План-конспект уроку
Тема: Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів)
Мета: навчальна: навчити підбирати ключові слова для пошуку в Інтернеті на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання та інших предметів;
розвивальна: розвивати словниковий запас, логічне мислення; спостережливість та уважність;
виховна: виховувати любов до інформатики та інформаційну культуру.
Тип уроку: засвоєння нових знань
Обладнання: ПК, робочі зошити, підручники.
Клас: 3
Перебіг уроку
Розповідь з демонстрацію:
- Ми з вами вже знаємо, що кожна веб-сторінка має свою адресу, ввівши яку ми легко знайдемо необхідний матеріал.
А що робити, якщо ми не знаємо цієї адреси?
- Інтернет подібний до океану. Він весь час оновлюється, змінюється. У ньому з’являється нова інформація у великих обсягах. Тому для пошуку інформації в Інтернеті існують спеціальні пошукові сервери, за допомогою яких ми зможемо знайти потрібні дані. Існує багато пошукових серверів. Ми ознайомимося лише з деякими з них. Кожен пошуковий сервер має власну веб-сторінку. Погляньмо на сторінку пошукової системи Google.
- Які елементи сторінки ви можете назвати?
- Що ми побачимо, увівши запит та натиснувши Enter?
- А що називається гіперпосиланням?( активний (виділеним кольором) текст, зображення чи кнопка на веб-сторінці, натиснення на яку викликає перехід на іншу сторінку.)
- Чи всі сторінки містять потрібну нам інформацію?
- Також можна відкрити декілька гіперпосилань разом. Для цього нам потрібно навести вказівник миші на одне з гіперпосилань і натиснути праву клавішу миші, з’явиться контекстне меню і нам потрібно вибрати команду відкрити посилання в новій вкладці. Так ми можемо відкрити декілька веб-сайтів.
Пошукові системи постійно переглядають усі сторінки, що є в мережі, й у будь-який момент готові дати нам відповідь на запитання, де знайдете потрібні відомості. Відомості зручно шукати за ключовими словами або фразою. Адреси всіх сайтів, у яких трапляться це слово або фраза, будуть виведені на екран.
Зараз розгорніть підручник на сторінці 69 і прочитайте алгоритм пошуку в мережі Інтернет.
Ви прочитали статтю і що ми робимо для початку? (добираємо ключові слова або фрази) Після того як ми дібрали ключові слова ми організовуємо пошук потрібних матеріалів, далі проаналізуємо результат пошуку, потім зберігаємо результат пошуку.
Робота в зошиті з друкованою основою
Виконання завдань на с. 8- 10.
Відео
Завдання
Відкрий програму Google Chrome. Знайди на пошуковому сервісі Google:
Збережи дані сайти в закладки у свою папку.
Додаткове завдання:
Підручник с. 70-71
1