Педрада «Особистісний ріст кожного вчителя як мета педагогічного процесу»

Про матеріал
Педрада «Особистісний ріст кожного вчителя як мета педагогічного процесу» Завдання педради: 1. Розкриття глибинних рис і якостей учителів 2. Створення умов для творчої діяльності в умовах паритетних взаємин: важлива не посада – важливі ідеї. 3. Визначення паритетних напрямків діяльності. 4. Навчання експромту в умовах дефіциту часу, інформації. Узгодження варіантів і технологій розв’язання професійних завдань.
Перегляд файлу

Педрада

«Особистісний ріст кожного вчителя як мета педагогічного процесу»

 

Від нас, від нашого вміння, від нашої майстерності, від нашого мистецтва та мудрості залежить життя дитини, здоров’я, розум, характер, воля інтелектуальне обличчя, її місце та роль у житті, її щастя.                                          В.О.Сухомлинський

 

І. Повідомлення теми, визначення мети, завдання

 

Тема педради: Особистісний ріст кожного вчителя як мета педагогічного процесу.

 

Завдання педради:

  1. Розкриття глибинних рис і якостей учителів
  2. Створення умов для творчої діяльності в умовах паритетних взаємин: важлива не посада – важливі ідеї.
  3. Визначення паритетних напрямків діяльності.
  4. Навчання експромту в умовах дефіциту часу, інформації.
  5. Узгодження варіантів і технологій розв’язання професійних завдань.

ІІ. Вступне слово директора школи

Із безлічі професій на Землі,

Які вже є, яких ще будуть вчити,

Є головна, як вищий сущий хліб,

І назва цій професії – учитель.

 

Учитель – це наша совість,

Взірець у житті єдиний.

Без нього життєва повість

Не пишеться у людини.

 

- Є люди, для яких професія вчителя – це покликання душі і серця. Майстри своєї справи, які допомагають добрим словом, слушною порадою; для керівництва – надійні, добросовісні, віддані своїй справі працівники; для учнів – улюблені вчителі, на уроки до яких поспішаєш, адже там цікаво і зустрінуть із любов’ю та повагою, завжди прислухаються до думки.

Це –

Так багато життя нам

Дає вчителів –

І терплячих, й вимогливих, й щирих,

Зачарованих словом і мудрістю книг, -

Тих, де вірять в добро і надію.

Не згасає вогонь у розумних очах,

І з роками ясніш пломеніє…

Ти тримаєш дитяче серце в руках,

Ти тримаєш планети надію.

Хай для вас розквітає земля навесні,

Повертає в літа молодії,

Хай лунають для вас щонайкращі пісні

І здійсняться всі ваші мрії.

 

-         Шановні колеги – вчителі, запрошуємо вас до нашого «Інтелект-кафе». Наше кафе не зовсім звичайне. У ньому готують дуже смачні, а головне – корисні страви, які насичують не шлунок, а мозок. І чим більше страв ви сьогодні скуштуєте, тим більше інтелектуальних калорій отримаєте. А готував незвичайні стави сьогодні відомий на весь світ шеф-повар ______. У нас дуже демократичне кафе.

 

-         Перше замовлення «Вітання від шеф-повара»:

  1. Підніміть руку ті, у кого чорне волосся
  2. Підніміть руку ті, хто має гарну посмішку
  3. Підніміть руку ті, хто має сина
  4. Підніміть руку ті, хто сьогодні прийшов із гарним настроєм і хоче отримати масу позитивних емоцій.

-         А зараз ми пропонуємо ознайомитися з нашим меню.

 

Меню:

  1. Сік «Криголам»
  2. Піца «Весняна»
  3. Суп із розумними галушками
  4. Люля-кебаб
  5. Кнедлики «Шпигунські»
  6. Креативний феєрверк-коктейль «Політ фантазії»
  7. Десерт «Піано»

 

-         Якщо столик замовляє якусь страву, то ми пригощаємо їжею й решту, і тому немає потреби замовляти цю страву ще раз. Ознайомтеся з меню і замовляйте страви.

 

  1. Сік «Криголам»

Вам необхідно до першої літери свого імені дібрати слова, які означають найкращі риси вашого характеру. (Після вправи) скажіть, будь ласка, чи сподобався вам сік.

 

  1. Піца «Весняна»

«Таємна скринька»

 

№ з/п

Зміст завдання

1

Таємна скринька (мильні бульбашки)

  • цей предмет має ідеальну форму, у нього мінімальна площа поверхні при максимальному обсязі
  • цей предмет заснований на дії сил поверхневого натягу
  • він викликає захват людей будь-якого віку
  • він часто лопається, як нездійснена надія

2

 Таємна скринька (зубна щітка)

  • цей предмет при використанні піддається деформації вигину, тому володіє пружними властивостями;
  • цей предмет має тверду ручку;
  • в процесі використання має місце рух тіл відносно один одного;
  • в процесі його використання велику роль відіграє тертя;
  • дія цього предмета засноване на поверхневому натягу і змочуванні;
  • при використанні завдяки дифузії ми відчуваємо приємний запах;
  • при його використанні зміцнюються зуби;
  • стоматологи рекомендують привчати дитину з дитинства користуватися цим предметом.

3

Таємна скринька (магніт)

  • цей предмет називають каменем - коханцем, люблячий камінь;
  • він застосовується для руху електропоїздів;
  • цей предмет - основна частина компаса.

4

Таємна скринька (лампочка)

  • цей предмет найчастіше з електричних приладів ми використовуємо в побуті;
  • цей предмет має сферичну, міцну форму, як склепіння будівельних конструкцій (мости, арки і т. д.);
  • цей предмет - подарунок людям від Едісона;
  • всередині нього - вакуум;
  • всередині нього є спіраль;
  • він перетворює електричну енергію в світлову енергію;
  • коли людині все одно, то він каже: «Мені все до ... цього предмета».

Наступна  вправа "Особистісний  ріст  учителя"

Один із учасників сідає на "гарячий стілець" .

Завдання. Подивіться на учасника в центрі кола. Ви його вже добре знаєте. Уявіть його через п’ять років, розкажіть, де він працюватиме, який у нього буде статус, що робитиме у вільний час, який у нього буде зовнішній вигляд?

Поки група висловлюється, вчитель мовчить.

Представлення власного бачення свого майбутнього:

  • Яким Ви уявляєте собі своє майбутнє?
  • Чого очікуєте?
  • Чого побоюєтесь?
  1. Суп із розумними галушками

Ваше завдання: влучні вислови чи фразеологізми пов’язати зі шкільним життям.

-         накивав п’ятами –

-         втерти носа –

-         дерти горло –

-         варити воду –

-         спекти раків –

-         бачили очі, що купували –

АБО

Назвіть складові професійної компетентності вчителя.

Метод «Мозковий штурм»

Мета: зібрати якомога більше варіантів, які б розкривали зміст поняття «професійна компетентність вчителя»

Професійна компетентність педагога

-  Наукові знання.

-  Базові вміння.

-  Мотиви діяльності.

-  Ціннісні орієнтації.

-  Розуміння навколишнього світу й свого місця в ньому.

-  Стиль взаємин з людьми.

-  Загальна культура.

-  Здатність до саморозвитку, самовдосконалення.

 

 

  1. Люля-кебаб «Ерудит»
  1. Зошит установленої форми для щоденного запису домашніх завдань (щоденник)
  2. Книги, які в України видаються найбільшим накладом (підручники)
  3. Основне приміщення в школі (клас)
  4. День захисту дітей (1 червня)
  5. Стан психічного напруження (стрес)
  6. Форма підвищення педагогічної кваліфікації (курсова перепідготовка)
  7. Легендарний директор Павлиської школи (В.Сухомлинський)
  8. Наука про порушення розвитку мовлення (логопедія)
  9. Одна з основних видів діяльності дітей, особливо молодшого віку (гра)
  10. Сукупність систематизованих знань, умінь і навичок (освіта)
  11. Спеціаліст у галузі методики викладання (методист)
  12. Розбір і оцінка навчального заняття (аналіз уроку)

Назвіть риси, притаманні сучасному вчителю.

Метод «Коло ідей».

 

Мета:залучити усіх присутніх до обговорення проблеми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Кнедлики «Шпигунські»

«Педагогічний словничок»

Педагогічна майстерність – сукупність певних якостей особистості вчителя, які зумовлені високим рівнем його психолого-педагогічної підготовки, здатністю оптимально вирішувати педагогічні завдання; високий рівень оволодіння педагогічною діяльністю; комплекс спеціальних знань, умінь, навичок, професійно важливих якостей особистості, що дають змогу викладачеві ефективно організувати навчально-пізнавальну діяльність тих, хто навчається, і здійснювати цілеспрямований педагогічний вплив і взаємодію.

Педагогічна технологія – сукупність способів (методів, прийомів, операцій) педагогічної взаємодії, послідовна реалізація яких створює умови для розвитку учасників педагогічного процесу та передбачає його певний результат.

Педагогічна творчість – прийняття та здійснення педагогом оптимальних нестандартних рішень у змінних умовах навчально-виховного процесу.

Педагогічна шкатулка – аукціон педагогічних ідей, в основу якого покладено проблему виявлення, пропагування й упровадження передового педагогічного досвіду.

Педагогічне відкриття – наймасштабніші новаторські педагогічні рішення, пов’язані із формуванням, обґрунтуванням нових педагогічних ідей і їх упровадженням у конкретній системі.

Педагогічне проектування – процес розробляння конкретної педагогічної технології.

Педагогічне спостереження – організоване сприйняття проявів особистості в навчальній діяльності з метою накопичення фактичного матеріалу про рівень розвитку (сформованості) тих чи інших параметрів особистості.

Педагогічний ринг – змагання педагогів у розв’язанні педагогічних завдань.

Педагогічний супровід – цілеспрямована, грамотно спланована робота з усіма учасниками навчально - виховного процесу з обов’язковим урахуванням вікової особливості.

 

  1. Креативний феєрверк «Політ фантазії»

Придумати підписи для фото на шкільну тематику

  1. Десерт «Піано» (відеофільм про місячник)
  2. Загадковий конверт

«Лист до Сухомлинського»

 

- Ось і добігає час нашої зустрічі. Нам необхідно зачиняти «Інтелект-кафе». Ми дякуємо всім учасникам за активність, за вміння працювати в екстремальних ситуаціях. Ви сьогодні довели, що дійсно гідно пройшли всі випробування, що кожен із вас має відкрите серце, добрі очі, розум, честь й совість нашого часу. І недарма кажуть, що шлях до щастя краще пройти через терни педагогічної майстерності. Творчого сходження вам на вершину успіху.

-         Хто сказав, що усі таємниці розкриті,

І що розум усе з’ясував і довів?

Їй таланту немає – принаймні в освіті.

Ще існує чимало новітніх шляхів.

І у світлі майбутнього знову постане

Розмаїття ідей, неосяжність шляхів –

Ті, хто з гордістю носить ім’я Освітянина,

Презентують освіту прийдешніх часів.

Ваша праця й любов до дітей нерозлучні,

Кожен паросток вічності в серці плека,

Адже всі вчителі – це ще трішечки учні,

Бо знання невичерпні, як мудрість людська.

Адже в кому покликання серця відчутне,

Усвідомлює навіть в теперішній час,

Що на терені школи зростає майбутнє,

А майбутнє сьогодні залежить від вас.

 

 «Подарунок від шефа» «Корзиночка гарного настрою»

 

Вправа «Подаруй усмішку»

Візьміться за руки і подаруйте усмішку один одному.

docx
Додано
27 березня
Переглядів
133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку