АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
(З досвіду роботи Клинцівської школи)
Педрада – КВК
Нехай у школі панують яскрава думка, живе слово і творчість дитини.
Якщо людина є найвищою цінністю природи суспільних відносин , якщо вона неповторна особистість зі своїм духовним світом, розмаїттям інтересів, потреб, інтелектуальними здібностями, то навчальний заклад має бути тим духовним інститутом, весь уклад життя якого спрямований на формування особистісних рис кожної дитини, її духовної сутності.
Майбутнє України – за молодими талановитими людьми, які органічно поєднуватимуть у собі високий інтелект, волю, багатство почуттів, розвинену здібність генерувати і сприймати нові ідеї, демократичний стиль діяльності, людяність.
Величезна роль в становленні творчої особистості належить учителеві. Розвивати творчих особистостей може тільки творчий учитель. Недаремно К.Ушинський наголошував:” Тільки особистість може вплинути на розвиток і визначення особистості, тільки характером можна створити характер”.
Великому німецькому філософу ХІХ ст. Еммануїлу Канту належать досить багатозначні слова: „Два винаходи людини можна вважати найскладнішими: мистецтво управляти та мистецтво виховувати”. І сьогодні учителю, як нікому іншому, належить досконало володіти обома мистецтвами, щоб виховати інноваційну особистість учня: духовно багату, соціально адаптовану, фізично здорову, громадянина-патріота, „який розуміє своє значення у розбудові громадянського суспільства, бачить своє місце в ньому, самостійно обирає шлях, напрямок руху до сприйняття демократичних цінностей навіть у тому разі, якщо цей шлях буде тернистим.”
В.О. Сухомлинський писав, що досвід роботи учителя уявляється йому садом квітучих троянд. І ось треба пересадити один з квітучих кущів на інше поле. Що для цього треба зробити? Насамперед, вивчити грунт цього поля, додати те, чого в ньому не вистачає.
Сьогодні ми спробуємо підготувати цей грунт, аби на ньому зійшли паростки досвіду наших колег.
І конкурс «Обери команду» (члени педагогічної ради шляхом жеребкування обирають команди)
Отже, для початку нам необхідно створити команди , капітанами яких стануть вчителі, що проходять атестацію у ______ році.
Представлення капітанів
Капітаном І команди буде досвідчений педагог, учитель ________________, яка у цьому році проходить чергову атестацію на підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії».
Капітаном ІІ команди буде досвідчений педагог, учитель _____________ , яка у цьому навчальному році проходить чергову атестацію на підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії».
Капітаном ІІІ команди буде досвідчений педагог, учитель _________________ , який у цьому навчальному році проходить чергову атестацію на підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст І категорії».
Капітаном ІV команди буде молодий, але творчий педагог, учитель __________ який проходить першу в своєму житті атестацію і претендує на встановлення кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії».
ІІ конкурс. Вправа «Асоціації»
«Райський сад»
Придумати назву команди і розшифрувати, добравши до кожної букви епітет.
ІІІ конкурс. Розминка для команд.
ІV конкурс. «Кроки педмайстерності»
Кожна команда отримує картки у вигляді сліду ноги. На кожній картці за 3 хвилини написати складник педагогічної майстерності, викласти з карток «стежинку до вершини педагогічної майстерності капітана команди».
V конкурс. «Бліц-інтерв’ю» (капітани команд обирають питання бліц-інтерв’ю і дають на них відповідь)
V конкурс. «Тестування»
А) Це спосіб співпраці вчителя з учнем;
Б) Спеціально організована діяльність учителя й учнів, яка відбувається за встановленим порядком, у певному режимі;
В) Спосіб упорядкованої взаємної діяльності вчителя й учнів, спрямований на розв’язання навчально-виховних завдань;
Г) Логічна категорія, яка вказує на шлях організації пізнавальної діяльності.
А) Дискусія; Б) Ілюстрація; В) Дебати; Г) Програмоване навчання.
А) Дискусія, ілюстрація, розумовий штурм, дебати;
Б) «акваріум», метод «Прес», розповідь, дискусія;
В) «карусель», «мікрофон», пізнавальна гра, програмоване навчання;
Г) лекція, бесіда, дебати, «ажурна пилка».
VІ конкурс. «Показуха»
Зобразити інтерактивний метод, а команда супротивників відгадує його назву. (Капітани витягують білетики з написом методу: карусель, акваріум, снігова куля, дебати).
VІІ конкурс. Домашнє завдання «Розсміши смішного».
Команди пригадують курйозні випадки з педагогічної практики та демонструють їх у вигляді сценки.
VІІІ. «Аналітичний етап»
Аналіз діяльності педагогів школи, які проходять атестацію у ______ році адміністрацією школи.
ІХ конкурс. Творчий портрет вчителя. (виступ членів методичного об’єднання, які знайомлять присутніх з досвідом роботи колеги) .
Х етап . Звіт-презентація вчителів, що атестуються, про власний досвід та творчі досягнення, напрацювання.
ХІІ етап. Підведення підсумків (ознайомлення членів педагогічної ради з проектом рішення)
ХІІі. Вправа «Клубок»
Усі учасники встають у коло і кидають клубок один одному, кажучи компліменти тому, кому кидається клубок. Кожен утримує нитку в руці так, що утворюється «павутина».
В кінці всі піднімають руки в гору і демонструють, що утворилося.
Всі ми зв’язані між собою. Ось так, підтримуючи один одного, даючи допомогу один одному, ми зможемо ще краще впливати на навчально-виховний процес, на атмосферу в колективі та бажання працювати в нашій школі.
|
|
|
|
|
|
|
||
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|