"Педагогічна діяльність та родинне виховання"

Про матеріал
Матеріал дасть змогу зорієнтуватися у ролі педагога в сучасному суспільстві, складових педагогічної майстерності, а також у типології сімей і особливостях взаємодії родини і школи з метою всебічного виховання підростаючого покоління та підготовки його до самостійного дорослого життя
Перегляд файлу

ТЕСТ

з дисципліни «Педагогіка»

до розділу «ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА РОДИННЕ ВИХОВАННЯ»

 

І. Виберіть правильну відповідь :

1.Вияв високого рівня педагогічної діяльності називають:

   а) педагогічною культурою,

   б) педагогічною грамотністю,

   в) педагогічним тактом,

   г) педагогічною майстерністю,

   д) педагогічною технікою.

Відповідь : _______

2.Сукупність психічних особливостей вчителя, необхідних для успішного оволодіння педагогічною діяльністю, її ефективного здійснення називають:

   а) педагогічною майстерністю,

   б) пелагічною вимогливістю,

   в) педагогічною технікою,

   г) педагогічним професіоналізмом,

   д) педагогічними здібностями.

Відповідь : _______

3.Уміння використовувати психофізичний апарат як інструмент виховного впливу, прийоми володіння собою та прийомами впливу на інших називають:

   а) професійною компетентністю,

   б) педагогічною майстерністю,

   в) педагогічною етикою,

   г) педагогічною технікою,

   д) педагогічною культурою.

Відповідь : _______

4. Сутність морально-психологічної сторони діяльності педагога називають:

   а) педагогічними здібностями,

   б) педагогічною етикою,

   в) педагогічною культурою,

   г) педагогічною технологією,

   д) педагогічною підтримкою.

Відповідь : _______

5. Почуття міри у процесі спілкування з дітьми з урахуванням їх конкретного фізичного і передусім психічного стану називають:

   а) педагогічним тактом,

   б) педагогічною етикою,

   в) педагогічною діагностикою,

   г) педагогічним впливом,

   д) педагогічною компетентністю.

Відповідь : _______

6. Добровільне об’єднання людей, що ґрунтується на шлюбі, кровній спорідненості або усиновленні дітей називають:

   а) колективом,

   б) малою соціальною групою,

   в) мікрогрупою,

   г) родиною,

   д) сім’єю.

Відповідь : _______

7. Виховання дітей в родині батьками, родичами , опікунами або особами, які замінюють батьків називають:

   а) колективним вихованням,

   б) сімейним вихованням,

   в) родинним вихованням,

   г) індивідуальним вихованням,

   д) традиційним вихованням.

Відповідь : _______

8. Сім’я, яка через об’єктивні або суб’єктивні причини втратила свої виховні можливості називається:

   а) кризовою сім’єю,

   б) дистантною сім’єю,

   в) молодою сім’єю,

   г) малозабезпеченою сім’єю,

   д) неблагополучною сім’єю.

Відповідь : _______

9.Сім’я з високим рівнем внутрісімейної моральності, взаємної підтримки та взаємодопомоги називається:

   а) бездітною сім’єю,

   б) благополучною сім’єю,

   в) зразковою сім’єю,

   г) високоморальною сім’єю,

   д) забезпеченою сім’єю.

Відповідь : _______

10. Корифеєм сімейного виховання вважають:

   а) В.О.Сухомлинського,

   б) А.С.Макаренка,

   в) П.Ф. Лесгафта,

   г) М. Стельмаховича,

   д) Г. Ващенка.

Відповідь : _______

 

ІІ. Виберіть правильні відповіді :

1. Умовно сім’ї поділяють на:

   а) благополучні,

   б) повні,

   в) сім’ї середнього подружнього віку,

   г) малодітні,

   д) неблагополучні.

Відповіді : _______________.

2. Сімейна педагогіка виділяє такі типи сімейного виховання:

   а) демократичний,

   б) ліберальний,

   в) авторитарний,

   г) змішаний,

   д) ситуативний.

Відповіді : _______________.

3. Процес налагодження взаємодії з батьками ефективний за дотримання педагогом таких психолого-педагогічних правил та вимог:

   а) використання заходів, спрямованих на підвищення авторитету батьків,

   б) надання організаційної допомоги батькам,

   в) довіра до виховних можливостей батьків,

   г) педагогічний такт, неприпустимість необережного втручання в життя сім’ї,

   д) життєстверджуючий, мажорний настрій при вирішенні проблем виховання.

Відповіді : _______________.

 

4.До елементів педагогічної майстерності належать:

   а) гуманістична спрямованість діяльності,

   б) професійна компетентність і професіоналізм,

   в) особистий приклад учителя,

   г) педагогічні здібності,

   д) педагогічна техніка.

Відповіді : _______________.

5.Педагогічна техніка передбачає наявність таких груп умінь:

   а) здійснювати навчально-виховний процес, виховну роботу,

   б) отримувати результат, адекватний цілям,

   в) уміння знаходити правильну лінію поведінки;

   г) взаємодіяти зі студентами, управляти ними ,

   д) управляти собою, своїм емоційним станом, мовленням, тілом.

Відповіді : _______________.

6. Розрізняють такі стилі педагогічного спілкування:

   а) авторитарний,

   б) діловий,

   в) демократичний,

   г) ліберальний,

   д) змішаний.

Відповіді : _______________.

7.Зміст теоретичної готовності вчителя до діяльності виражається у таких уміннях:

   а) аналітичних,

   б) проективних,

   в) рефлексивних,

   г) орієнтаційних,

   д) прогностичних.

Відповіді : _______________.

8.П.Ф.Лесгафт  визначив умови, за яких можна сформувати « ідеально-нормальну» особистість:

а) гармонійний розвиток всіх здібностей дитини

б) регулярна радісна суспільно-корисна діяльність в присутності дитини,

в) дотримання принципу зв’язку виховання з життям,

г) виключення додаткових подразників з життя дитини,

д) обмеження дитини від контактів з аморальними людьми

Відповіді : _______________.

 

ІІІ. Виберіть усі правильні варіанти відповідей «так» чи «ні» :

 

1. Професійні знання є фундаментальною основою педагогічної майстерності і включають такі блоки навчальних дисциплін:

   а) психолого-педагогічні                                                                        так/ні

   б) свого навчального предмета                                                              так/ні

   в) історії свого краю                                                                                так/ні

   г) філософії                                                                                               так/ні,

   д) мови та літератури                                                                               так/ні

   е) методики викладання                                                                           так/ні

   є) інформатики                                                                                          так/ні.                                                     

Відповіді : а)_____;б)_____;в)______;г)______;д)______;е)______;є)_______.

2. До педагогічних здібностей належать:

   а) комунікативні                                                                                       так/ні

   б) креативні                                                                                               так/ні

   в) особистісні                                                                                            так/ні

   г) сугестивні                                                                                              так/ні

   д) перцептивні                                                                                           так/ні

   е) гносеологічні                                                                                         так/ні

   є) організаторські                                                                                      так/ні

Відповіді : а)_____;б)_____;в)______;г)______;д)______;е)______;є)_______.

3. Розрізняють такі різновиди істинного батьківського авторитету:

   а) авторитет любові до дітей                                                                 так/ні

   б) авторитет знання                                                                                так/ні

   в) авторитет допомоги                                                                           так/ні

   г) авторитет довіри                                                                                 так/ні

   д) авторитет вимогливості                                                                     так/ні

   е) авторитет правди                                                                                так/ні

   є) авторитет поваги                                                                                 так/ні

Відповіді : а)_____;б)_____;в)______;г)______;д)______;е)______;є)_______.

4. Різновидами фальшивого батьківського авторитету є:

   а) авторитет чванства                                                                             так/ні

   б) авторитет успіху                                                                                 так/ні

   в) авторитет педантизму                                                                        так/ні

   г) авторитет резонерства                                                                        так/ні

   д) авторитет підкупу                                                                               так/ні

   е) авторитет похвали                                                                               так/ні

   є) авторитет пригнічення                                                                        так/ні

Відповіді : а)_____;б)_____;в)______;г)______;д)______;е)______;є)_______.

5. Основні чинники, які впливають на ефективну взаємодію вчителя з батьками:

   а) запрошення батьків до співробітництва                                          так/ні

   б) дотримання позиції рівноправності                                                 так/ні

   в) участь у зміцненні матеріальної бази школи                                  так/ні

   г) визнання важливості батьків у співпраці                                        так/ні

   д) вирішення господарських питань                                                    так/ні

   е) вияв любові, захопленості їх дитиною                                            так/ні

   є) пошук нових форм співпраці                                                            так/ні

Відповіді : а)_____;б)_____;в)______;г)______;д)______;е)______;є)_______.

6.До найважливіших чинників сучасних сімей належать:

а) незалежність виховання від рівня освіти батьків                                так/ні

б) відокремлення молодої сім’ї від батьків                                              так/ні

в) специфічність соціального укладу в міських і сільських сім’ях        так/ні

г) зміна ціннісних орієнтацій дітей і батьків                                            так/ні

д) вплив соціально-педагогічних умов на самореалізацію                     так/ні

е) збільшення чисельності сім’ї                                                                 так/ні

є) обмеження позитивного впливу соціального оточення дитини         так/ні

Відповіді : а)_____;б)_____;в)______;г)______;д)______;е)______;є)_______.

 

 

 

                                                   

 

 

 

 

 

                                                        КЛЮЧ

                 до тесту «Педагогічна діяльність та родинне виховання»

 

І.

1.г,

2.д,

3.г

4.б

5.а

6.д

7.б

8.д

9.б

10.в

 

ІІ.

1.а,д

2.а,б,в

3.а,в,г,д

4.а,б,г,д

5.г,д

6.а,в,г

7.а,б,в,д

8.а,б,г,д

 

ІІІ.

1.а)так,б)так,в)ні,г)ні,е)так,є)ні

2.а)так,б)так,в)ні,г)так,д)так,е)так,є)так

3.а)так,б)так,в)так,г)ні,д)так,е)так,є)так

4.а)так,б)ні,в)так,г)так,д)так,е)ні,є)так

5.а)так,б)так,в)ні,г)так,д)ні,е)так,є)так

6.а)ні,б)так,в)так,г)так,д)так,е)ні,є)так

 

 

 

 

docx
Додано
31 січня 2022
Переглядів
458
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку