Клинцівська загальноосвітня школа І-ІІІ ст.
Кіровоградської районної державної адміністрації
Кіровоградської області
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор школи
___________ І.М.Шиманська
с. Клинці
2016 р
Неперервне вдосконалення рівня педагогічної майстерності вчителів, їх компетентності в галузі навчального предмета та методиці його викладання; впровадження інновацій в навчально-виховний процес; створення власної моделі школи.
« Формування інформаційно – комунікаційної та комунікативної компетентностей учнів на засадах особистісно – орієнтованого навчання як складової інноваційних технологій»
Аналіз методичної роботи
педагогічного колективу школи
за 2015 – 2016
навчальний рік
Згідно з річним планом роботи на 2015-2016 навчальний рік методична робота в школі була спрямована на удосконалення змісту і методів організації методичної роботи в школі, запровадження сучасних педагогічних досягнень у навчально-виховний процес, здійснення особисто-орієнтованого підходу, створення матеріальної бази, програмного забезпечення, формування вчительських кадрів, вивчення методів креативної освіти та втілення їх в навчально-виховний процес творчою групою вчителів та робота на V етапі над науково-методичною проблемою: «Від інноваційних технологій освіти через педагогічну майстерність учителя до формування особистості учня та підготовки його до життя в сучасних умовах ». На початку навчального року була створена методична рада школи у складі:
- Шиманська І.М. – голова ради, директор школи;
- Забеділіна Л.В.- заступник голови методичної ради, заст.директора з НВР;
- Приблуда Т.І. – член ради, заст.директора з ВР.;
- Єрмакова С.М. – член ради, керівник МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу;
- Приблуда О.І. – член ради, керівник МО вчителів природ.- матем. циклу;
- Суріна Л.П.- член ради, керівник МО вчителів початкових класів;
- Слюсаренко І.В. – член ради, керівник МО класних керівників;
- Семидітна Л.В. – член ради,голова творчої групи,
- Потєєва В.В. – член ради, голова психолого-педагогічного семінару.
яка і працює над реалізацією означених проблем.
Протягом 2015-2016 навчального року методична робота з педагогічними кадрами школи проводилась відповідно до рекомендацій МОН України щодо проведення методичної роботи в школі, наказу по школі від 03.09.2015 № 109 «Про організацію та проведення методичної роботи з педагогічними кадрами на 2015 – 2016 навчальний рік» та спрямовувалася на подальше створення системи науково-методичної роботи як єдності цілей і завдань змісту форм і методів організації діяльності навчального закладу роботи з педагогічними кадрами на основі їх потреб та відповідної професійної компетентності, впровадження результатів досягнень психолого-педагогічної науки, перспективного педагогічного досвіду в практику діяльності педагогічних кадрів, залучених до науково-методичної ради школи , 4 шкільних методичних об’єднань, 1 творчої групи, психолого-педагогічного семінару; участі в роботі районних методичних об’єднань, творчих груп району, постійнодіючих семінарів, шкіл фахового росту молодих вчителів, школах менеджменту директорів, інноваційних технологій.
Методична робота будується і проводиться за принципом моніторингової аналітико - діагностичної діяльності, де враховуються інтереси і запити різних категорій працівників, що дозволяє вивчити основні напрями методичної роботи. Аналіз результатів показав, що методична робота спрямована на розвиток природних здібностей учнів, формування їх творчої особистості, організації диференційованого та індивідуального навчання на основі інтеграції предметів шляхом застосування інтерактивних методів навчання.
Виконання педагогічних заходів річного плану роботи забезпечувалося виконавцями без особливих затримок. Наприклад, проведено тематичних засідань педагогічної ради - 5, тематичних засідань при директорові школи - 9, семінарів для районну – 3 (минулий рік – 4). Проведено загальношкільні практичні семінари.
Атестації педагогічних працівників 2015 – 2016 навчального року підлягало 3 вчителя. Пройшло чергову атестацію 3 вчителя. Районна атестаційна комісія відділу освіти Кіровоградської райдержадміністрації підтвердила відповідність встановленій раніше кваліфікаційній категорії “спеціаліст вищої категорії” та присвоєно педагогічне звання «старший вчитель» 1 вчителю (вчителю початкових класів – Суріній Л.П)
Шкільна атестаційна комісія присвоїла кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії» 1 вчителю (вчителю трудового навчання Татарченко О.М.), присвоїла кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії» 1 вчителю (вчителю біології Параниці О.О.)
Особлива увага приділялася питанням забезпечення результативності науково-методичної роботи з педкадрами в рамках реалізації науково-методичної проблеми «Від інноваційних технологій освіти, через педагогічну майстерність учителя до формування особистості учня та підготовки його до життя в сучасних умовах» ( 5 рік роботи), запровадження в навчальному процесі вимог Державного стандарту освіти, Концепції нового змісту освіти, нових навчальних планів, програм, підручників, використання інтерактивних та інноваційних технологій у роботі з учнями, оптимізації навчально-виховного процесу в закладі освіти, особистісно-діяльнісного підходу та особистісно-орієнтованого навчання і виховання учнів, організації роботи з обдарованими дітьми, формуванні професійної компетентності педагогів, підготовки випускників до зовнішнього незалежного оцінювання.
Науково-методична рада школи працювала над вирішенням шкільної науково-методичної проблеми «Від інноваційних технологій освіти, через педагогічну майстерність учителя до формування особистості учня та підготовки його до життя в сучасних умовах» та виконувала поставлені завдання на 2015-2016 навчальний рік. Розпочала роботу над новою шкільною науково – методичною проблемою «Формування інформаційно – комунікаційної та комунікативної компетентностей учнів на засадах особистісно – орієнтованого навчання як складової інноваційних технологій»
Всі заходи методичної ради з організації підготовки до навчального року були проведенні своєчасно. На високому рівні проводилися 5 засідань. План роботи методичного кабінету виконаний. Члени методичної ради своєчасно спрацювали під час проведення державної підсумкової атестації, удосконалювали матеріальну базу методичного кабінету, вивчали, узагальнювали і впроваджували передовий педагогічний досвід, підвищували фахову та педагогічну майстерність учителів, проводили індивідуальну роботу з викладачами.
У школі діє певна система методичної роботи. Її сітка створена на діагностичній основі. Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яка працює на базі шкільного методичного кабінету.
До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних, районних методичних об’єднань, динамічної групи. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання тощо. У організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного кабінету, де сконцентровані нормативні документи про освіту, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного учителя, матеріали діяльності шкільних методичних об’єднань та творчої групи, буклети учителів, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси.
Результативною була робота всіх методичних об’єднань та груп. Учителі провели відкриті уроки, виховні заходи, ділились досвідом роботи з проблем, зросла їх педагогічна майстерність. Внаслідок чого рівень навчальних досягнень учнів школи порівняно з минулим роком зріс.
Педагогічні працівники школи приймали участь у різноманітних заходах, що проводилися в межах району та області.
Брали активну участь вчителі школи в творчих групах району.
В 2015-2016 навчальному році педагогічний колектив школи завершив роботу над реалізацією науково-методичної проблеми: «Від інноваційних технологій освіти через педагогічну майстерність учителя до формування особистості учня та підготовки його до життя в сучасних умовах».
Провідною формою організації науково-методичної роботи є методичні об’єднання. Вони займаються удосконаленням професійної майстерності вчителів на основі діагностики та прогнозування; спрямовують роботу на забезпечення потреб вчителя, надавали їм реальну допомогу.
В школі протягом 2015-2016 навчального року працювало 4 методичних об’єднання: методичне об’єднання вчителів початкових класів (керівник –Суріна Л.П..), до якого входять вчителі початкових класів Суріна Л.П., Приблуда Т.І., Семидітна Л.В., Забеділіна Л.В., вчитель музики Клименко О.С., вчитель фізичної культури Миргородський К.В.; методичне об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу (керівник – Єрмакова С.М.), до якого входять вчитель української мови Єрмакова С.М, вчителі російської мови та світової літератури Шелейо Л.А. та Приблуда Т.І., вчитель англійської мови Грам Т.В., вчитель історії Гордієнко О.М., художньої культури Клименко О.С.; методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу (керівник – Приблуда О.І.), до якого входять вчителі математики Приблуда О.І та Гончарова І.В.., вчитель хімії Шиманська І.М., вчитель трудового навчання Татарченко О.М., вчитель біології Параниця О.О., вчитель географії Ярошенко Т.М., вчитель інформатики Клименко О.С.; методичне об’єднання класних керівників до якого входять класні керівники 1-11 класів (Забеділіна Л.В., Семидітна Л.В., Суріна Л.П., Приблуда Т.І, Клименко О.С., Єрмакова С.М., Приблуда О.І, Миргородський К.В., Гончарова І.В.) очолювала Гончарова І.В.
Як позитивну можна оцінити роботу психолого-педагогічного семінару , що діє у школі. Психолого-педагогічний семінар вже багато років очолює досвідчений педагог-організатор Потєєва В.В. , яка відповідально ставиться до виконання своїх обов’язків керівника, підбирає відповідні матеріали для засідань, вивчає спеціальну літературу як з психології, так і з педагогіки, тісно співпрацює з психологічними службами району.
В школі працює творча динамічна група «Інтерактивне навчання», до якої входять вчителі Приблуда О.І, Гордієнко О.М.., Клименко О.С., Шелейо Л.А., (очолює вчитель першої кваліфікаційної категорії Семидітна Л.В..), яка працює над проблемою «Розвиток творчої ініціативи вчителів через впровадження інноваційних форм та методів роботи в навчально-виховний процес», займається вивченням інтерактивних методів навчання, їх впровадженням у систему власної діяльності та обміну досвідом щодо використання на уроках та в позакласній діяльності.
Протягом навчального року проведено вивчення педагогічного досвіду вчителя початкових класів Приблуди Т.І. кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії» з питання використання інноваційних технологій під час диференціації та індивідуалізації навчання.
Шкільна бібліотека (бібліотекар Суріна Л.П.) протягом 2015 – 2016 навчального року працювала над проблемою посилення ролі книги у навчально-виховному процесі, поліпшенням роботи щодо збереження підручників, художньої, науково-популярної та іншої літератури, вихованням поваги до праці людей, які їх створюють, а також залученням підростаючого покоління до книги, як джерела знань, культурних надбань та цінностей українського народу. Протягом року проводився шкільна акція «Подаруй книгу!» підсумком якої стало проведення тижня книги. Річний план роботи бібліотеки виконано в повному обсязі.
Протягом 2015 – 2016 навчального року члени педагогічного колективу продовжили працювати над виконанням власних перспективних планів самоосвіти. Було заплановано та затверджено річні плани самоосвіти. Педагоги школи приділяють велику увагу цьому питанню, тому що здатність до самоосвіти незрівнянно важливіша за своїми результатами та впливом на людину, ніж сама освіта у навчальному закладі. «Вчити самого себе» - девіз самоосвітньої діяльності нашого колективу. Протягом року кожен член педагогічного колективу, працюючи над методичною, науковою літературою, беручи інформацію з Інтернету, виконав завдання власного річного плану.
З 2011 року здійснюється вивчення якості освіти в школі через впровадження технології: «Моніторинг як технологія управління якістю навчання ”. Адміністрацією розробляється та проводиться система моніторингу відстеження якості роботи учителя, учня.
В 2013 – 2014 навчальному році до Клинцівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Кіровоградської районної державної адміністрації було направлено молодого спеціаліста вчителя біології Параницю Олександра Олександровича. Олександр Олександрович випускник природничо-географічного факультету Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.
ПІ учня |
Предмет |
Клас |
Зайняте місце у ІІ районному) етапі |
Участь у ІІІ (обласному) етапі |
Крутікова Катерина |
Англійська мова |
9 |
ІІІ |
- |
Панченко Вікторія |
Інформатика |
11 |
ІІ |
- |
Крутікова Катерина |
Хімія |
9 |
ІІІ |
- |
Самарська Софія |
Хімія |
9 |
ІІІ |
- |
Підводячи підсумки участі учнів школи в шкільних, районних, обласних олімпіадах з базових дисциплін, треба відмітити, що у школі були проведені олімпіади з базових дисциплін для учнів 6-11 класів, в яких взяли участь більшість учнів школи.
Результати участі у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів свідчать про те, що вчителі школи приділяють належну увагу викладанню основ наук, поглибленому вивченню базових дисциплін, індивідуальній роботі зі здібними учнями, формуванню творчої особистості, розвитку критичного мислення, але результативність участі у ІІ (районному) етапі учнівських олімпіад у 2015 – 2016 навчальному році зменшився порівняно з минулим 2014 – 2015 навчальним роком.
Отже, підсумовуючи все сказане, слід відзначити, що методична робота у 2015-2016 н.р. проводилася на достатньому рівні.
«Формування інформаційно – комунікаційної та комунікативної компетентностей учнів на засадах особистісно – орієнтованого навчання як складової інноваційних технологій»
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор школи:
________________І.М. Шиманська
29.08.2016 р.
ПОЛОЖЕННЯ
про науково-методичну раду
Клинцівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
1. Загальні положення
1.1. Метою діяльності науково – методичної ради є координація всіх структурних підрозділів науково-методичної школи.
1.2. Рада є консультативним органом з питань організації життєдіяльності школи.
1.3. Члени науково – методичної ради працюють на громадських засадах.
1.4. Науково - методична рада підпорядкована у своїй діяльності директору школи.
2. Завдання та напрями діяльності НМР
2.1. Науково – методична рада створена для вирішення таких завдань:
• Координація діяльності методичних об'єднань учителів - предметників, класних керівників, творчої групи, психолого – педагогічного семінару, школи передового педагогічного досвіду тощо, спрямованих на розвиток науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу.
• Розробка основних напрямів науково-методичної роботи школи.
• Формування мети та завдань науково-методичної служби школи.
• Забезпечення науково-методичного супроводу навчальних програм, навчально-методичного комплексу для вчителя.
• Організація пошукової, дослідницької експериментальної роботи в школі, спрямованої на розвиток кожного учасника навчального процесу.
• Організація консультування вчителів школи з проблем удосконалення фахової майстерності, застосування технологій навчання, спрямованих на підготовку сучасного випускника школи (відповідно до Концепції впровадження моделі випускника).
• Розробка заходів щодо узагальнення та поширення ППД творчих учителів (шкіл та інших навчальних закладів).
• Здійснення педагогічних експериментів з пошуку та апробації нових технологій, форм і методів навчання.
• Організація взаємодії з іншими навчальними закладами з метою обміну досвідом та передовими технологіями навчання.
• Запровадження в навчальний процес сучасних навчально-методичних, дидактичних матеріалів (зокрема інформаційних технологій).
• Розробка програмового забезпечення навчальних занять та впровадження їх у навчальний процес.
2.2. Науково - методична рада організовує свою діяльність за такими напрямами:
• Аналіз результатів діяльності педагогічного колективу, вчителів окремих предметів за підсумками І семестру, року.
• Участь у розробці варіативної частини робочого навчального плану, внесення змін та доповнень до державних програм .
• Обговорення рукописів навчально-методичних посібників, статей тощо.
• Обговорення методики навчальних занять та змісту дидактичних матеріалів до них, відповідно до вимог Концепції впровадження моделі випускника школи.
• Придбання, розробка та вдосконалення засобів наочності.
• Вивчення досвіду роботи інших навчальних закладів.
• Вибір форм і методів та організація наставництва.
3. Організація роботи науково - методичної ради
• До складу науково-методичної ради (НМР) школи входять голови ШМО, творчої групи, психолого – педагогічного семінару, голова школи передового педагогічного досвіду, члени адміністрації. Склад НМР затверджують наказом по школі.
• Очолює роботу директор школи.
• Для забезпечення своєї роботи Рада обирає секретаря.
• Робота науково – методичної ради здійснюється на підставі річного плану.
• План складає голова науково – методичної ради, його розглядають на засіданні науково – методичної ради, узгоджують з директором школи, затверджують на засіданні педради.
• Періодичність засідань — 5 раз на рік. Про дату та час засідання голова НМР повинен сповістити членів Ради.
• Рекомендації для членів педколективу підписують голова науково – методичної ради та секретар.
• Якщо на засіданні обговорюють питання, які стосуються інших напрямів навчальної діяльності, на засідання запрошують відповідних посадових осіб.
• 3 кожного питання приймають рекомендації, які фіксують у журналі протоколів.
4.Науково – методичної рада має право:
• Рекомендувати на підставі аналізу ситуації основні завдання для організації життєдіяльності школи.
• Пропонувати зміни з метою вдосконалення навчально-виховного процесу, зокрема з внесенням у сітку годин робочого навчального плану школи відповідно до нормативних документів.
• Пропонувати вчителям різні форми підвищення фахової майстерності.
• Рекомендувати вчителів для участі в конкурсі «Учитель року».
• Готувати пропозиції та рекомендувати вчителів на підвищення кваліфікаційної категорії та присвоєння педагогічного звання.
• Піднімати питання про публікацію матеріалів про ППД, накопичений окремими вчителями, МО.
• Піднімати питання про заохочення працівників школи за активну участь у пошуковій, дослідній, експериментальній роботі.
5.Документація НМР
5.1. Положення про НМР.
5.2. Аналіз роботи НМР за рік, що минув.
5.3. План роботи на наступний рік.
5.4. Протоколи засідань.
6.Керівництво діяльністю НМР.
Про свою діяльність НМР звітує перед педагогічною радою школи. Керівництво діяльністю НМР здійснює директор відповідно до плану методичної роботи, контролю та керівництва.
Проведення засідань МО
Виконання рішень, рекомендацій, нормативних документів МО.
Знайомство з ПДД та впровадження його в навчальну
діяльність вчителів.
Підготовка та проведення предметних тижнів.
Підготовка та проведення конференцій, семінарів, «круглих столів» тощо.
Підготовка та проведення предметних олімпіад. Робота з обдарованими учнями.
Підготовка та проведення позакласних предметних заходів.
Взаємовідвідування уроків, предметних гуртків.
10. Предметні тижні.
11. Семінари.
12. «Круглі столи»
13.Ділові ігри.
14. Організація роботи з обдарованими дітьми.
15. Педагогічний та освітній моніторинги.
16. Організація та контроль атестації та курсової перепідготовки педагогічних кадрів.
17. Розробка методичних рекомендацій на допомогу вчителю по веденню шкільної документації; організації, проведенню та аналізу сучасного уроку. Систематизація зібраних матеріалів, оформлення тематичних стендів.
Колективні Педагогічний колектив Учні
Групові Індивідуальні Творчі роботи
Педрада НМР Стажування Олімпіадні
команди
Нарада при МО Наставництво
Директору
Нарада при
ЗДНВР
Нарада при
ЗДВР
Методичні Творча група Атестації Профорієнта-
оперативки Самоосвіта ційна робота
Психолого - Консультації
педагогічний Відкриті уроки
семінар і заходи
Творчі звіти
Н А К А З
ДИРЕКТОРА КЛИНЦІВСЬКОЇ ЗШ І – ІІІ СТУПЕНІВ
КІРОВОГРАДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
від 5 вересня 2016 року № ______
село Клинці
Про організацію методичної роботи
з педагогічними кадрами
на 2016- 2017 навчальний рік
Шкільний методичний кабінет, педагогічний колектив школи в 2016 – 2017 навчальному році працюватимуть над реалізацією законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про дошкільну освіту», «Про інноваційну діяльність», «Про місцеве самоврядування», інших нормативних документів з питань організації навчально-виховного процесу; забезпечення державних стандартів освіти; втіленням ідеї гармонійного поєднання інтересів особи, суспільства, держави; впровадженням у практику роботи індивідуальних технологій навчання та виховання; формуванням навичок здорового способу життя учнівської молоді; створенням психолого-педагогічних передумов особистісно-зорієнтованої системи навчання й виховання в умовах реформування національної системи освіти.
На виконання наказу по відділу освіти Кіровоградської райдержадміністрації від 04 вересня 2016 року № 342 «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами в навчальних закладах району на 2016 – 2017 навчальний рік», На виконання наказу по школі від 20 червня 2016 року № 84 «Про результативність внутрішньошкільного контролю, проведення моніторингу, організацію методичної роботи згідно з реалізацією галузевих документів щодо забезпечення модернізації навчання у 2015 – 2016 навчальному році», на основі вивчення результативності навчально-виховного процесу, проблемно-цільового аналізу, а також діагностики рівня професійної майстерності та фахової компетентності педагогічних працівників і їхніх потреб
НАКАЗУЮ:
1. Шкільному методичному кабінету та педагогічному колективу розпочати роботу над науково-методичною проблемою: « Формування інформаційно – комунікаційної та комунікативної компетентностей учнів на засадах особистісно – орієнтованого навчання як складової інноваційних технологій».
2. Керівництво та координацію методичної роботи з педагогічними кадрами здійснювати науково-методичній раді шкільного методичного кабінету в складі:
Шиманської І.М. , директора школи, голови ради;
Забеділіної Л.В., заступника директора з НВР, секретаря ради;
Приблуди Т.І., заступника директора школи з ВР, члена ради;
Єрмакової С.М., голови ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу, члена ради;
Приблуди О.І., голови ШМО вчителів природничо-математичного циклу, члена ради;
Суріної Л.П., голови ШМО вчителів початкових класів, члена ради;
Татарченко О.М., голови ШМО класних керівників, члена ради;
Потєєвої В.В. – голови психолого-педагогічного семінару, члена ради;
Семидітної Л.В., голови творчої групи школи, члена ради.
3. Затвердити структуру методичної роботи з педагогічними кадрами школи (додаток № 1).
4. Затвердити графік проведення колективних форм методичної роботи з педагогічними кадрами школи ( додаток № 2 ).
5.Організувати роботу та призначити керівниками:
5.1. Шкільних методичних формувань:
|
Назва методичного формування |
Керівник |
Проблема |
Члени ШМО |
1. |
Шкільне методичне об’єднання вчителів початкових класів |
Суріна Л.П. |
Удосконалення навчально – виховного процесу в початковій школі, шляхом впровадження інноваційних технологій, диференціації та індивідуалізації навчання |
Забеділіна Л.В. Суріна Л.П. Приблуда Т.І. Семидітна Л.В. Миргородський К.В. Клименко О.С. Потєєва В.В |
2 |
Шкільне методичне об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу |
Єрмакова С.М. |
Вдосконалення професійної майстерності вчителя шляхом впровадження інноваційні технології та диференціація навчання в системі особистісно – орієнтованого навчання |
Єрмакова С.М. Шелейо Л.А. Гордієнко О.М. Приблуда Т.І Клименко О.С. Грам Т.В. Царук Т.М. |
3 |
Шкільне методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу |
Приблуда О.І. |
Розвиток творчого потенціалу вчителя – шлях до розвитку творчої особистості учня в умовах впровадження інноваційних технологій |
Приблуда О.І. Гончарова І.В. Шиманська І.М. Татарченко О.М. Клименко О.С. Параниця О.О. Ярошенко Т.М. |
4 |
Шкільне методичне об’єднання класних керівників |
Татарченко О.М. |
Розвиток індивідуальних та творчих здібностей учнів через інноваційні технології |
Забеділіна Л.В. Суріна Л.П. Приблуда Т.І. Семидітна Л.В. Єрмакова С.М. Миргородський К.В. Татарченко О.М. Клименко О.С. Приблуда О.І. |
5 |
Психолого-педагогічний семінар |
Потєєва В.В. |
Забезпечення креативного розвитку особистості учасників навчально – виховного процесу через інноватику змісту освіти |
Єрмакова С.М. Шелейо Л.А. Гордієнко О.М. Приблуда Т.І. Грам Т.В. Шиманська І.М. Татарченко О.М. Клименко О.С. Приблуда О.І. Миргородський К.В. Забеділіна Л.В. Семидітна Л.В. Гончарова І.В. |
6 |
Творча група |
Семидітна Л.В. |
Розвиток творчої ініціативи вчителів через впровадження інноваційних форм та методів роботи в навчально – виховний процес |
Семи дітна Л.В. Приблуда О.І. Гордієнко О.М. Суріна Л.П. Шелейо Л.А. Клименко О.С. |
7 |
Школа передового педагогічного досвіду |
Шиманська І.М. |
Вивчення інноваційних технологій навчання та виховання |
Єрмакова С.М. Гордієнко О.М. Суріна Л.П. Приблуда Т.І. Шиманська І.М. Приблуда О.І. Забеділіна Л.В. Семидітна Л.В.
|
Засідання шкільних методичних формувань проводити згідно з планом роботи методичних формувань на 2016 - 2017н.р.
6. Педагогічним працівникам школи брати участь у роботі районних методичних формувань:
6.1. Шиманській І.М. – директору школи - в засіданнях районної динамічної групи директорів шкіл.
6.2. Забеділіній Л.В. – заступнику директора з НВР – в районному майстер-класі ЗДНВР, школі кадрового резерву .
6.3. Приблуді Т.І. – заступнику директора з ВР - керівник районної творчої групи організаторів виховного процесу, в засіданнях районної творчої групи організаторів виховного процесу.
6.4. Гордієнко О.М. – вчителю історії – в районному історичному клубі «Олімп».
6.5. Грам Т.В. – вчителю англійської мови – в засіданнях районної творчої групи вчителів іноземних мов.
6.6. Семидітна Л.В. – вчитель початкових класів – керівник районної творчої групи вчителів початкових класів, в засіданнях районної творчої групи вчителів початкових класів.
6.7. Суріна Л.П. – вчитель початкових класів – в районній творчій групі вчителів початкових класів, в районній творчій групі шкільних бібліотекарів
6.8. Єрмакова С.М. – вчитель української мови та літератури – в районній школі педагогічної майстерності ,творчій групі вчителів української мови та літератури.
7. Брати участь:
7.1. Педагогам школи в :
- районному та брати участь у наступних етапах Всеукраїнських учнівських турнірів з навчальних предметів (вересень 2016 – лютий 2017);
- районному та брати участь в наступних етапах Всеукраїнських олімпіад з навчальних предметів (листопад, 2016 – лютий, 2017);
- районному та брати участь в наступних етапах Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» (жовтень, 2016 – березень, 2017);
- районному та брати участь в наступних етапах Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика (листопад, 2016 – лютий, 2017);
- районному та брати участь в наступних етапах Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (листопад, 2016 – січень, 2017);
- районному та брати участь в наступних етапах Міжнародного конкурсу знавців математики «Кенгуру» та Всеукраїнського конкурсу знавців фізики «Левеня» (лютий – березень 2016), Міжнародного учнівського конкурсу з інформатики «Бобер» (листопад 2015), Міжнародного учнівського конкурсу з природничих дисциплін «Геліантус»;
- районній історико-краєзнавчій конференції (травень, 2017 року), науково-практичних, інтернет-конференції, вебінарів (протягом навчального року);
- районних спортивних змагань та брати участь в обласних (відповідно до Календаря фізкультурно-спортивних заходів відділу освіти, молоді та спорту);
- районній серпневої пленарної конференції працівників освіти (серпень, 2017);
- інших районних та обласних методичних заходів.
7.2. Підготувати учнів до участі :
- у Всеукраїнських природничо-математичних конкурсах «Левеня», «Бобер», «Кенгуру», «Геліантус» (грудень 2016 - березень 2017)
- у Всеукраїнському історичному конкурсі «Лелека» (січень-квітень, 2017);
- у Міжнародному інтерактивному природничому конкурсі «Колосок» (жовтень 2016-квітень 2017);
- у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» (березень, 2017);
- у Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Грінвіч» (листопад, 2016);
- у Всеукраїнському конкурсі з українства «Патріот» (лютий, 2016);
- у районних спортивних змагань та в обласних (відповідно до Календаря фізкультурно-спортивних заходів відділу освіти);
- інших районних методичних заходах.
8. Протягом 2016-2017 навчального року вивчити стан викладання предметів у такі терміни:
9. Протягом жовтня 2016 року - квітня 2017 року вивчити та узагальнити досвід роботи:
- Приблуди О.І. - вчителя математики ,
10. Протягом 2016 – 2017 навчального року провести предметні тижні:
- тиждень історії ( жовтень);
- тиждень української мови та літератури ( жовтень);
- тиждень математики ( січень ) ;
- тиждень музичного мистецтва (лютий)
11. Згідно з результатами анкетування учнів, батьків та вчителя організувати викладання предмету «Технологія» в 10 класі відповідно до варіативного модуля « Технологія» в 11 класі відповідно до варіативного модуля «Технологія дизайну предметів та інтер’єру»
12. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з НВР Забеділіну Л.В.
Директор школи : ______________ І.М. Шиманська
Вид діяльності |
Мета |
Форми і методи роботи |
Зміст роботи |
Термінвиконання |
Відповідальні |
Реалізація |
Робота методичної ради
|
Розгляд пропозицій по найбільш важливішим проблемам змісту та методик навчання, підвищення ефективності та якості освітнього процесу. Розповсюдження ППД. Створення рекомендацій щодо власної шкільної моделі.
|
Засідання ШМР
|
1. Організація методичної роботи в школі. Реалізація проблемних питань. 2. Використання інформаційно-комунікативних та мультимедійних технологій як фактор модернізації методичної роботи в школі. 3. Проведення тематичного обліку знань з навчальних дисциплін. 4.Організація науково-дослідної роботи вчителя та учня: діалог пропозицій. 5. Теоретичні положення стратегії розвитку інноваційної особистості. 6. Аналіз роботи педкоколективу над проблемними питаннями школи.
|
вересень
листопад
лютий
березень
квітень
травень
|
Заступник директора з НВР Забеділіна Л.В. Члени ШМР школи
|
Протоколи засідань ШМР
|
Якість викладання навчальних предметів
Атестація вчителів. Підвищення кваліфікаційної категорії.
Підвищення кваліфікації
|
Вивчення рівня професійної компетенції та методичної підготовки вчителів.
Визначення відповідності професійних якостей вчителя до заявленої категорії
Підвищення рівня професійної підготовки вчителів.
|
1. Вивчен- ня програм та календ.- темат. пла- нування. 2. Аналіз відвіданих уроків. 3.Аналіз проведених к/р. 4. Анкету вання. 5. Співбесіди.
Атестація на підтвердже ння «вищої» кат.: - Приблуда О.І., - Єрмакова С.М., - Гордієнко О.М., Атестація на встановлення «першої» кат. – Клименко О.С.
Курси підви- щення ква- ліфікації КОІППО м. Кіровоград. Ознайом- лення з ПДД. Самоосвіта вчителів.
|
Відвідування уроків. Проведення к/р за текстами адміністрації. Вибіркове анкетування вчителів, учнів, батьків. Індивідуальні бесіди з вчителями.
Розгляд заяв. Відвідування уроків. Ознайомлення з Положенням про атестацію педпрацівників; наказом по школі. Робота атест. комісії за результатами відвідуваних уроків та інших позакласних заходів, проведених вчителем,що атестується. Засідання атест.ком. за результатами атестації. Своєчасне подання атест.листів та характеристик до районної атест. комісії. 1. Відвідування щорічних курсів при КОІППО вчителями та адміністрацією. 2. Відвідування конференцій, семінарів, уроків творчо працюючих колег школи та району. 3. Обговорення публікацій в пресі. 4. Вивчення та застосування на практиці ППД. 5. Взаємовідвідуван- ня уроків, позакласних заходів. 6. Робота на педрадах та семінарах, психолого-педагогічних навчаннях. 7. Відвідування “ Школи педагогічної майстеності”. |
серпень- вересень на протязі року
на протязі року
на протязі року на протязі року
Згідно плану атестації.
Щорічні курси за планом райво.
|
Адміністрація школи Голови ШМО
Адміністрація Голова атест. комісії члени атест. комісії.
адміністрація
|
Наказ
Анкети
Протоколи засідань атест.ком.
Атестаційний лист
Копії пос відчень
|
«Формування інформаційно – комунікаційної та комунікативної компетентностей учнів на засадах особистісно – орієнтованого навчання як складової інноваційних технологій»
« Інновації в освіті».
1. Розробити конкретний план роботи школи на V етапі над науково-методичною проблемою.
Жовтень
2. Провести тиждень педагогічної майстерності вчителів початкової школи «Формування інноваційної особистості через використання інноваційних технологій на уроках в початковій школі».
- І семестр 2016- 2017 н. р. -
3. Провести методичний тиждень на тему: «Урок у сучасному вимірі»
- грудень 2016 – 2017 н .р. -
4.. Аналіз роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою .
- травень 2016 -2017 н.р. -
(лютий)
(січень-березень)
4. Управління навчально-виховним процесом
1. Вивчення стану викладання :
*математики
(жовтень-березень)
*української мови та літератури
(жовтень - березень)
(жовтень – березень )
(жовтень – грудень )
(жовтень - грудень )
( жовтень – грудень)
2. Підготовка та проведення засідань педагогічної ради :
* 28.08 « Основні завдання й напрямки роботи педагогічного колективу у 2016 – 2017 н.р.»
* 08.01. «Про формування особистості учня в умовах інноваційного розвитку»
*25.03. «Про ціннісне ставлення до культури мистецтва»
*05.05. «Про організацію відпочинку навчальних екскурсій та практики в літній період 2017 року»
*23.06. « Про підсумки методичної роботи »
3. Проведення моніторингу навчальних досягнень учнів, семестрових контрольних робіт за текстами адміністрації
(грудень, травень)
4. Перевірка темпу читання в 1-11 класах.
(грудень - травень)
5. Організація та проведення шкільних предметних олімпіад, участь у районних (жовтень-грудень)
6. Перевірка виконання навчальних програм
(грудень, травень)
7. Комплексна перевірка викладання предметів
8. Визначення рівня навчальних досягнень учнів школи за кожний семестр в 2-11кл.
9. Проведення предметних тижнів
10. Участь у районному турі конкурсу «Вчитель року» (жовтень)
Клинцівська загальноосвітня школа І-ІІІ ст.
Кіровоградської районної державної адміністрації
Кіровоградської області
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор школи:
___________ І.М.Шиманська
1.1.Удосконалення змісту, форм і методів навчально-виховного процесу на засадах гуманізації освіти шляхом:
1.2. Удосконалення системи національного виховання учнівської молоді утвердження учнівського самоврядування, учнівських об`єднань як необхідної форми громадянського виховання:
№ з/п |
Зміст |
Відповідальні |
1. |
Про підсумки роботи методичної ради, шкільних методичних об’єднань , творчої групи, психолого – педагогічного семінару за 2016 -2017 навчальний рік. |
Члени методичної ради |
2. |
Про обговорення і затвердження плану роботи методичної ради на 2016 - 2017 навчальний рік. |
Члени методичної ради |
3. |
Про розподіл обов’язків між членами методичної ради. |
Шиманська і.М. |
4. |
Затвердження плану роботи щодо підготовки учнів до проведення І та ІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. |
Шиманська І.М. |
5. |
Про обговорення і затвердження планів роботи шкільних методичних об’єднань , творчої групи, психолого – педагогічного семінару на 2016-2017 навчальний рік. |
Члени методичної ради |
6. |
Затвердження плану проведення предметних тижнів в 2016-2017 навчальному році. |
Забеділіна Л.В. |
7. |
Обговорення нових навчальних програм з базових дисциплін, підручників, рекомендацій Міністерства освіти й науки України щодо викладання предметів. |
Члени методичної ради |
8. |
Інформація про нормативні документи з питань організації навчально-виховного процесу. |
Забеділіна Л.В. |
9. |
Огляд методичної літератури за літній період. |
Суріна Л.П |
ЗАСІДАННЯ ІІ
Жовтень, 27
№ з/п |
Зміст |
Відповідальні |
1. |
Про хід атестації педагогічними працівниками школи. |
Забеділіна Л.В. |
2. |
Про курсову перепідготовку та самоосвіту вчителів школи |
Забеділіна Л.В. |
3. |
Про працевлаштування учнів 9, 11 класів |
Шиманська І.М. |
4. |
Про сучасні педагогічні технології, комп’ютеризація у навчально-виховному процесі. |
Приблуда О.І. |
5. |
Огляд нормативних, директивних документів, новинок психолого-педагогічної літератури. |
Суріна Л.П. |
№ з/п |
Зміст |
Відповідальні |
1. |
Про аналіз участі учнів у І та ІІ етапах предметних олімпіад з базових дисциплін. |
Керівники ШМО |
2. |
Про участь учителів школи в районному конкурсі «Учитель року». |
Шиманська І.М. |
3. |
Гурткова та позакласна робота з предметів. |
Члени ради |
4. |
Моніторинг навчальної діяльності учнів |
Забеділіна Л.В. |
5. |
Ознайомлення з новинками методичної літератури. |
Суріна Л.П. |
ЗАСІДАННЯ ІV
№ з/п |
Зміст |
Відповідальні |
1. |
Про результати чергової атестації вчителів школи та підсумки курсової перепідготовки. |
Забеділіна Л.В. |
2. |
Про підготовку та організацію проведення державної підсумкової атестації. |
Шиманська І.М. |
3. |
Про обговорення нормативних документів. |
Члени методичної ради |
4. |
Про аналіз роботи педколективу над проблемою школи |
Шиманська І.М. |
5. |
Огляд методичної літератури. |
Суріна Л.П. |
ЗАСІДАННЯ V
№ з/п |
Зміст |
Відповідальні |
1. |
Про діяльність роботи шкільних методичних об’єднань творчої групи, психолого – педагогічний семінару, щодо вдосконалення педагогічної майстерності та фахового рівня педагога. |
Члени методичної ради |
2. |
Результати адаптації учнів 1 і 5 класів до навчання |
Забеділіна Л.В. |
3. |
Про підсумки методичної роботи в школі. |
Забеділіна Л.В. |
4. |
Виконання навчальних програм учителями школи |
Шиманська І.М. |
5. |
Про обмін думками , пропозиціями та вихідне діагностування педагогічних працівників щодо складання річного плану роботи школи та планування методичної роботи на наступний навчальний рік. |
Члени методичної ради |
№ п/п |
Заходи |
Тема |
Термін проведення |
1. |
Методичний тиждень педагогічної майстерності вчителів початкової школи |
«Формування інноваційної особистості через використання інноваційних технологій уроках в початковій школі» |
Листопад |
2. |
Методичний тиждень |
«Урок у сучасному вимірі» |
Грудень |
3. |
Круглі столи по ШМО |
«Використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій в навчально-виховному процесі» |
Січень |
4. |
Творчі звіти ШМО |
|
Березень
Квітень
Березень
Квітень |
у 2016 – 2017 навчальному році
Предмет |
Вересень |
Жовтень |
Листопад |
Грудень |
Січень |
Лютий |
Березень |
Квітень |
Українська мова та література |
|
1-й |
|
|
|
|
|
|
Математика |
|
|
|
|
3-й |
|
|
|
Історія України |
|
|
2-й |
|
|
|
|
|
Музичне мистецтва |
|
|
|
|
|
4-й |
|
|