокліп про динозаврика. Вчитель звертається до вихованців:

"Baby Dinosaur is going to tell us a story about his yesterday’s  activities."

(Динозаврик збирається розповісти історію про вчорашні справи)

Мультиплікаційний персонаж Baby Dinosaur розповідає про щоденні справи, які він виконував учора, але робить це у формі пісні. Учні співають цю пісню разом з динозавриком та супроводжують її відповідними жестами та мімікою. Вчитель контролює гучність виконання співу, піднімаючи, або опускаючи руку. Інтерактивні жваві пісні Genki English складені з найбільш вживаних слів та виразів розмовної англійської мови. Повторюючи їх багато разів, вихованці автоматично, без зусиль засвоюють основний матеріал.

ІІ. Використання отриманих знань на практиці.

Закріплення вивченого матеріалу.

1. Вживання неправильних дієслів у розмові з однокласниками про вчорашній день.

Діти підходять до кожного однокласника та цікавляться, які справи він виконував учора. У своєму спілкуванні вони повинні вживати запитання та лексику, які вони вивчили за допомогою пісні.

-         What did you do yesterday?

-         I ate my breakfast.

-         I went to school.

-         I rode my bike.

C:\Users\1\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Game.jpgДіти проводять цю коротку розмову на швидкість. Вчитель засікає час за допомогою секундоміра, щоб у дітей з’явилась мотивація та бажання виконати завдання якомога швидше та якісніше.

Після розмови зі своїми товаришами, діти грають в інтерактивну комп’ютерну гру.

Вони уважно слухають речення в минулому часі, які генеруються комп’ютерною програмою, виходять до дошки та вибирають відповідний малюнок на комп'ютері.

Діти повинні вловити інформацію на слух та зрозуміти її, не дивлячись на те, що диктор використовує різну інтонацію, акцент та емоції.

2. Survey. Опитування серед однокласників про їхні щоденні справи у минулому. Вихованці збирають інформацію про своїх друзів, записують її та презентують перед класом.

На екрані з’являється таблиця з реченнями в минулому часі. Вчитель пояснює різницю між правильними та неправильними дієсловами. Він роздає кожному вихованцю папірець, на якому є лише одна фраза з усіх представлених.

Учні проводять письмове опитування серед своїх однокласників.

 

 

 

 

Вони намагаються вгадати фразу, яка знаходиться на папірці посередині. Діти ставляють дуже багато запитань одне одному, а коли вгадують, записують речення повністю в пусту клітинку на папірці.

Наприклад, учень підходить до свого однокласника та запитує:

- Did you drink some water?

- No, I didn’t.

- Did you sleep all night yesterday?

- No, I didn’t.

- Did you do your homework?

- Yes, I did. I did my homework yesterday.

Впродовж виконання цього завдання учитель пояснює правила, за якими формуються запитання в Past Simple.

Як тільки вихованець заповнив усі клітинки та провів опитування серед дітей, він підходить до вчителя та ділиться інформацією, яку він щойно здобув.

 

 

 

3. Складання цілісної послідовної розповіді про колишнє життя безпритульного кота. З окремих малюнків діти складають історію про пригоди, які трапилися з котом. Розповідь історії у стилі RAP.

Вчитель показує фотографію безпритульного кота, який має дуже сумний вигляд та проживає на вулиці та запитує у вихованців:

"Why is this stray cat so sad ?"

(Чому цей кіт такий сумний ?)

Вихованці відповідають:

"The cat is so sad because he lives on the street"

(Кіт дуже сумний, тому що він живе на вулиці)

Вчитель роздає вихованцям серію малюнків про життя цього кота. Працюючи в парах та групах, діти повинні розмістити ці малюнки в такому порядку, щоб утворилась послідовна історія.

На кожному малюнку є підказки у вигляді неправильних дієслів.

Вчитель показує вихованцям декілька малюнків та говорить, що потрібно з ними зробити:

"Put these pictures in order to make up a consecutive story about the cat. Guess the meaning of the irregular verbs concerning the life of the cat".

(Розкладіть малюнки в тому порядку, щоб отримати цілісну, послідовну історію про кота. Здогадайтеся значення неправильних дієслів на малюнках, які стосуються його життя)

Вихованці на швидкість складають історію. Як тільки весь клас справляється із цим завданням, вчитель включає відеокліп про безпритульного кота. Вихованці перевіряють, чи правильно вони розташували малюнки в своїй розповіді.

Вчитель включає відеокліп ще раз і вихованці співають пісню в стилі реп. Ця пісня складається виключно з неправильних дієслів, які логічно зв’язані в одне ціле.

 

 

 

 

 

 

 

4. Озвучування персонажів мультфільму. Розмова про літні канікули.

Учні відпрацьовують діалог до автоматизму, а потім дублюють персонажів, підлаштовуючись під їхній темп та артикуляцію.

Вчитель показує мультфільм, в якому хлопець та дівчинка говорять про свій відпочинок влітку. Вихованці повинні подивитися відео сказати, чим займалися та де відпочивали герої історії.

"I will show you the video about a boy and a girl.

Tell me where they were and what they did during their summer vacation"

(Подивіться відео про дівчинку та хлопця. Скажіть, де вони були та що робили протягом літніх канікул)

Після перегляду мультфільму, учні говорять, що хлопчик відпочивав на острові Джеджудо в Південній Кореї, а дівчина займалася бойовими мистецтвами.

Вчитель звертається до учнів та говорить, що вони будуть акторами дубляжу.

Діти будуть озвучувати мультфільм від імені персонажів.

"Now you are going to be dubbing artists and dub the cartoon"

(Зараз ви будете акторами дубляжу та озвучите персонажів мультфільму)

Вчитель роздає папірці з репліками персонажів. Для зручності вони виділені різними кольорами.

За визначений час учні повинні опрацювати ці діалоги та розіграти їх перед класом.

Вчитель показує мультфільм,

а діти парами виходять до дошки та озвучують мультфільм, намагаючись підлаштувати темп своєї розмови під темп та артикуляцію персонажів мультфільму.

5. Розповідь про минулорічну поїздку на море.

Визначення етапів подорожі, через які проходить кожен турист: від купівлі квитків до заселення в готель.

Вчитель показує зображення дівчини, яка згадує про минулорічну поїздку на морське узбережжя.

Він звертається до учнів:

"Where would you like to go on summer holidays ?

Would you like to go to the seaside?"

(Куди б ви хотіли з’їздити на літніх канікулах? Чи хотіли би побувати на морі ?)

Вихованці розповідають про свої плани на літо.

Вчитель просить учнів назвати порядок дій, які потрібно виконати, щоб потрапити на море (поїхати на залізничну станцію, купити квитки, сісти на потяг і т.д.).

"Look at the girl again and say what she did to get to the seaside. Put the pictures in the correct order to get a story".

(Ще раз подивіться на дівчину на малюнку та скажіть, які дії вона виконала, щоб дістатись до морського узбережжя. Розташуйте малюнки в правильному порядку, щоб утворилась історія)

Після виконання вправи, діти виходять до дошки та презентують свою розповідь перед класом.

Вони розповідають про свою поїздку на море, вживаючи дієслова в Past Simple.

6. Обговорення справ, якими займаються учні після школи.

У своїй розмові вони опираються на підказки у табличці та вивчену лексику.

Вчитель просить вихованців розповісти про те, чим вони займались вчора після школи:

"Can you tell me what did you do yesterday ?"

Діти по черзі розповідають про свій вчорашній день, використовуючи дієслова в Past Simple.

Наприклад:

"Yesterday after school, I visited my friends"

Вчитель роздає вихованцям папірці з дієсловами, які означають щоденні справи. Учні розмовляють з кожним однокласником про справи, які робили вчора після школи.

 

III. Підведення підсумків заняття. Повторення та узагальнення матеріалу в ході виконання практичного завдання.

 

Опис пройдешнього дня у щоденнику. Вживання Past Simple

у розповіді про справи, якими займалися учні.

Вчитель показує зображення щоденника, в який люди записують події із свого життя,

а також свої  емоції та думки.

Він просить дітей подивитися відео про щоденник та його призначення:

 

 

"Watch the video about diaries. Why do people keep diaries? Do you keep a diary?"

(Подивіться відео про щоденники. Чому люди ведуть щоденники ? Чи ведете ви щоденник ?)

Після перегляду відео, вчитель звертається до вихованців:

"Imagine that you keep a diary. Write a few sentences about what you did after school."

(Уявіть, що ви ведете щоденник. Напишіть декілька речень про те, що ви робили вчора після школи)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Щербін Максим
Додано
15 травня
Переглядів
65
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку