Педрада, "Роль мого предмету в майбутньому житті учнів"

Про матеріал
Презентація на педагогічну раду "Роль мого предмету в майбутньому житті учнів"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Засідання педагогічної ради за темою: «Роль мого предмету в майбутньому житті учнів»

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Робочі групигрупа «Філологія» група «Іноземної філології» група «Математика» група «Природознавство» група «Суспільствознавство» група «Фізична культура» група «Мистецтво та технології»

Номер слайду 5

Вироблення єдиних уявлень учасників педагогічного процесу про головні цілі предметного навчання в гімназії. Сприяння зростанню педагогічної майстерності вчителів у підготовці та проведенні уроків, їх удосконаленні. Мотивація самовдосконалення вчителя. Мета педагогічної ради:

Номер слайду 6

Осмислення вчителями власної навчальної, розвиваючої, виховної діяльності в сучасних умовах. Виявлення першочергових завдань предметного навчання. Активізація самоосвітньої діяльності вчителів. Завдання

Номер слайду 7

«ПОТУЖНУ ДЕРЖАВУ І КОНКУРЕНТНУ ЕКОНОМІКУ ЗАБЕЗПЕЧИТЬ ЗГУРТОВАНА СПІЛЬНОТА ТВОРЧИХ ЛЮДЕЙ, ВІДПОВІДАЛЬНИХ ГРОМАДЯН, АКТИВНИХ І ПІДПРИЄМЛИВИХ. САМЕ ТАКИХ ПОВИННА ГОТУВАТИ СЕРЕДНЯ ШКОЛА УКРАЇНИ» Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

Номер слайду 8

По-перше – відповідальність. По-друге – знання предмету. По-третє – любов до свого предмету Професія вчителя

Номер слайду 9

Кількість опитаних - 155

Номер слайду 10

Кількість опитаних - 1555 % учнів - вважають, що знадобляться всі шкільні предмети

Номер слайду 11

Номер слайду 12

ФОРМУЛА НОВОЇ ШКОЛИ СКЛАДАЄТЬСЯ З 6 КЛЮЧОВИХ КОМПОНЕНТІВ:1. Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві. 2. Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками. 3. Умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно.4. Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі.5. Наскрізний процес виховання, який формує цінності. 6. Нова структура школи, яка дозволяє добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя.

Номер слайду 13

Спілкування державною мовою. Компетентності в природничих науках і технологіях.Інформаційно-цифрова компетентність. Уміння навчатися впродовж життя. Спілкування іноземними мовами. Спілкування іноземними мовами. Соціальні і громадянські компетентності. Загальнокультурна грамотність. Екологічна грамотність і здорове життя. Підприємливість. 10 КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ШКОЛИ

Номер слайду 14

Кількість призових місць здобутих учнями гімназії на ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад у 2016-2017 навчальному роціЗагальна кількість призових місць – 78 І місць – 40 ІІ місць – 19 ІІІ місць – 19

Номер слайду 15

Кількість дипломів завойованих учнями гімназії на ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад. В порівнянні за 3 роки

Номер слайду 16

«Від сильного учня до сильного вчителя, від сильного вчителя до сильного навчального закладу».

Номер слайду 17

Проект рішення педагогічної ради1. Адміністрації гімназії:1.1. Створити проект навчального плану по використанню варіативної складової в профільних класах на 2017-2018р, враховуючи побажання вчителів-предметників, батьківської громадськості. Травень-серпень, 2017р.1.2. Забезпечити поповнення матеріально-технічної бази кабінетів інформатики, біоглогії та англійської мови. Серпень, 2017р.2. Заступникам директора з НВР: 2.1. Постійно забезпечувати ефективність внутрішкільного контролю за навчально-виховним процесом у профільних класах. 2.2. Надавати вчителям гімназії практичну допомогу у методичній роботі з реалізації до профільного та профільного навчання Постійно.3. Учителям предметникам:3.1. Повторно опрацювати вимоги державних програм щодо формування основних компетентностей учнів з навчальних дисциплін.3.2. Систематично працювати над підвищенням рівня викладання предметів, вдосконалювати свою професійну майстерність, впроваджувати освітні інновації, сучасні інформаційні технології з метою розвитку в учнів ключових компетентностей.

Номер слайду 18

3.3. Посилити роботу з обдарованими дітьми, залучати їх до участі в предметних олімпіадах, різноманітних конкурсах та проектах, що створюють умови для самопізнання й самореалізації гімназистів.3.4. З метою зацікавлення учнів вивченням навчальних предметів:- пропонувати творчі завдання різного ступеня складності, підвищувати рівень самостійності й творчості;- практикувати використання диференційованих домашніх завдань ;- активніше залучати дітей до гурткової роботи. Постійно4. Керівникам методичних об’єднань:4.1. Продовжити практику роботи  курсів за вибором, індивідуальних та групових занять, які задовольняли б цікавість і потреби учнів різних вікових категорій, сприяли б здійсненню до профільної підготовки учнів та профорієнтації серед них. Постійно5. Практичному психологу здійснювати діагностичну та корекційну роботу з формування ключових компетентностей учнів. Постійно

Номер слайду 19

Гарного всім настроюта творчих успіхів!Дякую за співпрацю!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
25 листопада 2020
Переглядів
846
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку