"Патріотичне та інтернаціональне виховання дошкільників"

Про матеріал
Презентація містить матеріал з формування патріотичних та інтернаціональних почуттів дошкільників
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Мета, зміст і методи роботи щодо виховання у дітей почуття любові до Батьківщини. Інтернаціональне виховання в дитячому садку. П л а н1. Виховання основ національної самосвідо­мості у дошкільників.2. Мета, зміст і методи роботи з виховання у дітей патріотизму і почуття любові до Батьківщини3. Виховання почуття інтернаціоналізму у дошкільників 

Номер слайду 2

1. Виховання основ національної самосвідо­мості у дошкільників

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Виховання національної гідності й менталітету. Передумовами формування у вихованців людської гідності взагалі і національної зокрема можна назвати:навіювання вихованцям аксіоми про вищість і непов­торність людини;постійне акцептування уваги людини па її духовних цінно­стях,;формування почуттів совісті і честі як засобів самооцінки своїх дій;поважне і вимогливе ставлення вихователя (батька, ма­тері);спонукання вихованця до постійного відстоювання влас­ної гідності перед іншими людьми;знання історії своєї родини; знання історії свого народу; знання культури,знання життєвого шляху великих постатей власноговолодіння багатством рідної мови;участь у конкретній діяльності, спрямованій на збереження і примноження матеріальних І духовних багатств свого народу; діяльність

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Мета, зміст і методи роботи з виховання у дітей патріотизму і почуття любові до Батьківщини. Джерелами патріотичного виховання є: рідне слово батька і матері, колискова пісня матері, культ Матері та Батька,рідна оселя, садиба, батьківщина і Батьківщина,героїчна минувшина народу,життєдіяльність історичних постатей народу (політич­них діячів, вчених, письменників, діячів мистецтва і культури), конкретна діяльність особистості, спрямована на матеріальне і культурне збагачення своєї країни

Номер слайду 7

Зміст патріотичного виховання. У розділі “Дитина і навколишній світ” окреслено завдання ознайомлення дітей з явищами суспільного життя за напрямами, зміст яких поглиблюється у кожній наступній віковій групі. Вже у молодшій групі діти мають знати назву рідного міста (села), а в середній повинні мати певні уявлення про Батьківщину (“Батьківщина — це місце, де людина народилась і живе, де народились і живуть її батьки. Вона така ж рідна для людини, як її батьки, тому й називається Батьківщиною. Наша Батьківщина — Україна”). Діти повинні знати, що люди, які мають спільну батьківщину, — це народ, а ті, що народилися і живуть в Україні — український народ. У народі з роду в рід передаються мова, пісні, повага до старших, любов до дітей і рідного дому. Програма передбачає формування у дітей уявлень про історію рідного міста (села), походження його назви і назв вулиць, географічні та історичні пам'ятки рідного краю.

Номер слайду 8

Метою національно-патріотичного виховання є формування у молодого покоління високої патріотичної свідомості, почуття любові до України, пошани до видатних вітчизняних історичних діячів, готовності до виконання громадянських і конституційних обов’язків. Головною складовою патріотичного виховання є формування у підростаючого покоління любові до рідної країни, що здійснюється в першу чергу сім’єю, безпосереднім соціальним оточенням через передавання певних культурних традицій, звичаїв, обрядів, вірувань. Основними напрямами патріотичного виховання є:— формування уявлень про сім'ю, родину, рід і родовід;— краєзнавство;— ознайомлення з явищами суспільного життя;— формування знань про історію держави, державні символи;— ознайомлення з традиціями і культурою свого народу;— формування знань про людство.

Номер слайду 9

Базовий компонент дошкільної освіти в Україні орієнтує на опанування знань про нашу державу, виховання поваги до державних символів. Старші дошкільники мають знати прапор, гімн, герб України, назву її столиці, інших великих міст, значущі географічні назви (Крим, Карпатські гори, Дніпро), пам'ятні місця (Тарасова гора у Каневі, Хортиця, заповідник Асканія-Нова тощо). Цій меті підпорядковані заняття “Ми живемо в Україні, ми дуже любимо її”, “Пам'ятні місця України”, “Рідне місто (село)”, “Вулиці нашого міста (села)”, “Наш герб” та ін.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Інтернаціоналізм (від лат. іпіег — між паііо — народ) передбачає поважне ставлення до інших народів, їх історії, куль­тури, традицій, мови, прагнення до взаємодопомоги. Інтернаціо­нальне виховання здійснюється у процесі всієї життєдіяльності особистості в сім'ї, дошкільних і шкільних та професійних на­вчально-виховних закладах, безпосередньої участі людини в громадських відносинах з представниками інших націй. Виховання почуття інтернаціоналізму у дошкільників

Номер слайду 12

Реалізація активності дітей старшого дошкільного віку виявляється:усвідомлення, що в світі є багато різних країн, можливості назвати кілька з них, особливості місцевості, рослинного і тваринного світу, орієнтуванні у загальних ознаках населення Землі та відмінностях зовнішніх ознак людей, культурі, мові; за допомогою дорослого може назвати кілька спільних ознак представників різних народів та відмінностей між ними; володіє словами-ознаками прихильного ставлення до людей різної національності. Інтернаціональне виховання здійснюється за допомогою: спілкування, переписки, використання художніх творів та творів зображувального мистецтва, національних ляльок, національних танків, пісень і т.п.

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
21 лютого 2023
Переглядів
579
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку