методична нарада-тренінг

Про матеріал
Дана презентація допоможе заступнику директора З=з НВР під час проведення наради визначити особливості і способи партнерської взаємодії всіх учасників навчально-виховного процесу. Мотивувати педагогів на формування партнерських відносин з колегами, учнями та батьками. Дати практичні навички педагогам в побудові партнерських взаємин.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя, учня та батьків в умовах НУШ»

Номер слайду 2

Що ми вкладаємо в поняття «партнерство»? Чому актуальна тема партнерства?

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Вправа « Я – смайлик» Уявіть себе смайликом, намалюйте його та презентуйте, використовуючи фрази «Я – смайлик (ім'я). Я дарую людям…»

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Результати статистичного дослідження 45% дітей звертається по допомогу до вчителя лише в разі виникнення проблем у навчанні; 11% респондентів дали категоричну відповідь «ні» на запитання «Чи є серед вчителів такі, до яких ви звертаєтеся у разі виникнення проблем?» 40% опитаних учнів звертається до вчителів у разі виникнення різних за характером проблем; 42% на запитання «Чи виникають у вас проблемні ситуації, непорозуміння з учителями?» заявили, що жодних проблем у взаєминах з учителями у них не виникає 4% учнів у школах радяться з учителем у разі виникнення особистих проблем; 47% старшокласників говорять, що час від часу у них виникають проблемні ситуації та непорозуміння з учителями 11% підлітків дали ствердну відповідь на запитання «Чи виникають у вас проблемні ситуації, непорозуміння з учителями?»

Номер слайду 8

Я - його величність Директор З чого б ви почали при побудові партнерських відносин в шкільному колективі? Напишіть 5 головних перших кроки

Номер слайду 9

Вправа «Займи позицію» Пропонуємо кожній групі довести або спростувати твердження «Справжнє партнерство розвиває креативний рівень неординарної особистості на основі толерантності»

Номер слайду 10

Вправа “Килимок ідей” «Березень» Модель пртнерських відносини між вчителем і учнем «Квітень» Модель партнерських відносин з колегами у колективі. «Травень» – Модель пртнерських відносин між вчителем і батьками.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Вправа «Закінчи речення» Коли я чую про партнерство «вчитель-учень», мені спадає на думку... Ми можемо уникнути проблеми, якщо... Завоювати довіру дітей можна, якщо...

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Вправа «10 заповідей партнерства» Легко входити в контакт із дітьми. Зацікавлювати нестандартними ситуаціями, рольовими іграми, проблемними запитаннями. Швидко орієнтуватися в нестандартних ситуаціях. Вислуховувати відповіді та особисту думку дітей уважно, зацікавлено. Доброзичливо відноситись до учнів. Стримувати свої емоції. Вміти керувати емоціями своїми та учнів. Добре володіти програмовим матеріалом. Вільно володіти мовою спілкування. Виявляти зацікавленість до висловлювань учнів. Тактовно підтримувати бесіду в межах обговорюваної теми.

Номер слайду 15

Вправа «Чарівний глечик»

Номер слайду 16

ppt
Додано
15 березня 2020
Переглядів
1173
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку