Педагогічний проект "Творчий підхід до вивчення словникових слів" для 3 класу

Про матеріал

У роботі подано матеріал із завданнями творчого характеру на запам'ятовування словникових слів. Завдання спрямовані на розвиток творчої уяви та спостережливості, практичне застосовування словникових слів, тлумачення їх значення, уміння використовувати їх у мовленні, написання та запам'ятовування. Для творчої, індивідуальної, самостійної, групової, диференційованої, домашньої роботи, розвитку мовлення на різних етапах уроку. Адресовано вчителям 3 класу початкової школи.

Перегляд файлу

У роботі подано матеріал із завданнями творчого характеру на запам’ятовування словникових слів, передбачених навчальною програмою Міністерства освіти і науки України. Завдання спрямовані на розвиток творчої уяви та спостережливості, полегшення процесу вимови, написання та запам’ятовування слів. Для творчої, індивідуальної, самостійної, групової, диференційованої, домашньої роботи, розвитку мовлення на різних етапах уроку. Адресовано вчителям 3-ого класу чотирирічної початкової школи.

Тема проекту:

Творчий підхід до вивчення словникових слів

Мета проекту:

Сприяти розширенню кола творчих можливостей кожного учня, засобами мовного матеріалу.

Формувати всебічний розвиток учнів.

Перетворити навчальну діяльність у цікавий, натхненний процес.

Забезпечення єдності навчально-виховного процесу.

Надання методичної допомоги вчителю.

Завдання проекту:

Наповнити конкретним змістом навчально-виховний процес.

Забезпечити розвиток творчої уяви та спостережливості.

Активізувати мислення.

Полегшити процес вимови, написання та запам’ятовування словникових слів.

Навчити практично застосовувати словникові слова,  тлумачити їх значення, уміти  використовувати їх у мовленні.

Виявити повною мірою розумові й творчі здібності кожного учня.

Виховувати інтерес до знань.

Основні функції:

Навчальна, виховна

Обладнання: картки

Очікуваний результат: практичне застосовування словникових слів, тлумачення їх значення, уміння  використовувати їх у мовленні.

 

Словникові слова, вимову і правопис яких повинні  запам’ятати учні у 3 класі: абрикос, адреса, айстра, автомобіль, агроном, акваріум, апельсин, апетит, асфальт, банкір, бензин, бетон, бібліотека, велосипед, верблюд, вогнище, вокзал, горизонт, гриміти, грім, депутат, дециметр, директор, електрика, кипі­ти, кишеня, колектив, комбайнер, комбайн, комп’ютер, коридор, космонавт, криниця,  ку­курудза, метал, минулий, очерет, пиріг, президент, пшениця, радіо, сантиметр, секунда, спасибі, тривога, фермер, хвилина, черемха, черешня. (49)

Основний зміст:

Абрикос

Плодове дерево, що росте на півдні. Жовтогарячий соковитий плід цього дерева з великою кісточкою, солодкий на смак.

  1. Уяви, що на кухні з крана полився абрикосовий сік. Поясни свої дії.
  2. Із букв даного слова склади якомога більше інших слів, використовуючи кожну букву даного слова у новому слові лише один раз.

  А б р и к о с - ...

 

Адреса

Місце мешкання особи або місце знаходження організації, установи, підприємства. Відповідний напис на конверті, бандеролі, посилці, що вказує на місце призначення та одержувача.

  1. Якось до відділення пошти на твоє ім’я надійшла листівка, але без вказаної адреси. Допоможи листоноші принести тобі лист. Напиши свою адресу.
  2. Добери спільнокореневі слова до слова адреса.

 

Автомобіль

Самохідна машина для перевезення пасажирів і вантажів по безрейкових дорогах.

  1.     Уяви, що казковим героям потрібен автомобіль. У яких казках і в яких

місцях цих казок ти б його використав? Зміни хід казки, за умови появи в ній автомобіля. Уривок запиши.

  1.     Придумай цікаві назви автомобілів для казкових героїв.

Наприклад: мишедес, котопель, вовгулі , ....

 

Агроном

Спеціаліст у галузі сільського господарства, зокрема  з вирощування рослин.

Вийде Микола Хомич, агроном,

грудочку візьме, погляне кругом,

скаже: «Не падає дощик і край,

дощику треба, щоб був урожай».    Ігор Муратов.

1.   Запиши назви овочів та фруктів, що зібрав агроном

      в алфавітному порядку.

      Капуста, буряк, апельсин, яблуко, банан, перець, помідор, кукурудза.

2.   Придумай нову середину та кінцівку казки «Ріпка» за умови, що дід посадив

      капустину, а живуть вони лише з бабою.

 

Айстра

Однорічна трав’яниста рослина, яка квітне в кінці літа, восени. Квіти великі, різного забарвлення: білі, рожеві, червоні, фіолетові тощо.

  1.     Тобі пропонують подарунки: Розбійник – пістолет, Буратіно – ключик, а

           Дюймовочка – букетик айстр. Від кого ти приймеш подарунок? Чому?

  1.     Кому з казкових героїв потрібно терміново послати телеграму, кому – листа,

а кому – букет квітів? Поясни вибір.

 

Акваріум

Скляна посудина або штучна водойма для утримання, розмноження, вивчення й показу риб, водяних тварин і рослин.

  1.     Уяви, що тобі вдалося впіймати рибку, що виконує бажання. Склади і

      запиши діалог, який міг би відбутися між вами, вживаючи слова ввічливості.

  1.     Засели акваріум. Випиши назви акваріумних рибок та рослин в алфавітному

      порядку.

      Гуппі, стрілолист, мечоносець, телескоп, комета, барбус, мінор, неон, вуалехвіст, тетра, ліхтарик, монетка, сальвінія, скалярія, гурамі, сомик, мох.

Апельсин

Вічнозелене плодове цитрусове дерево із соковитими запашними плодами жовтогарячого кольору, а також – кулясто-приплюснутий плід цього дерева; помаранч.

  1.     Уяви, що з хмаринки почав падати апельсиновий дощ. Напився Колобок з

      калюжі апельсинового соку й почав змінювати колір. Склади казку за уявою

      «Пригоди Колобка».

  1.     Добери іменники за групою. Запиши в алфавітному порядку.

Фрукти: апельсин, … .

 

Апетит

Потяг людини до певної їжі, відчуття потреби в ній; бажання їсти.

1.   Склади меню «званого обіду» Півника, щоб у Мишенят розігрався апетит, за умови, що у нього день народження.

2.   Придумай новий епізод у казці «Колобок», за умови, що у діда розігрався

      апетит і він не схотів чекати доки бабина випічка прохолоне.

 

Асфальт

Чорна смолиста маса природного походження чи штучного виготовлення, що використовується для покриття шляхів, площ та ін.. Шлях, тротуар, покриті цією масою.

  1.     Добери ознаки до слова асфальт.
  2.     Склади казку за поданим початком.

Закортіло царському синові оженитися. Та от біда: нареченої вибрати не

може. Дай, думає, стрілу випущу, - куди впаде, туди й сватати піду. Націлив

Царевич дерев’яну стрілу до замку принцеси, а вона в асфальт встряла, так

до палацу й не долетіла. Залишився він без дружини. А через рік, почали

зелені листочки з асфальту пробиватися, і силу вони мали нечувану…

 

 

 

Банкір

Висококваліфікований спеціаліст, що працює у державній чи приватній установі, яка отримує, зберігає і видає гроші та інші цінні папери.

  1. Склади казку про старого банкіра, що виграв мільйон.
  2.     Із поданої групи слів випиши споріднені та розбери їх за будовою:

банк, банкір, банківська, банка, банкомат.

 

Бензин

Безбарвна горюча рідина з характерним запахом, яку добувають з нафти і

використовують як пальне, як розчинник.

  1.     Уяви, що Малюк Карлсон для перельотів заправляється не солодощами та

варенням, а бензином. Склади розповідь з елементами фантастики.

  1.     Запропонуй  Карлсону  екологічно чисте пальне.

 

Бетон

Будівельний матеріал, виготовлений із суміші твердих матеріалів (гравію, піску та ін.) та цементу або іншої  в’яжучої речовини.

  1.     Пригадай будинок з химерами, що знаходиться в Києві. Склади текс-опис

цього будинку ( за власними спостереженнями, за поданим зображенням).

  1. Добери спільнокореневі слова до слова бетон, познач корінь.

 

Бібліотека

Заклад, де зберігаються та видаються книги, журнали  для тимчасового користування, читання. Певна кількість книжок, спеціально підібраних для

 читання, колекціонування і т. ін.

  1.     Уяви, що у Баби-Яги ступа перетворилась на пеньок, мітла розмокла від

дощу, а хатинка втекла за тридесять земель. Пішла  вона до бібліотеки ...

 Склади і запиши проект порятунку казкового героя.

2.   Пофантазуй! Склади діалог двох книг, що живуть в одній бібліотеці.

 

 

Велосипед

Дво - або триколісна машина, яку рухає людина за допомогою ножних педалей і ланцюгової передачі.

1.   Склади твір-розповідь, використовуючи словникові слова,

      зокрема велосипед на тему «Вихідний день сім’ї Петренко».

2.   Опиши велосипед твоєї мрії. Розповідь починай словами: «Я мрію про 

      новий велосипед…

 

Верблюд

Велика жуйна тварина, одно - або двогорба, що живе в зоні пустель та сухих степів і відзначається надзвичайною витривалістю.

  1.     Запиши назви тварин, що живуть у зоопарку за зразком:

верблюд - дикий кабан - н...

  1.     Пофантазуй та опиши будинок для верблюда, використовуючи прикметники

на позначення розмірів, кольорів та  їх відтінків.

 

Вогнище

Купа дров, хмизу, що горить або підготовлена для горіння; ватра; багаття.

1.   Напередодні Нового року жителі Еквадору в Південній Америці спалюють

      на багатті солом’яне опудало, яке символізує старий рік. Пригадайте, чи          

      відбуваються на Україні подібні обряди? Поясніть.

2.   Добери споріднені слова до слова вогнище.

 

Вокзал

Будинок або комплекс споруд  для обслуговування пасажирів на станціях шляхів сполучення.

  1.     Встанови зв'язок слів у реченні.

 Залізничник на вокзалі поїзд відправляє і щасливої дороги нам усім бажає.

  1. Уяви, що тобі вдалося потрапити на вокзал, завдяки чарівній квіточці, яка виконує бажання.  У якому напрямку ти розпочав би свою подорож?

 

Горизонт

Частина земної поверхні, яку можна побачити на відкритій місцевості. Частина неба, яка ніби схиляється, торкається землі.

Видноколо, виднокіл, обрій, небокрай, небосхил, крайнебо, небозвід, небокруг, круговид, кругогляд.

  1. Добери кілька прикметників, що пов’язані з горизонтом, опиши його.
  2. Поділи вище записані слова-синоніми на склади.

 

Гриміти

Створювати гуркіт, видавати різні звуки. Голосно звучати (про грім, постріл, музику).

  1.     Склади зв’язну коротку розповідь, обернену до даної.

Зненацька насунула велика чорна хмара. Небо насупилось. Стало темним,

непривітним. Почало гриміти. На землю став падати дрібний дощ.

  1.     Добери форми минулого, теперішнього і майбутнього часу. Склади речення

на основі власних спостережень.

 

Грім

Гуркіт і тріск від електричних розрядів під час грози або при штучних

експериментах.

1.   Склади проект порятунку казкового героя.

 Баба Яга збирається летіти на річку до Івасика Телесика. Склади для неї  

 термінову телеграму з повідомленням про несприятливі погодні умови на   

 найближчі два дні.

2.   Назви природні явища.

 

Депутат

Обраний голосуванням член органу державної влади. Обрана або виділена особа, уповноважена для виконання певних доручень.

  1.     Депутати почали займатися спортом й просять вас дати рекомендації, яким

видом спорту слід зайнятися. Поясни свій вибір.

2.   Склади і запиши міркування «Якби бабуся стала депутатом».

 

Дециметр

Одиниця вимірювання відстані на позначення десятої долі метра.

  1. Склади і запиши текст-інструкцію для виготовлення браслета або намиста з насіння, вказуючи довжину в дециметрах.
  2. Утвори нові слова із букв слова дециметр.

 

Директор

Керівник установи, підприємства, навчального закладу.

  1. Директор школи має телефонну розмову з твоїми батьками. Склади діалог, що міг би відбуватися між директором та твоєю мамою.
  2.     Склади твір-міркування «Якби я був директором школи…»

 

Електрика

Форма енергії, зумовлена рухом заряджених часток. Освітлення, яке одержують за рахунок цієї енергії.

  1.     Раніше люди освітлювали свої помешкання за допомогою свічки. А в наш

час все зручно і практично. Уяви наслідки, які могли б відбуватися за умови зникнення електрики. Склади твір-міркування «Яким я бачу життя без електрики».

  1.     Назви побутову техніку, що працює від електрики.

 

Кипіти

Клекотіти, вирувати, пінитися під час нагрівання, випускаючи гарячу пару (про рідину); варитися; нагрівшись до 100С, випускати пару (про посуд з рідиною).

  1.     Склади і запиши речення зі словом кипіти в прямому і переносному

значенні.

  1.     Дід Мороз занедужав. У нього висока температура. Складіть листа, що

допоможе Морозу одужати, використовуючи такі слова: самовар, малина,

кипіти, мед, чай, ліжко, валянки.

Кишеня

Ушита або нашита деталь одягу (пальта, куртки, штанів тощо) у формі мішечка, зазвичай для дрібних речей і грошей; окреме відділення в портфелі, сумці тощо.

1.   Поясни вислови:

  •     Набивати кишені.
  •     Вітер свище у кишені.
  •     Не лізти за словом у кишеню.

Добери вислів, що відповідає малюнку.

2.   Уяви, що кожен казковий герой має чарівну кишеню. Що б ти порадив до неї покласти своїм улюбленим героям?

 

Колектив

Група людей, об’єднаних спільною працею, діяльністю або інтересами;

громада, гурт.

  1.     Чим займаються діти?

Що спільного в їх роботі?

  1.     Складіть колективний лист одноліткам з іншої країни.

 

Комбайнер

Людина, яка працює на складній машині(комбайні), що одночасно виконує кілька різних операцій.

  1.     Склади і запиши задачу про комбайнера.
  2.     Утвори словосполучення іменника комбайнер з різними прикметниками.

 

Комбайн

Складна машина, агрегат, що одночасно виконує роботу кількох машин.

  1.     Склади розповідь на тему «Гаряча пора» за опорними словами:

припікає сонце,  гаряча пора, жнива приспіли, зібрати урожай, від зорі до

зорі, гуркотять комбайни, звозять зерно, колосочка не лишіть. 

  1. До назви предмета добери назви дій та ознак.

Комбайн (що робить?)…, …, … .    Комбайн (який?)…, …, … .

Комп’ютер

Електронна обчислювальна машина, звичайно персональна.

Комп’ютер має бути твоїм помічником, а не поглиначем твого часу та здоров’я.

  1. Тих, хто надто багато часу проводить за комп’ютером і не може відірватися від гри, називають геймерами. Щоб не стати геймером, треба навчитися дотримуватись нескладних правил. Склади і запиши свої правила користування комп’ютером.
  2.     Уяви, що Колобок опинився в Африці. Яким чином йому міг би допомогти

комп’ютер?

 

Коридор

Умовна межа між чим-небудь, частіше з рівномірним розташуванням кімнат в одну лінію.

  1.     Уяви, що твоя сім’я потрапила в чарівний будинок з довгим коридором та

безліччю дверей. Відчинивши будь-які двері, можна потрапити до казки. Але ви одразу стаєте її героями. Двері в яку казку ти хотів би відчинити?

  1.     Склади умовний план будинку (на аркуші паперу, на дошці) та пограй з

другом у гру. Умова: закрий другові очі, постав його ручку біля «вхідних

дверей» та користуючись словами (вперед, назад, вліво, вправо) проведи

його довгими коридорами до кімнати розваг.

 

Космонавт

Спеціально підготовлена людина, що здійснює політ  у космічному просторі на літальному апараті – космічному кораблі.

  1.     Добери із довідки потрібні слова та утвори словосполучення:

космічні …, космічних …, космічний …, … космонавт.

Довідка: корабель, перший, тіла, станцій.

  1.     Запиши речення, вставляючи пропущені слова.

Першим … у світі був Юрій Гагарін, а першим … космонавтом став Леонід Каденюк.

Криниця

Глибоко викопана й захищена від обвалів яма для  добування води з водоносних шарів землі, воду з якого піднімають за допомогою журавля чи коловорота; колодязь.

1.   Перед тобою «криниця бажань». Уяви себе поряд з криницею та вислови   

      своє бажання. Запиши діалог, вживаючи звертання.

2.   Поясни значення слова криниця у поданих прислів’ях:

  •        Не брудни криниці, бо схочеш водиці.
  •        Книги – золота криниця мудрості, черпайте з неї знання.

 

Кукурудза

Однорічна трав’яниста рослина родини злакових, з дуже високим стеблом, широким листям і їстівними зернами, зібраними в качан. Зерна цієї рослини.

  1.     Подумай, як пов’язана людина і кукурудза? Свої міркування запиши.
  2.     Уяви, що Мишка не допомогла витягти ріпку, бо поповнювала запаси

кукурудзи на полі. Зміни кінцівку казки за такої умови.

 

Метал

Речовина або сплав, який відзначається блиском, ковкістю, плавкістю і здатністю проводити тепло та електричний струм; також вироби з цієї речовини.

  1.     Прочитай речення. Склади і запиши питальне речення.

Геолог у горах знайшов камінець - є в ньому олово, є і свинець!

  1.     Випиши назви металів в алфавітному порядку:

 срібло, золото, алюміній, мідь, свинець, бронза, олово, цинк.

3.   Назви словосполучення, в яких є слова з переносним значенням:

      золота ложка, золоті руки, срібне волосся, срібний ланцюжок, золота людина, бронзова статуя, олов’яний солдат.

 

Минулий

Який відбувся раніше, пройшов; який безпосередньо передує нинішньому;

пережите, колишнє, минувшина, попередній.

  1.     Жирафи , тигри та зебри почали втрачати свої плямки .У лікаря Айболить

закінчилися пігулки і йому нічим лікувати тварин. Спробуй скласти рецепт для лікування тварин, що мають проблеми зі шкірою. Вони потребують твоєї допомоги!

  1.     Пофантазуй! Придумай власні назви тварин, які жили в минулому.

 

Очерет

Багаторічна водяна або болотна трав’яниста рослина з довгим стеблом і розлогою волоттю.

  1.     Очерет використовують для будівництва від Південної Америки до

Південно-Західної Азії. З нього роблять дахи і в деяких районах Англії.

Поміркуй, чому очерет застосовують у будівництві?

  1.     Склади і запиши розповідне, питальне і окличне речення зі словом очерет.

 

Пиріг

Печений виріб із тіста з начинкою.

  1. Тебе запросили головним пекарем на бал до Попелюшки і замовили великий святковий пиріг. Склади і запиши рецепт пирога

(пригадай, як ти допомагаєш мамі на кухні).

  1.     Добери сполучення іменників з прикметниками за групою.

Вироби з тіста: смачний пиріг, … .

 

Президент

Обраний на певний строк глава держави. Голова, керівник деяких установ, товариств. (Той, що сидить попереду.)

  1.     Напиши лист до президента України.
  2.     Випиши прикметники, які характеризують нашого президента:

акуратний, бадьорий, ввічливий, вимогливий, відомий, власний, впертий, ґречний, добрий, люб’язний, ощадливий, порядний, сором’язливий.

 

 

Пшениця

Злакова рослина, із зерна якої виробляють біле борошно, крупу та інші продукти. Зерна цієї рослини.

  1.     Придумай нове продовження казки за поданим зачином.

Повіз Півник пшеничний колосок до млина, а той поломаний стоїть…

  1.     Запиши назви зернових культур (злаків), добери до них дієслова.

Наприклад: колоситься пшениця, … .

 

Радіо

Передавання інформації на відстань без дротів за допомогою радіохвиль.

  1. Уяви, що вовк купив нове радіо та влаштував у лісі дискотеку. Кого із героїв казок він міг би запросити на танці?
  2.     Склади і запиши уявний етюд «Танці на полянці».

 

Сантиметр

Міра довжини, яка займає частину шкали лінійки між поділками нуль і один; 1/100 частина метра.

  1.     Запиши назви дитячих іграшок, які можна виміряти в сантиметрах. Добери

до них прикметники.

  1.     Склади і запиши казку про улюблену іграшку.

 

Секунда

Основна одиниця вимірювання часу, що дорівнює 1/60  хвилини. Одиниця вимірювання кутів і дуг. Музичний інтервал між двома сусідніми ступенями   

звукоряду.

  1. У тебе з’явився пристрій «СТОП». У яких казках і в яких місцях ти б його використав?
  2.     Склади і запиши ланцюжок слів, що починаються на останній склад

попереднього слова, починаючи зі слова  секунда - да ... .

 

 

Спасибі

Висловлення подяки, вдячності тощо, те ж, що й «дякую». Розвинулось зі стародавнього російського словосполучення «Спаси Бог», у якому два слова

зрослися.

  1.     Поміркуй! Для чого люди кажуть «спасибі»?
  2. Склади казку за поданим початком і кінцівкою «Як слово «спасибі» знайшло собі помічника».

    Жило собі на світі чемне слово Спасибі. У нього було багато роботи. Треба було встигнути всюди, де люди висловлювали один одному вдячність. Чемне слово радо допомагало людям, але іноді так втомлювалося, що не встигало вчасно до тих людей, яким було потрібне ввічливе слово.

   З того часу слова Спасибі та Дякую разом допомагають ввічливим людям. Куди не встигає слово Спасибі, поспішає слово Дякую.

 

Тривога

Почуття неспокою, збентеження, викликане побоюванням, передчуттям чогось неприємного.  Переполох, метушня, спричинені хвилюючими вістками.

Умовний сигнал, що сповіщає про небезпеку.

  1.     Перед тобою старий будинок, який хочуть продати.

Склади і запиши оголошення в газету, яке допоможе швидше

продати будинок.

  1.     Добери і запиши синоніми до слова тривога.

 

Фермер

Людина, яка працює на спеціалізованому сільськогосподарському підприємстві, де вирощують худобу, птицю тощо.

  1.     Уяви, що твій дідусь – фермер. Яку худобу чи птицю йому слід вирощувати,

щоб його господарство мало доходи. Поясни свій вибір.

2.   До слова фермер добери спільнокореневі слова, розбери їх за будовою.

 

Хвилина

Одиниця виміру часу, тривалість, що дорівнює 1/60 години; мить, момент, пора.

1.   Склади і запиши твір-роздум на тему «Згаяного часу конем не наздоженеш».

2.   Поясни висловлювання:

Вільна (зайва) хвилина.  В одну хвилину.   За (через) кілька хвилин.

 

Черемха

Деревце або кущ із запашними білими квітками й чорними їстівними ягодами.

  1.     За поданим початком склади і запиши діалог, що міг би відбуватися між

гусінню та гілочкою черемхи.   

Зустрілися якось тітонька Гусінь та гілочка черемхи. Гусінь саме збиралась смачно пообідати…

  1.     До слова черемха добери і запиши форми одного і того ж слова. Познач у

них закінчення.

 

Черешня

Плодове кісточкове дерево з їстівними смачними соковитими ягодами жовтого, червоного чи чорного кольору, а також – плід цього дерева.

  1.     Склади проект порятунку казкового героя за поданим початком.

   На городі в діда Івана росла стара черешня, яку він дуже любив. Минув час і дерево засохло. Шкода стало чоловікові деревини й вирішив він зробити з неї хлопчика: собі - на радість, людям - на заздрість. Щойно взявся майструвати, як черешенька стала оживати. Зіскочив хлопчик з дідових рук, не встиг той і гілку відтяти зайву, та помчав на вулицю. Потрапив він під весняний дощик. Змок весь і вернувся додому. Дивиться дід, а в його хлопчика почали з носа листочки рости. …

Як тепер бути?

2.   Запиши назви плодових дерев.

 

 

 

ДОДАТОК

З історії одного зошита:

 

Бб    Бб   Бб   Бб   Бб   Бб   бі іб бл лі іо от те ек ка - бібліотека

Хто більше читає, той більше знає.   

Словникова робота №13, (1)

Пішла вона до бібліотеки по магічні книги, щоб навчитись ворожити й повернути все  нажите. Стара стала, свої чаклунства геть забула. Вибрала книги про Гарі Поттера, прийшла додому, а читати не вміє. Сіла на пеньок та й плаче. Коли це котиться Колобок. Дізнався про біду Ягусі та й порадив їй до лісової школи записатися. Так вона й зробила. Повернула собі хатинку, ступу та мітлу. З того часу живе-поживає, та про бібліотеку не забуває.

 

Оо Оо Оо Оо Оо Оо Оо Оо Оо оч че ер ре ет - очерет

Очерет – болотна рослина.   

Словникова робота №37, (1)

На мою думку, будинки споруджують з того матеріалу, який є поблизу. Наприклад, з дерева, з цегли, з глини. Високий очерет росте у вологих і заболочених  районах, тому люди, що живуть  там, будують з нього собі житло. А ще, мабуть, очерет  захищає людей від спеки і в такій оселі легше переносити жару.                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Олійник Олеся
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бухало Олена
    Цікавий матеріал для роботи зі словниковими словами. Творчий підхід знайдено! Дякую за ідею, можна продовжувати створювати і на інші класи
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 січня 2018
Переглядів
859
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку