2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Павло Тичина. „Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…».

Про матеріал
Пропоную використовувати дану презентацію для дистанційного навчання учнів 5-го класу, при вивченні творчості Павла Тичини.Презентація містить теоретичний матеріал,та посилання на тестові завдання,що дає можливість контролю засвоєння матеріалу здобувачем освіти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Павло Тичина. „Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…». Майстерне відтворення краси природи, вираження життєрадісності, патріотичних почуттів засобами художнього слова. Мелодійність віршів Павла. Тичини. Урок 52

Номер слайду 2

Перше прочитання вірша «Гаї шумлять…»

Номер слайду 3

Аналіз вірша. Тема: Гармонійне поєднання людських почуттів і краси природи. Ідея: Заклик до творення добра й краси. Основна думка: Кожна людина відчуває природний світ своєрідно Жанр: Пейзажна лірика

Номер слайду 4

 Відтворюємо прочитане (усно)Хто виступає ліричним героєм у вірші?Чим милується ліричний герой?З чим порівнює автор неба край?Якими словами закінчується поезія?Гру яких музичних інструментів можна почути у вірші?

Номер слайду 5

Аналізуємо зміст (усно)У чому поет бачить красу природи?Яким настроєм пройнятий вірш?Чи є у творі епітети? Зачитайте. Чи є у вірші порівняння? Зачитайте. Як ви розумієте вислови «хмарки біжать», «мріє гай», «думки пряде»?Такі вислови в художньому тексті називаються метафора*.*Метафора – переносне значення слова, коли один предмет або явище уподібнюється іншому за схожістю ознак.

Номер слайду 6

Творчо мислимо. Згадайте, які вірші про природу ви читали на попередніх уроках?Чим саме вони вам запам’яталися?Які кольори зустрічаються у вірші «Гаї шумлять…»?Що вони символізують?

Номер слайду 7

Тести. Використайте дані коди, відкривши посиланняjoin.naurok.ua. Код доступу 391431 Код доступу 775058

pptx
Додав(-ла)
Батрак Алла
Додано
13 березня
Переглядів
1451
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку