Педрада. Тема. Стимуляція пізнавальної діяльності учнів як засіб самореалізації і саморозвитку.

Про матеріал
Мета : Розглянути шляхи формування і розвитку соціально зрілої та творчої здатної до самореалізації особистості через використання педагогічних технологій у навчально-виховному процесі загальноосвітнього закладу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема. Стимуляція пізнавальної діяльності учнів як засіб самореалізації і саморозвитку.

Номер слайду 2

·     Самореалізація – адаптація  (процес об’єктивації сутнісних сил, провідною метою якого є максимальне пристосування до оточуючого середовища.·     Самореалізація – пізнання  (діяльність з об’єктивації сутнісних сил, підпорядкована постійному розширенню та накопиченню знань про світ і про себе);

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Важливо переконувати кожного учня і клас в цілому, що всі вони здібні і можуть долати труднощі у навчанні.

Номер слайду 7

Ось дзвінок сигнал нам дав. Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо,Урок скоріше починаймо!

Номер слайду 8

Щоб урок нам розпочатитреба разом промовляти:«Впевнений, кмітливий я. Хочу отримати знання».

Номер слайду 9

Я БУДУ : У -Р -О -К -уважнимрозумним організованимкмітливим

Номер слайду 10

Що ми очікуємо від уроку ?ГАРНОГО НАСТРОЮ ВЕСЕЛИХ ІГОР НОВИХ ЗНАНЬРОБОТУ В ПАРАХ НАВЧИТИСЯ ВИСЛОВЛЮВАТИ СВОЇ ДУМКИ

Номер слайду 11

* Рефлексія. Сьогодні я дізнався…Було цікаво…Було складно…Я зрозумів, що…Тепер я зможу…Я навчився…У мене вийшло …Я зміг…

Номер слайду 12

Номер слайду 13

. Рефлексія. Учень стає власником ідеї, інформації, знань; має можливість використати знання; обмінюється знаннями з іншими учнями; дає оцінку та самооцінку діяльності на уроці, усвідомлюючи все, що було зроблено на уроці; замислюється над підвищенням якості знань.

Номер слайду 14

Метод «Передбачення»Цей  метод стимулює розвиток критичного мислення; дозволяє синтезувати думку, аналізувати інформацію, давати оцінку та зіставляти свої уявлення з розвитком подій . 

Номер слайду 15

Чи підійдуть до нашого уроку слова: «Добра не та людина, яка вміє робити добро, а та, яка не вміє робити зло»? Як ви вважаєте, про що ми сьогодні будемо говорити?

Номер слайду 16

Утворення “ кола добра “На кінці уроку проводимо читання творів на тему: «Чи можна вчитися добра?» 

Номер слайду 17

Серед цікавих завдань особливу увагу займають казкові завдання, тобто завдання з казковими образами, казковими сюжетами.

Номер слайду 18

Рада я вас всіх вітатиІ урок наш розпочати. Настрій – супер, погода – клас,До роботи – все гаразд! Уроки тітоньки Сови

Номер слайду 19

Чи цікаво вам дізнатись,Що сьогодні може статись?Ну то сідайте зручніше. Попрацюємо скоріше.

Номер слайду 20

Гра « Із маминої скриньки » Відгадайте Ребус і дізнаєтесь про таємниці уроку.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Гра “ Знайди букву “

Номер слайду 24

Здається, казка і математика – поняття несумісні, проте казкова форма дозволяє запровадити незвичні, захоплюючі ситуації у математичні завдання. Саме таке з’єднання сприяє навчанню, оскільки через казкові елементи вчитель може знайти шляхи до сфери емоцій дитини.

Номер слайду 25

Елементи SТEM - освіти  ГРУПОВЕ опрацювання геометричного матеріалу

Номер слайду 26

Гра( Робота у групах )

Номер слайду 27

Турагентство « МАЛЬВІНА»Екстрім мандрівки

Номер слайду 28

Екстрім польоти. Буратіно пролетів від водойми відстань 1 000 м за 1 хв 40с . Скільки метрів за секунду він пролетів ?

Номер слайду 29

Фірма з виготовлення меблів « Карло та Малюк »

Номер слайду 30

Замовлення Комунальний заклад освіти «Середня загальноосвітня школа №97 імені П. І. Шкідченка» ДМР 49128, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 42 замовив виготовити 10 стільниць для парт початкової школи. Вартість однієї стільниці складає 150 грн. Ми маємо 1 лист ДСП шириною 2м та довжиною 3м. Треба визначити, чи вистачить 1 листа та обрахувати загальну вартість замовлення.

Номер слайду 31

БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «Базіліо та Аліса»

Номер слайду 32

Р - ?Будівельна фірма створила макет будимочкадля Дуремара. Знайти суму периметрів, утворенихгеометричних фігур.

Номер слайду 33

Фінансовий відділ бухгалтерської служби фірми

Номер слайду 34

Бухгалтерія фірми з виготовлення меблів: Знайти загальну вартість замовлення, якщо вартість однієї стільниці складає 150грн. а замовили 10. Скільки грошей було заощаджено ,якщо торік витратили у 3 рази більше.

Номер слайду 35

Дитина, яка вміє конструювати, вигідно вирізняється з-поміж однолітків: може аналізувати об’єкти, вміє поетапно планувати свої дії, у неї розвинені увага та уява, вона прагне досліджувати.

Номер слайду 36

Діти також вчаться навчатися на власному досвіді. Цьому сприяє використання цікавих вправ для усної лічби з математики, завдань на кмітливість, розгадування ребусів, кросвордів, загадок на уроках української мови.

Номер слайду 37

«Весела руханка»Ігри з кубиками та цеглинками.

Номер слайду 38

Метод «Кубування»«Кубування» є методом навчання, який полегшує розгляд різних сторін теми і водночас допомагає охарактеризувати поняття різнобічно й вичерпно, використовуючи для цього глибинні знання. Метод «кубування» допомагає залучити до роботи всіх без винятку учнів.

Номер слайду 39

Ігри з кубиками. “ Камінь, сонце, вітер ”

Номер слайду 40

Номер слайду 41

А коли вже є проблематика, коли учні самостійно модернізують модель, використовуючи свої знання, якраз і починає розвиватися критичне мислення. У першу чергу LEGO розвиває в дітей навички ХХІ століття. Тут хочеться виділити критичне мислення. Тому що зібравши модель за інструкцією, дитина розвиває в собі уважність 

Номер слайду 42

Номер слайду 43

Склади  модель  слова. Голосний-червона, приголосний твердий-зелена, приголосний м’який –блакитна. Порівнюють моделі, з’ясовують, якою буквою позначають звуки на письмі.

Номер слайду 44

Аналітико - синтетична робота: Звуко - буквені зіставлення; аналіз складових і звукових схем (ластівка, місяць, соняшник);

Номер слайду 45

Гра «Буква загубилася»К.лина. Пол.на. Пі.ніно

Номер слайду 46

Номер слайду 47

Номер слайду 48

Номер слайду 49

Номер слайду 50

Номер слайду 51

Кінезіологічні вправи А О У И М Л П П В Л О А И М У Л П П В Л ( «гімнастика мозку» )

Номер слайду 52

Номер слайду 53

Номер слайду 54

Номер слайду 55

Номер слайду 56

Номер слайду 57

Номер слайду 58

«Телевізійне ток-шоу »(набуття учнями навичок публічних виступів і вмінь вести дискусії,обстоювати власну позицію, формування громадянської позиції);

Номер слайду 59

Ранок у 1 – А

Номер слайду 60

Робота з календарем. Пора року- осінь. Місяць – вересень. Число – 10 День тижня – понеділок. А хто знає , чому сьогоднішній день називається. понеділок

Номер слайду 61

Авторське крісло.

Номер слайду 62

Отже уроки доцільно будувати так, щоб кожен учень почувався дослідником, який самостійно здобуває знання, має змогу зіставляти, порівнювати, шукати і знаходити істину, доводити висунуті гіпотези під час спілкування зі своїми однокласниками та з учителем.

Номер слайду 63

Номер слайду 64

Номер слайду 65

Мовні ігри, читання тексту з малюнками у «Букварі» .

Номер слайду 66

Склади чистомовку

Номер слайду 67

Склади чистомовку

pptx
Додано
29 грудня 2019
Переглядів
1378
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку