ПЕРЕВАГИ НАВЧАЛЬНОЇ ПЛАТФОРМИ EDDY ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ Підготувала вчитель історії Кириченко С. В. Комунальний заклад "Пересічанський ліцей" Солоницівської селищної ради Харківської області
Номер слайду 2
У наш час дистанційне навчання та його різноманітні компоненти стали фундаментальним аспектом будь-якої освітньої діяльності. Під час війни ця форма взагалі є необхідністю. Дистанційне навчання визначається як метод, що передбачає взаємодію між вчителем і учнем на відстані, що включає всі елементи навчального процесу та використовує веб-технології та інші інтерактивні методи. Переваги дистанційного навчання численні, включаючи більшу мобільність, доступність, технологічну зручність, відкритість, гнучкість, економічну ефективність, автоматизоване навчання, психологічний комфорт і кращу продуктивність. Однак разом із перевагами є декілька недоліків. До них належать технічні труднощі, такі як низька якість зв’язку, періодичне зависання програм через надмірний трафік користувачів, проблеми з ідентифікацією користувачів, неоптимальне технічне обладнання, обмежений доступ до комерційних освітніх платформ та інші перешкоди, які вчителі повинні подолати під час організації дистанційного навчання.
Номер слайду 3
З нового навчального 2023-2024 року КЗ «Пересічанський ліцей» перейшов на використання навчальної програми EDDY. Підготовка до переходу розпочалася заздалегідь. Вчителі ліцею пройшли ознайомлювальні курси, опрацювали навчальні відеоматеріали, проводились консультації з питань, що виникали. Для полегшення переходу на нову платформу були створені покрокові інструкції для вчителів та учнів. Був налагоджений зв’язок з розробниками платформи.
Номер слайду 4
На платформі сконцентровані зручні для вчителів та учнів функції:* Робочий стіл-відображається учбовий розклад. Вчитель задає домашні завдання, які будуть автоматично перенесені в електронний журнал. Є можливість, за необхідністю, написати повідомлення для учнів. Такий формат зручний для учасників навчального процесу.
Номер слайду 5
* Журнал-функції електронного журналу по класам та предметам. Проводиться оцінювання учнів, контролюється відвідування. Вчитель може написати коментар до оцінки, зауваження. Є функція зміни оцінки з обгрунтуванням причини. Учні та батьки мають можливість відстежувати успішність та контролювати відвідування.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
* Предмети- відображені предмети і класи, в яких викладає вчитель. Сюди ж вноситься програма, календарний план. Вчитель створює синхронні та асинхронні уроки, прикріплюються презентації, відео та аудіо матеріали. Створюються завдання різних форм. Учні виконують та відправляють завдання. Вчитель їх бачить в електронному журналі, про що надходить повідомлення у формі дзвіночка.
Номер слайду 8
* Повідомлення-вчитель має можливість доносити актуальну інформацію та проводити інструктажі .
Номер слайду 9
Удосконалення платформи EDDY триває. Завдяки плідній співпраці вчителів, учнів, батьків, які перебувають в постійному контакті з розробниками, робота платформи стає більш зручною, інтуїтивно зрозумілою, ефективною. Колектив Комунального закладу "Пересічанський ліцей» продовжує впроваджувати сучасні технології в освітній процес.
Номер слайду 10
Відомо, що впровадження дистанційного навчання або його компонентів покращує навчальний процес, сприяє самостійному залученню учнів, підвищує загальну ефективність і якість освіти. Однак досягти цих переваг можливо лише в тому випадку, якщо вчитель, який веде курс, має високий рівень досвіду та підготовки, а також значний час і зусилля, присвячені підготовці, не кажучи вже про потенційні технічні проблеми. У сучасному світі вчитель повинен володіти не тільки всебічним розумінням предмета, але й здатністю представити його науково значущим, кваліфікованим та творчим способом, використовуючи інноваційні технології. Яскравим прикладом цього є платформа EDDY.