5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів)

Про матеріал
Мета: навчальна: навчити підбирати ключові слова для пошуку в Інтернеті на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання та інших предметів; розвивальна: розвивати словниковий запас, логічне мислення; спостережливість та уважність; виховна: виховувати любов до інформатики та інформаційну культуру. Тип уроку: засвоєння нових знань
Перегляд файлу

План-конспект уроку

Тема: Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів)

Мета: навчальна: навчити підбирати ключові слова  для пошуку в Інтернеті на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання та інших предметів;

розвивальна: розвивати словниковий запас, логічне мислення; спостережливість та уважність;

виховна: виховувати любов до інформатики та інформаційну культуру.

Тип уроку: засвоєння нових знань

Обладнання:  ПК, робочі зошити, підручники.

Клас: 3

Перебіг уроку

  1.                      Організаційний момент 
  • Добрий день!
  1.                      Актуалізація опорних знань
  • За допомогою чого ми здійснюємо пошук в Інтернеті?
  • Як додати в закладки сайт?
  • Для чого ми сортуюмо закладки по папках?
  • Як називаються сторінки сайта?
  1.                 Мотивація навчальної діяльності
  •              Діти, підкажіть мені будь ласка, що можна ввести в рядок пошуку в Інтернеті, якщо я хочу знайти:
  •              Яка завтра буде погода?
  •              Як дійти до кінотеатру «Промінь»?
  •              Підручник з природознавства?
  •              Книгу улюблених оповідань?
  •              Зображеня улюбленої тваринки?
  •              Сьогодні ми з вами навчимося підбирати ключові слова для пошуку інформації в Інтернеті.
  1.                 Вивчення нового матеріалу

Розповідь з демонстрацію:

- Ми з вами вже знаємо, що кожна веб-сторінка має свою адресу, ввівши яку ми легко знайдемо необхідний матеріал.

А що робити, якщо ми не знаємо цієї адреси?

- Інтернет подібний до океану. Він весь час оновлюється, змінюється. У ньому з’являється нова інформація у великих обсягах. Тому для пошуку інформації в Інтернеті існують спеціальні пошукові сервери, за допомогою яких ми зможемо знайти потрібні дані. Існує багато пошукових серверів. Ми ознайомимося лише з деякими з них. Кожен пошуковий сервер має власну веб-сторінку. Погляньмо на сторінку пошукової системи Google.

 ÐŸÐ¾Ð²â€™ÑÐ·Ð°Ð½Ðµ зображення

- Які елементи сторінки ви можете назвати?

- Що ми побачимо, увівши запит та натиснувши Enter?

- А що називається гіперпосиланням?( активний (виділеним кольором) текст, зображення чи кнопка на веб-сторінці, натиснення на яку викликає перехід на іншу сторінку.)

- Чи всі сторінки містять потрібну нам інформацію?

- Також можна відкрити декілька гіперпосилань разом. Для цього нам потрібно навести вказівник миші на одне з гіперпосилань і натиснути праву клавішу миші, з’явиться контекстне меню  і нам потрібно вибрати команду відкрити посилання в новій вкладці. Так ми можемо відкрити декілька веб-сайтів.

Пошукові системи постійно переглядають усі сторінки, що є  в мережі, й у будь-який момент готові дати нам відповідь на запитання, де знайдете потрібні відомості. Відомості зручно шукати за ключовими словами або фразою. Адреси всіх сайтів, у яких трапляться це слово або фраза, будуть виведені на екран.

Зараз розгорніть підручник на сторінці 69 і прочитайте алгоритм пошуку в мережі Інтернет.

Ви прочитали статтю і що ми робимо для початку? (добираємо ключові слова або фрази) Після того як ми дібрали ключові слова ми організовуємо пошук потрібних матеріалів, далі проаналізуємо результат пошуку, потім зберігаємо результат пошуку.

 

  1.                      Засвоєння набутих знань

Робота в зошиті з друкованою основою


Виконання завдань на с. 8- 10.

  1. Фізкультхвилинка

Відео

  1. Формування вмінь і навичок. Практична робота за комп’ютером

Завдання

Відкрий програму Google Chrome. Знайди на пошуковому сервісі Google:

  1. Карту міста;
  2. Підручник з математики;
  3. Зображення гірського краєвиду;
  4. Біографію улюбленого письменника;
  5. Улюблений твір з літературного читання;
  6. Завіта на сайт електронної бібліотеки Читанка (його адреса http://chytanka.com.ua/);

Збережи дані сайти в закладки у свою папку.

  1. Знайди в Інтернеті цікаву інформацію про рослини своєї місцевості для проекту «Клумба нашої мрії».

Додаткове завдання:

Підручник с. 70-71

  1. Підведення підсумків
  • Що таке ключове слово?
  • Як додати в закладки сайт?
  • Для чого ми сортуюмо закладки по папках?
  • Як називаються сторінки сайта?

 

1

 

docx
Додано
3 жовтня 2019
Переглядів
1021
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку