Протокол №1 з інклюзії

Про матеріал
Протокол роботи по плануванню роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини на інклюзивному навчанні.
Перегляд файлу

 

ПРОТОКОЛ 

засідання роботи команди психолого-педагогічного супроводу

дитини з  особливими освітніми потребами, учня  7 класу,

ПІП

 

№1         31  серпня 2022 року

 

Голова: ПІП - директор гімназії.

Секретар: ПІП - асистент вчителя.

  

       Присутні – 15 чоловік команди психолого-педагогічного супроводу:

ПІП - директор гімназії.

ПІП - заступник директора з навчально-виховної роботи.

ПІП - соціальний педагог.       

ПІП – педагог-дефектолог.      

ПІП - класний керівник, вчитель математики. 

ПІП - вчитель української мови та літератури.

ПІП – вчитель зарубіжної літератури.

ПІП- вчитель інформатики.

ПІП - вчитель основ здоров’я, хімії

ПІП - вчитель біології.

ПІП -  вчитель географії.

ПІП - вчитель мистецтва.

ПІП - вчитель фізичної культури.

ПІП – вчитель трудового навчання.

ПІП - мама дитини з ООП.

 

Відсутні – немає.

 

Порядок денний:

 

  1.          Про мету та завдання в інклюзивних класах.
  2.          Про створення  команди психолого-педагогічного супроводу  дитини з  особливими освітніми потребами, учня 7 класу, ПІП.
  3.          Про вибори секретаря  команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребам.
  4.            Про розробку відповідно до висновку інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини та за згодою батьків для дітей з особливими освітніми потребами індивідуальної програми розвитку з урахуванням навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів.

 

СЛУХАЛИ:

 

 1. Директора гімназії ПІП, який   ознайомив з метою та завданнями  роботи в інклюзивному класі на 2022-2023 навчальний рік у закладі освіти відповідно до Закону України «Про освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872  «Про затвердження порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах» ( у редакції 16.08.2017 р.), постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2017 №88 « Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами», наказу МОН України від 12.06.2018 «627 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами Плану дій щодо запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», наказу МОН від 25.06.2018 № 693 « Про затвердження типових освітніх програм спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей із особливими освітніми потребами», листів МОН України від 31.08.2020 №1/9-495 «Щодо організації осіб з індивідуальними освітніми потребами у закладах освіти у 2020/2021 н.р.», наказу управління освіти і науки «Про організацію інклюзивного навчання у закладах  загальної середньої освіти міста у 2020/2021 навчальному році» № 00-00 від 31.08.2020 р.,    висновків інклюзивно-ресурного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від 03.08.2020 № ІРЦ-00-000-000-000.

 

 2. Заступника директора з навчально-виховної роботи ПІП, яка  ознайомила присутніх  з наказом про організацію інклюзивного навчання в  закладі освіти та складом команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, до якої ввійшли:

з/п

ПІБ

Посада

Примітка

1.

ПІП

Директор школи –

Голова команди ППС

 

2.

ПІП

Заступник директора з НВР

 

3.

ПІП

Вчитель-логопед ІРЦ

 

4.

ПІП

Практичний психолог

 

5.

ПІП

Соціальний педагог

 

6.

ПІП

Вчитель-дефектолог

 

7.

ПІП

Вчитель фізичної культури (ритміки)

 

8.

ПІП

Класний керівник  7 класу

 

9.

ПІП

Вчитель української мови та літератури

 

10.

ПІП

Вчитель зарубіжної літератури

 

11.

ПІП

Вчитель англійської мови

 

12.

ПІП

Вчитель інформатики

 

13.

ПІП

Вчитель основ здоров’я

 

14.

ПІП

Вчитель географії

 

15.

ПІП

Вчитель історії України

 

16.

ПІП

Вчитель  музичного та образотворчого  мистецтва

 

17.

ПІП

Вчитель фізичної культури

 

18.

ПІП

Вчитель трудового навчання

 

19.

ПІП

Асистент вчителя

 

20.

ПІП

Мати учня

 

21.

ПІП

Медичний працівник

За потребою

 

  

  3. Практичного психолога ПІП,  яка запропонувала обрати керівником команди ППС  директора гімназії ПІП  та секретарем даної команди обрати соціального педагога ПІП.

 

  4.Заступника директора з навчально-виховної роботи ПІП., яка наголосила на необхідності розробити для дитини з особливими освітніми потребами відповідно до висновків інклюзивно-ресурного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини та за згодою батьків індивідуальної програми розвитку з урахуванням навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів.

         Наголосила на перелікові документів для організації роботи в інклюзивних класах.

 

УХВАЛИЛИ:

 

  1. Інформацію директора гімназії ПІП про мету та завдання роботи в інклюзивних класах взяти до відома. 
  2. Регулярно, або по мірі потреби, проводити засідання команди  індивідуального супроводу дитини з особливими освітніми потребами (не рідше 2 разів на семестр).
  3. Обрати керівником команди ППС директора гімназії ПІП, секретарем команди соціального педагога, асистента вчителя,  ПІП (Одноголосно).
  4. Доручити членам команди ППС підготовку окремих пунктів індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами, учня 7 класу,  ПІП.

 

 

     Голова засідання                                             ПІП

Секретар засідання                                          ПІП

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
7 лютого
Переглядів
56
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку