ФОРМУЛА НОВОЇ ШКОЛИ СКЛАДАЄТЬСЯ З 6 КЛЮЧОВИХ КОМПОНЕНТІВ:1. Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві. 2. Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками. 3. Умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно.4. Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі.5. Наскрізний процес виховання, який формує цінності. 6. Нова структура школи, яка дозволяє добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя.
Спілкування державною мовою. Компетентності в природничих науках і технологіях.Інформаційно-цифрова компетентність. Уміння навчатися впродовж життя. Спілкування іноземними мовами. Спілкування іноземними мовами. Соціальні і громадянські компетентності. Загальнокультурна грамотність. Екологічна грамотність і здорове життя. Підприємливість. 10 КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ШКОЛИ
Проект рішення педагогічної ради1. Адміністрації гімназії:1.1. Створити проект навчального плану по використанню варіативної складової в профільних класах на 2017-2018р, враховуючи побажання вчителів-предметників, батьківської громадськості. Травень-серпень, 2017р.1.2. Забезпечити поповнення матеріально-технічної бази кабінетів інформатики, біоглогії та англійської мови. Серпень, 2017р.2. Заступникам директора з НВР: 2.1. Постійно забезпечувати ефективність внутрішкільного контролю за навчально-виховним процесом у профільних класах. 2.2. Надавати вчителям гімназії практичну допомогу у методичній роботі з реалізації до профільного та профільного навчання Постійно.3. Учителям предметникам:3.1. Повторно опрацювати вимоги державних програм щодо формування основних компетентностей учнів з навчальних дисциплін.3.2. Систематично працювати над підвищенням рівня викладання предметів, вдосконалювати свою професійну майстерність, впроваджувати освітні інновації, сучасні інформаційні технології з метою розвитку в учнів ключових компетентностей.
3.3. Посилити роботу з обдарованими дітьми, залучати їх до участі в предметних олімпіадах, різноманітних конкурсах та проектах, що створюють умови для самопізнання й самореалізації гімназистів.3.4. З метою зацікавлення учнів вивченням навчальних предметів:- пропонувати творчі завдання різного ступеня складності, підвищувати рівень самостійності й творчості;- практикувати використання диференційованих домашніх завдань ;- активніше залучати дітей до гурткової роботи. Постійно4. Керівникам методичних об’єднань:4.1. Продовжити практику роботи курсів за вибором, індивідуальних та групових занять, які задовольняли б цікавість і потреби учнів різних вікових категорій, сприяли б здійсненню до профільної підготовки учнів та профорієнтації серед них. Постійно5. Практичному психологу здійснювати діагностичну та корекційну роботу з формування ключових компетентностей учнів. Постійно