Переставний закон додавання. Складання прикладів на додавання і віднімання.

Про матеріал
Урок вивчення нового материалу НУШ 1 клас. Навчати складати і обчислювати приклади на додавання використавши Переставний закон додавання;; розвинути мислення, пам’ять, увагу, зосередженість; урок сформє інтерес до математики; навчить самостійно працювати; виховувати любов до тварин.
Перегляд файлу

  Математика - 1 клас.

Тема:  Переставний закон додавання. Складання прикладів на додавання і віднімання.

 Очікувальні результати:

   закріпити вміння порівнювати числа на основі знання місця кожного числа в ряді чисел і відношень між ними; навчити складати і обчислювати приклади на додавання використавши переставний закон додавання; учні вміють розпізнавати геометричні фігури; розвинути мислення, пам’ять, увагу, зосередженість; сформувати інтерес до математики; навчити самостійно працювати; виховувати  любов до тварин.

Тип уроку:   вивчення нового матеріалу.

Вид уроку: урок – гра.

Перебіг уроку

І.Привітання

-Діти у нас сьогодні не звичайний урок. До нас завітали гості.

-Давайте привітаємось з ними.

 

Ми раді вітати Вас в нашому класі!

Зичимо щастя, здоровя, добра

Доброго дня!

 

ІІ. Організаційна частина

 А у вас сьогодні гарний настрій? Посміхніться один одному. Щоб  наша спільна  робота  була  успішною, пригадаємо  закон  уроку.

 2. Вправа « Дай 5»

Очі дивляться;

Вушка слухають;

Ротик мовчить;

Ручки не рухаються;

В класі тиша!

3. Рефлексія:

  -Доповніть  речення: « Я вмію…» (рахувати, розв’язувати задачі, логічно мислити, писати цифри, знаю склад числа, називати числа при додаванні)

4. Мотивація навчальної діяльності.

-Діти, ви молодці! Ви вже такі розумні і кмітливі і за це вам подарунок.                                      -Сьогодні ми запрошені у цирк.

- Що ми уявляємо, коли говоримо про Цирк  ?

Вправа «Асоціативний кущ»

                                 клоуни                       дресировані тварини

                          весело                                           відпочинок

                      цікаво                       ЦИРК                гарний настрій

-Чи знаєте ви, що вперше цмрк зявився у Римі. Слово «Цирк» означає -круглий.

 - Щоб потрапити на виставу, треба що придбати? (  квиток). Правильно. А заплатити за квиток  потрібно знаннями .

- Щоб квитки стали дійсними, треба обчислити вирази, які записані у вас на квитку.

3+ 1 ; 4+1; 1+1 ; 6+1; 7+1; 9+1; 2+1; 8+1; 5+1; 10-1; 8-1; 7-1.

  • Діти, у нас є квиток, тепер ми можемо рушати в цирк!!!А у наших гостей квитки на спинці стільців з гарними побажаннями.

ІІ. Повідомлення теми уроку

 - Артисти цирку приготували вам різні циркові завдання. Вони хочуть перевірити, чи знаєте ви склад вивчених чисел, як умієте порівнювати числа, обчислювати приклади  і сьогодні ви познайомитесь з одним із головних законів математики. То ж разом з квитком вам необхідно взяти розум, спостережливість, кмітливість, увагу і знання. Рушаємо!

(Діти встают і марширують звучить музика «ласкаво просимо в цирк) 1 слайд

-Сідаємо зручніше  кожний на своє місце, згідно купленого квитка.

-Отже, прем’єра  починається!

ІІІ. Опрацювання теми уроку

1. Першими на арені з явяються  жанглери.  Вони  чудово жоглюють   и пропонують нам приєднатися. Жагювати ми будемо ценгинками «Лего», з нагоди повторимо склад числа 10. (7+…, 9+…, 5+…, 6+…, 8+…, 4+…,10+0.)  Жанглери вдячні Вам, вони радіють, що ви такі кмітливі. У Вас все правильно і вдало вийшло.

2. На арену  дресирувальник  виводять хижаків-крокодилів.  Вони дуже голодні, треба їх нагадувати.

- Давайте допоможемо дресирувальникам  їх  нагодувати. Порівняємо числа.   Достали картки. 

( Дівчинки, хлопчики) 

 3.  Подивиться уважно, хто з явився на арені?   Лев Банифаций. Він справжній силач.  Полюбляє Банифаций свою бабусю і маленьких дітей. Для них вінт придумує цікаві  задачі. І вам пропонує виконати таке завдання.

 «  В праву руку він  взяв 4 цеглинки, а в ліву руку 2. І замислився Банифаций, якщо поміняти цеглинки місцями сума цеглинок зміниться?

-Допоможемо Банифацию згадати як називаються числа які додають?

-А результат дії додавання?

  • В праву руку візьміть 4 цеглинки-це 1доданок, в ліву 2-2 доданок? Яка сума?(6).
  • Поміняйте цеглинки місцями. Складіть вираз. Сума змінилась?
  • Що ми зробили з цеглинками-доданками? Переставили.
  • Є в математики такий закон. Він так і називається – переставний.

(Від переставлення доданків сума не змінюється)

(Повторити разом.  2 учн. самостійно.)

  •  Баніфацій задоволений вашою допомогою покидає арену.
  • А ми запишемо вирази які склали  в зошит які скали з Баніфациєм.

4+2= 6

2+4 = 6

2+4=4+2

 

4. – Цього артиста чекають діти і дорослі. Здогадались хто це?

 Так, це  клоун Тоша і  його подружка Черепаха-Аха. Вони запрошують вас порухатись.

Фізкультхвилинка.

  • Друзі Вам пропонують позмагатися в командами.
  • Підійдіть до ігрового осередка.
  • Розбийтеся на 2 команди «Команда Тоша», «Команда Аха». Працювати ви будете з тонграмом.
  • Завдання: « З геометричних фігур тонграма скласти тварину, назвати її і порахувати кількість геометричних фігур». Домовитись, хто буде доповідачем  від команди.
  • На це 2 хв  (Пісочний годинник)
  • Молодці! Перемогла дружба. Потисніть один одному руки. Сідайте.

 

ІV. Закріплення знань.

5.  - Представлення продовжується!!!

.   На арені з’являються зебри. Вони швидко стрибають через паркан.

-Діти, де ви її могли бачити? (в зоопарку, по телевізору)

А ще де? ( на проїжджій частині дороги – вказує на перехід для пішоходів)

Чому пішохідний перехід називають зеброю? (розмітка схожа із забарвленням цієї тварини).

Зебри правильно і  швидко  навчають переходити дорогу.  Зебри нам пропонують виконати завдання за зразком.  З кісточок доміно скласти рівності. 

  • Яким законом користувалися?? Взаємоперевірка.

  ( Вправа  Пальминг.)

«Оченята роблять вправи:

Вліво, вправо, вліво вправо

Потім в гору потім вниз

Оченятами дивись.

 

  6.-   На арені з являється  Фокусник. У нього складне завдання. Він зачарував квіти і вони загубили свій колір. Потрібно обчислити  вирази і розфарбувати ці квіти. Будьте уважні кожне значення виразу має свій колір.

9-червоний;      8+1;                           3+2;                  1+5;

6- жовтий;         1+8;                           2+3;                  5+1.

5- синій

 

V. Підсумок уроку

- Діти,ви сьогодні  були   Молодці!Всі старалися, активно працювали!

-   А виступ якого артиста Вам найбільше запомятався?      

- З яким законом математики ви  познайомились?

-  А хто запом ятав, про що він нам говорить ?

 

 - Артисти нам говорять «До нових зустрічей!!». На згадку про урок- цирк  всім хто був присутнім на уроці артисти подарували яскраві закладки з зображенням артистів цирку.

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
31 серпня
Переглядів
85
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку