ТЕМА:ПЕРЕТВОРЕННЯ ЦІЛИХ ВИРАЗІВ
Мета:1) узагальнити навчальний матеріал щодо способів перетворень деяких виразів;
2) узагальнити та систематизувативміння виконувати тотожні перетворення цілих виразів та навички застосування під час розв'язування завдань.
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Перевірка готовності учнів до уроку та повідомлення теми.
Cпособи тотожних перетворень цілого виразу у многочлен: 1) розкриття дужок; 2) зведення подібних членів многочлена; 3) перетворення одночленів у одночлени стандартного вигляду; 4) додавання і віднімання многочленів; 5) множення одночлена на многочлен та многочлена на многочлен; 6) застосування формул скороченого множення.
Група № 3. Тема. Розв’язування рівнянь із застосуванням різних способів покрокового перетворення виразів Завдання 1. Пригадайте: 1) як звести розв’язування рівняння до розв’язування лінійного рівняння з однією змінною; 2) як розв’язати рівняння, якщо ліва частина його є добутком двох або більше лінійних множників, а права частина є нулем; 3) яку властивість використати, щоб розв’язати рівняння, якщо ліва частина є сумою двох невід’ємних доданків, а права — нулем.
Група № 4. Тема. Доведення подільності Завдання 1. 1) Яке число називають дільником даного числа? 2) Як довести, що вираз А ділиться на дане число? Завдання 2. Доведіть, що: 1) при кожному цілому значенні n значення виразу не ділиться на 6; 2) значення виразу ділиться на дане число: а) на 900 б) на 100 в) на 7 г) на 26 д*) різниця квадратів двох цілих чисел, які не діляться на 3, кратна 3.