Переставний закон додавання. Складання прикладів на додавання і віднімання.

Про матеріал
Урок вивчення нового материалу НУШ 1 клас. Навчати складати і обчислювати приклади на додавання використавши Переставний закон додавання;; розвинути мислення, пам’ять, увагу, зосередженість; урок сформє інтерес до математики; навчить самостійно працювати; виховувати любов до тварин.
Перегляд файлу

  Математика - 1 клас.

Тема:  Переставний закон додавання. Складання прикладів на додавання і віднімання.

 Очікувальні результати:

   закріпити вміння порівнювати числа на основі знання місця кожного числа в ряді чисел і відношень між ними; навчити складати і обчислювати приклади на додавання використавши переставний закон додавання; учні вміють розпізнавати геометричні фігури; розвинути мислення, пам’ять, увагу, зосередженість; сформувати інтерес до математики; навчити самостійно працювати; виховувати  любов до тварин.

Тип уроку:   вивчення нового матеріалу.

Вид уроку: урок – гра.

Перебіг уроку

І.Привітання

-Діти у нас сьогодні не звичайний урок. До нас завітали гості.

-Давайте привітаємось з ними.

 

Ми раді вітати Вас в нашому класі!

Зичимо щастя, здоровя, добра

Доброго дня!

 

ІІ. Організаційна частина

 А у вас сьогодні гарний настрій? Посміхніться один одному. Щоб  наша спільна  робота  була  успішною, пригадаємо  закон  уроку.

 2. Вправа « Дай 5»

Очі дивляться;

Вушка слухають;

Ротик мовчить;

Ручки не рухаються;

В класі тиша!

3. Рефлексія:

  -Доповніть  речення: « Я вмію…» (рахувати, розв’язувати задачі, логічно мислити, писати цифри, знаю склад числа, називати числа при додаванні)

4. Мотивація навчальної діяльності.

-Діти, ви молодці! Ви вже такі розумні і кмітливі і за це вам подарунок.                                      -Сьогодні ми запрошені у цирк.

- Що ми уявляємо, коли говоримо про Цирк  ?

Вправа «Асоціативний кущ»

                                 клоуни                       дресировані тварини

                          весело                                           відпочинок

                      цікаво                       ЦИРК                гарний настрій

-Чи знаєте ви, що вперше цмрк зявився у Римі. Слово «Цирк» означає -круглий.

 - Щоб потрапити на виставу, треба що придбати? (  квиток). Правильно. А заплатити за квиток  потрібно знаннями .

- Щоб квитки стали дійсними, треба обчислити вирази, які записані у вас на квитку.

3+ 1 ; 4+1; 1+1 ; 6+1; 7+1; 9+1; 2+1; 8+1; 5+1; 10-1; 8-1; 7-1.

  • Діти, у нас є квиток, тепер ми можемо рушати в цирк!!!А у наших гостей квитки на спинці стільців з гарними побажаннями.

ІІ. Повідомлення теми уроку

 - Артисти цирку приготували вам різні циркові завдання. Вони хочуть перевірити, чи знаєте ви склад вивчених чисел, як умієте порівнювати числа, обчислювати приклади  і сьогодні ви познайомитесь з одним із головних законів математики. То ж разом з квитком вам необхідно взяти розум, спостережливість, кмітливість, увагу і знання. Рушаємо!

(Діти встают і марширують звучить музика «ласкаво просимо в цирк) 1 слайд

-Сідаємо зручніше  кожний на своє місце, згідно купленого квитка.

-Отже, прем’єра  починається!

ІІІ. Опрацювання теми уроку

1. Першими на арені з явяються  жанглери.  Вони  чудово жоглюють   и пропонують нам приєднатися. Жагювати ми будемо ценгинками «Лего», з нагоди повторимо склад числа 10. (7+…, 9+…, 5+…, 6+…, 8+…, 4+…,10+0.)  Жанглери вдячні Вам, вони радіють, що ви такі кмітливі. У Вас все правильно і вдало вийшло.

2. На арену  дресирувальник  виводять хижаків-крокодилів.  Вони дуже голодні, треба їх нагадувати.

- Давайте допоможемо дресирувальникам  їх  нагодувати. Порівняємо числа.   Достали картки. 

( Дівчинки, хлопчики) 

 3.  Подивиться уважно, хто з явився на арені?   Лев Банифаций. Він справжній силач.  Полюбляє Банифаций свою бабусю і маленьких дітей. Для них вінт придумує цікаві  задачі. І вам пропонує виконати таке завдання.

 «  В праву руку він  взяв 4 цеглинки, а в ліву руку 2. І замислився Банифаций, якщо поміняти цеглинки місцями сума цеглинок зміниться?

-Допоможемо Банифацию згадати як називаються числа які додають?

-А результат дії додавання?

  • В праву руку візьміть 4 цеглинки-це 1доданок, в ліву 2-2 доданок? Яка сума?(6).
  • Поміняйте цеглинки місцями. Складіть вираз. Сума змінилась?
  • Що ми зробили з цеглинками-доданками? Переставили.
  • Є в математики такий закон. Він так і називається – переставний.

(Від переставлення доданків сума не змінюється)

(Повторити разом.  2 учн. самостійно.)

  •  Баніфацій задоволений вашою допомогою покидає арену.
  • А ми запишемо вирази які склали  в зошит які скали з Баніфациєм.

4+2= 6

2+4 = 6

2+4=4+2

 

4. – Цього артиста чекають діти і дорослі. Здогадались хто це?

 Так, це  клоун Тоша і  його подружка Черепаха-Аха. Вони запрошують вас порухатись.

Фізкультхвилинка.

  • Друзі Вам пропонують позмагатися в командами.
  • Підійдіть до ігрового осередка.
  • Розбийтеся на 2 команди «Команда Тоша», «Команда Аха». Працювати ви будете з тонграмом.
  • Завдання: « З геометричних фігур тонграма скласти тварину, назвати її і порахувати кількість геометричних фігур». Домовитись, хто буде доповідачем  від команди.
  • На це 2 хв  (Пісочний годинник)
  • Молодці! Перемогла дружба. Потисніть один одному руки. Сідайте.

 

ІV. Закріплення знань.

5.  - Представлення продовжується!!!

.   На арені з’являються зебри. Вони швидко стрибають через паркан.

-Діти, де ви її могли бачити? (в зоопарку, по телевізору)

А ще де? ( на проїжджій частині дороги – вказує на перехід для пішоходів)

Чому пішохідний перехід називають зеброю? (розмітка схожа із забарвленням цієї тварини).

Зебри правильно і  швидко  навчають переходити дорогу.  Зебри нам пропонують виконати завдання за зразком.  З кісточок доміно скласти рівності. 

  • Яким законом користувалися?? Взаємоперевірка.

  ( Вправа  Пальминг.)

«Оченята роблять вправи:

Вліво, вправо, вліво вправо

Потім в гору потім вниз

Оченятами дивись.

 

  6.-   На арені з являється  Фокусник. У нього складне завдання. Він зачарував квіти і вони загубили свій колір. Потрібно обчислити  вирази і розфарбувати ці квіти. Будьте уважні кожне значення виразу має свій колір.

9-червоний;      8+1;                           3+2;                  1+5;

6- жовтий;         1+8;                           2+3;                  5+1.

5- синій

 

V. Підсумок уроку

- Діти,ви сьогодні  були   Молодці!Всі старалися, активно працювали!

-   А виступ якого артиста Вам найбільше запомятався?      

- З яким законом математики ви  познайомились?

-  А хто запом ятав, про що він нам говорить ?

 

 - Артисти нам говорять «До нових зустрічей!!». На згадку про урок- цирк  всім хто був присутнім на уроці артисти подарували яскраві закладки з зображенням артистів цирку.

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
5400
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку