Засідання педагогічної ради за темою: «Роль мого предмету в майбутньому житті учнів»
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Робочі групигрупа «Філологія» група «Іноземної філології» група «Математика» група «Природознавство» група «Суспільствознавство» група «Фізична культура» група «Мистецтво та технології»
Номер слайду 5
Вироблення єдиних уявлень учасників педагогічного процесу про головні цілі предметного навчання в гімназії. Сприяння зростанню педагогічної майстерності вчителів у підготовці та проведенні уроків, їх удосконаленні. Мотивація самовдосконалення вчителя. Мета педагогічної ради:
Номер слайду 6
Осмислення вчителями власної навчальної, розвиваючої, виховної діяльності в сучасних умовах. Виявлення першочергових завдань предметного навчання. Активізація самоосвітньої діяльності вчителів. Завдання
Номер слайду 7
«ПОТУЖНУ ДЕРЖАВУ І КОНКУРЕНТНУ ЕКОНОМІКУ ЗАБЕЗПЕЧИТЬ ЗГУРТОВАНА СПІЛЬНОТА ТВОРЧИХ ЛЮДЕЙ, ВІДПОВІДАЛЬНИХ ГРОМАДЯН, АКТИВНИХ І ПІДПРИЄМЛИВИХ. САМЕ ТАКИХ ПОВИННА ГОТУВАТИ СЕРЕДНЯ ШКОЛА УКРАЇНИ» Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.
Номер слайду 8
По-перше – відповідальність. По-друге – знання предмету. По-третє – любов до свого предмету Професія вчителя
Номер слайду 9
Кількість опитаних - 155
Номер слайду 10
Кількість опитаних - 1555 % учнів - вважають, що знадобляться всі шкільні предмети
Номер слайду 11
Номер слайду 12
ФОРМУЛА НОВОЇ ШКОЛИ СКЛАДАЄТЬСЯ З 6 КЛЮЧОВИХ КОМПОНЕНТІВ:1. Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві. 2. Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками. 3. Умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно.4. Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі.5. Наскрізний процес виховання, який формує цінності. 6. Нова структура школи, яка дозволяє добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя.
Номер слайду 13
Спілкування державною мовою. Компетентності в природничих науках і технологіях.Інформаційно-цифрова компетентність. Уміння навчатися впродовж життя. Спілкування іноземними мовами. Спілкування іноземними мовами. Соціальні і громадянські компетентності. Загальнокультурна грамотність. Екологічна грамотність і здорове життя. Підприємливість. 10 КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ШКОЛИ
Номер слайду 14
Кількість призових місць здобутих учнями гімназії на ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад у 2016-2017 навчальному роціЗагальна кількість призових місць – 78 І місць – 40 ІІ місць – 19 ІІІ місць – 19
Номер слайду 15
Кількість дипломів завойованих учнями гімназії на ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад. В порівнянні за 3 роки
Номер слайду 16
«Від сильного учня до сильного вчителя, від сильного вчителя до сильного навчального закладу».
Номер слайду 17
Проект рішення педагогічної ради1. Адміністрації гімназії:1.1. Створити проект навчального плану по використанню варіативної складової в профільних класах на 2017-2018р, враховуючи побажання вчителів-предметників, батьківської громадськості. Травень-серпень, 2017р.1.2. Забезпечити поповнення матеріально-технічної бази кабінетів інформатики, біоглогії та англійської мови. Серпень, 2017р.2. Заступникам директора з НВР: 2.1. Постійно забезпечувати ефективність внутрішкільного контролю за навчально-виховним процесом у профільних класах. 2.2. Надавати вчителям гімназії практичну допомогу у методичній роботі з реалізації до профільного та профільного навчання Постійно.3. Учителям предметникам:3.1. Повторно опрацювати вимоги державних програм щодо формування основних компетентностей учнів з навчальних дисциплін.3.2. Систематично працювати над підвищенням рівня викладання предметів, вдосконалювати свою професійну майстерність, впроваджувати освітні інновації, сучасні інформаційні технології з метою розвитку в учнів ключових компетентностей.
Номер слайду 18
3.3. Посилити роботу з обдарованими дітьми, залучати їх до участі в предметних олімпіадах, різноманітних конкурсах та проектах, що створюють умови для самопізнання й самореалізації гімназистів.3.4. З метою зацікавлення учнів вивченням навчальних предметів:- пропонувати творчі завдання різного ступеня складності, підвищувати рівень самостійності й творчості;- практикувати використання диференційованих домашніх завдань ;- активніше залучати дітей до гурткової роботи. Постійно4. Керівникам методичних об’єднань:4.1. Продовжити практику роботи курсів за вибором, індивідуальних та групових занять, які задовольняли б цікавість і потреби учнів різних вікових категорій, сприяли б здійсненню до профільної підготовки учнів та профорієнтації серед них. Постійно5. Практичному психологу здійснювати діагностичну та корекційну роботу з формування ключових компетентностей учнів. Постійно
Номер слайду 19
Гарного всім настроюта творчих успіхів!Дякую за співпрацю!