ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІДвчителя англійської мови. Коротько О. В.“A TEACHER IS A TEACHERTILL HE STUDIES HIMSELF”
Номер слайду 2
Педагогічне кредо:«Учитель не той, хто вчить, а той, у кого вчаться»Життєве кредо:«Мети досягає той, хто її прагне»
Номер слайду 3
Problems I met working at school What methods should use in teaching? In what way to intensify the process of teaching? How to make children be motivated in learning English?
Номер слайду 4
The problem I am working at: Forming students’ communication skills at English lessons.(формування навичок спілкування учнів на уроках англійської мови)
Номер слайду 5
МЕТА: Формування в учнів комунікативної компетенції, що означає оволодіння мовою як засобом спілкування в межах визначених комунікативних сфер і тематики ситуативного мовлення на основі вивченого мовного і мовленнєвого матеріалу.
Номер слайду 6
ЗАВДАННЯ : ФОРМУВАТИ ПРАКТИЧНІ УМІННЯ І НАВИЧКИ В УСІХ ВИДАХ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІРОЗВИВАТИ МОВНІ ЗНАННЯ І НАВИЧКИ, КОМУНІКАТИВНІ УМІННЯ СПРИЯТИ ПІДВИЩЕННЮ СТІЙКОЇ МОТИВАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИФОРМУВАТИ В УЧНІВ КОМУНІКАТИВНУ КОМПЕТЕНЦІЮ
Номер слайду 7
зміст комунікативної компетентності:
Номер слайду 8
Навчально-методична база
Номер слайду 9
Форми роботи на уроках Парна роботаІндивідуальна робота. Діалоги, обговорення. Незакінчені речення. Гра, ігрові ситуаціїТворчі завдання. Керовані бесіди. Асоціативний кущ. Квіз, хендаут. Позакласна робота (предметні тижні)презентації