Педагогічна рада – урок « 45 хвилин із життя вчителя»

Про матеріал
Педагогічна рада – урок « 45 хвилин із життя вчителя».Мета : здійснити контроль та оцінити рівень професійної діяльності педагогів, що атестуються.
Перегляд файлу

Педагогічна рада – урок

« 45 хвилин із життя вчителя»

Мета : здійснити контроль та оцінити рівень професійної діяльності педагогів, що атестуються

                                                  

                                                                 Хід педради
         Вступне слово  директора школи
        Життя – це місія. Кожен із нас на своєму місці робить важливу справу, вносить частку своєї праці, а отже — і душі у розвиток освіти. Кожен має власний життєвий і професійний досвід, і ми спробуємо його узагальнити і викристалізувати у ході проведення педагогічної ради, що проходитиме у формі уроку , тема якого «45 хвилин із життя вчителя » .
        І етап. Повідомлення теми , визначення мети, завдань.

Наша  мета  полягає  не  в  тому, щоб  зробити  себе  необхідними  нашим  дітям, а, навпаки, в  тому, щоб  допомогти  їм скоріше  обходитися  без  нас.

   К.О. Конраді

Посередній  учитель  викладає, хороший – пояснює, видатний – демонструє, великий – надихає.

                                                                                Є. Ільїн

Відкритий урок – своєрідний іспит на зрілість та майстерність . Урок — це творчість    вчителя. Навіть урок з однієї теми,  проведений з використанням одна­кових технологій у різних вчителів виходить різним. Бажання кожного вчителя — зацікавити учнів своїм предметом, сприяють позитивному сприйняттю навчального матеріалу, емоційно налаштовують учнів на навчальну роботу. Для цього, на сьогоднішньому уроці - атестації вчителі , що атестуються, виконали  випереджувальні завдання і покажуть свою майстерність та професіоналізм. На нашому відкритому уроці присутня експертна комісія у складі: Шиманської І. М., Забеділіної Л.В., Приблуди Т.І., Єрмакової С.М., Суріної Л.П., яка в кінці уроку проаналізує діяльність учителів , що атестуються.

ІІ етап. Психологічний розминка

        Вправа “ Мрійники ” . Кожному вчителю пропонується закінчити відповідне речення на вибір: 

- якби я була квіткою, то я була б …

- якби я була деревом, то я була б …

- якби я була тваринкою, то я була б …

- якби я була пташкою, то я була б …

- якби я була фруктом, то я була б …

- якби я була рибкою, то я була б …

- якби я була деревом, то я була б …

- якби я була порою року, то я була б …

- якби я була місяцем року, то я була б …

- якби я була днем тижня, то я була б …

- якби я була частиною доби, то я була б …

- якби я була ягідкою, то я була б …

    ІІІ. Ознайомлення з новим матеріалом

  1. Презентація досвіду роботи вчителя початкових класів Забеділіної Л.В.
  2. Презентація досвіду роботи вчителя початкових класів Семидітної Л.В.
  3. Презентація досвіду роботи вчителя англійської мови Грам Т.В.
  4. Презентація досвіду роботи вчителя фізичної культури Миргородського К.В.
  5. Презентація досвіду педагога – організатора  Потєєвої В.В.

     Вправа « Моє хобі колективу…» Учитель, який атестується, повинен розповісти про своє хобі та зробити подарунок колективу

    ІV. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Виступ шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів про

роботу вчителя початкових класів Забеділіну Л.В

  1. Виступ шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів про

роботу вчителя початкових класів Семидітну Л.В

3.Виступ шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно-        гуманітарного циклу  про роботу вчителя англійської мови Грам Т.В.

4. Виступ шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів про

роботу вчителя фізичної культури та «Захисту Вітчизну» Миргородського К.В.

5. Виступ заступника директора з виховної роботи Приблуди Т.І. про роботу педагога – організатора Потєєву В.В.

V. Підсумок уроку

1. Слово директора Шиманської І.М. про діяльність  вчителів , що атестуються: Забеділіну Л.В., Семидітну Л.В., Грам Т.В., Миргородського К.В., Потєєву В.В.

2. Слово заступника директора з навчально – виховної роботи Забеділіну Л.В. про діяльність  вчителів , що атестуються:  Семидітну Л.В., Грам Т.В., Миргородського К.В.

    VІ. Домашнє завдання

     Вправа  “ Щасливий квиток ”. Учителі, що атестуються вибирають «квиток» на якому написані побажання від колективу. 

  1. Бажаємо  вам любити, закохуватися,

Працювати та з учнями  займатися.

Роботі з жаром віддаватися

І працювати та з учнями  займатися.

 І після – роботи учнями займатися.

 Благами життя насолоджуватися

Тоді знов працювати та з учнями  займатися.

 Всього, про що мріяв, дочекатися,

Знов працювати та з учнями  займатися .

 І перед віком не здатися!

 - Старіти, але  працювати та з учнями  займатися.

 ... Пора, мабуть, закруглятися:

Покликали працювати та з учнями займатися

  1. Бажаємо сотню вірних друзів,
    Бажаємо сотню веселих витівок,
    Бажаємо сотню радісних років,
    Бажаємо сотню нових перемог,
    Бажаємо сотню тисяч у кишеню,
    Бажаємо сотню талановитих учнів,
    Бажаємо сотню нових машин,
    Бажаємо сотню покірних вершин!
    Бажаємо з посмішкою прочитати привітання,
    Нехай збудеться це кумедне побажання!
  2.  Бажаємо  дуже крутих інновацій

Розумних , щасливих та добрих  діток

Ненудну зиму,

Ульотне літо.

Бажаємо  бути модно і стильно одітим

 Моментів щасливих завжди і скрізь

 І щоб тільки друзі виручали в біді!
 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 травня 2020
Переглядів
1175
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку