Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах

Про матеріал
Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах Урок для учнів 3-х класів відповідно до чинної навчальної програми з інформатики для 2-4 класів, яка затверджена наказом МОН №948 від 05.08.2016 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Перегляд файлу

УРОК № 3    3 (А, Б, В, Г) клас  ____________ (дата)

Тема: Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації

Мета:

  • навчальна: познайомити учнів з онлайн картами, навчити дітей знаходити рідний край на карті; формувати інформаційно-цифрову компетентність;
  • розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, логічне мислення, увагу; відпрацювання практичних навичок роботи на комп’ютері.
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість; виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: урок розвитку компетентностей;

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підключені до мережі Інтернет, презентація.

Структура уроку

I. Організаційний момент (2 хв.)

II. Актуалізація опорних знань (3 хв.)

III. Мотивація навчальної діяльності (2 хв.)

IV. Вивчення нового матеріалу (10 хв.)

V. Фізкультхвилинка (2 хв.)

VI. Формування практичних умінь і навичок (23 хв.)

VII. Підсумок уроку (3 хв.)

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку;
  • настроювання учнів на урок

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

Проведення логічної розминки (слайд 1-4)

  1. Що таке карта? (Карта - це побудоване в картографічній проекції зменшене, узагальнене зображення поверхні Землі, поверхні іншого небесного тіла чи позаземного простору, що відображає розташовані на них об'єкти в певній системі умовних позначень.)
  2. Навіщо люди придумали карти? (Щоб орієнтуватися на місцевості…)

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

      Ваші батьки, мабуть не одноразово стикались з проблемою- як знайти ту чи іншу адресу, як найшвидше дістатися до певних об’єктів.  Сьогодні на уроці ми навчимося, за допомогою онлайн карт, знаходити рідний край та прокладати маршрути між різними об’єктами.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(слайд 6-15)

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Ознайомити учнів з поняттям «Електронна карта».

Електронна карта - картографічне зображення, створене на основі даних цифрових карт і візуалізоване на відеомоніторі комп'ютера або відеоекрані ін. пристрою (наприклад, супутникового навігатора).

Карти, які показують саме те, що вам цікаво:

  • Карти, плани місцевості та доріг
  • Пошук за адресами та назвами організацій.
  • Пошук маршрутів.
  • Панорами.
  1. Як змінювати масштаб?

Ви можете наближати карту, щоб краще роздивитися певну ділянку, або віддаляти, якщо хочете побачити більшу частину карти.

Це можна робити кількома способами.

  •         Натисніть + або - у правому нижньому куті карти.
  •         Прокрутіть коліщатко миші

 

 

  1. Пошук місця

Щоб знайти певне місце на Картах Google:

  1. Відкрийте Карти Google.
  2. Введіть адресу або назву місця.

Натисніть клавішу Enter або значок пошуку https://lh4.ggpht.com/Wk250ItySYbTSXshqgsfsVFqTO5S11OklAuQowTDA9VQq9p_Oe1HoUtde0sKyw528Kua3-0=w18.
 

Перегляд вигляду популярних онлайн карт- Карти Google, Яндекс карти.

Покроково розглянути роботу  в  Картах  Google

 

V. Фізкультхвилинка

Ось до лісу ми дійшли,

Потім ми лісочком йшли

І грибочок там знайшли.

Нахилились, підняли,

У кошик поклали

І рушили далі.

Ми лісочком йшли,

Малинку знайшли.

Дотягнулися, зірвали

У кошик поклали

І рушили далі.

Ми лісочком йшли,

Пташеня знайшли.

Нахилилися, підняли,

В гніздечко поклали

І рушили далі.

 

VІІ. Формування вмінь та навичок (слайд 19-20)

Робота у зошиті

  1. Працюємо зі сторінками 28-29.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

Завдання. 1)Знайдіть рідний край на карті Google.

                  2)Прокладіть маршрут від будинку до будь-якого об’єкту.

                  3) Визначте відстань між ними.

Релаксація

Вправи для очей.

Очки вліво подивились –

Там нічого не змінилось!

Вправо поведем зінички…

Ні зайчика, ні лисички…

Ми нікого там не бачим?

Знову вліво,... і направо…

Це не вправа, а забава!

Очі вгору, очі вниз!

Не лінуйся! Посміхнись!

Ще раз вгору, знову вниз.

І на цьому – зупинись!

Оченятам зняли втому,

До роботи, нумо, знову!

 

VIII. Підсумок уроку

Рефлексія

  • Який у вас настрій?
  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?
  • Чи корисною для тебе є отримана інформація?
docx
Додано
30 вересня 2019
Переглядів
1135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку