Перевернуте навчання.

Про матеріал
Перевернуте навчання – форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відеофрагментів з навчальним матеріалом наступного уроку (учні самостійно проходять теоретичний матеріал), а у класі час використовується на виконання практичних завдань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Перевернуте навчання як одна з ключових тенденцій освітніх технологій сучасності

Номер слайду 2

Номер слайду 3

ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ Перевернуте навчання — це форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відео фрагментів з навчальним матеріалом наступного уроку, учні самостійно проходять теоретичний матеріал, а у класі час використовується на виконання практичних завдань.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Суть поняття « перевернутий клас» Перевернутий клас (англ. Flipped classroom)— це така педагогічна модель, в якій типова подача лекцій і організація домашнього завдання міняються місцями. Учні дивляться вдома короткі відео лекції, у той час, як у класі відводиться час на виконання вправ, обговорення проектів і дискусії. Відео лекції часто розглядаються як ключовий компонент у «перевернутому» підході, вони створюються викладачем і розміщуються в Інтернеті.

Номер слайду 6

Порівняння Традиційне навчання Перевернуте навчання Підготовка до уроку. Учні читають попередні матеріали На уроці Учні слухають лекцію( або відтворення матеріалу іншими учнями) Вдома, після уроку. Учні намагаються згадати матеріал та виконати домашнє завдання. Учні вивчають повний модуль матеріалу у відеоформатіУчні на практиці застосовують ключові положення матеріалу. Учні перевіряють розуміння і розширюють знання більш складними завданнями

Номер слайду 7

Форми і методи впровадження ПН

Номер слайду 8

ПЕРЕВАГИПЕРЕВЕРНУТОГО НАВЧАННЯ Учень Учительякісний електронний освітній ресурс2. Підвищення мотивації для навчання3. Працюють у своєму темпі4. Матеріали уроку доступні всім, у будь-який час5. Розуміння важливості командної роботи6. Навчання поза класом в зручний час7. Відповідальність за своє навчання8. Допомога один одному в навчанні9. Критично оцінюють джерела інформації 1 . Виступає в ролі координатора2. Індивідуальний підхід у навчанні3. Змінює організацію навчальної діяльності4. Учні активно працюють над завданням5. Легкий спосіб діагностики якості знань6. Можливість залучення батьків до навчального процесу

Номер слайду 9

Недоліки перевернутого навчання Учні Учитель Більше часу проводять за компютером2. Нерівні можливості доступу до інтернету3. Важко звикнути до такої організації уроку4. Учень не може задати питання вчителю , якщо щось йому не зрозуміло при перегляді4. Знаходити та критично оцінювати джерела інформації 5. Домашнє завдання – обовязкова частина уроку. Лягає велике первинне навантаження2. Необхідно добре володіти ІКТ- технологіями3. Необхідно володіти технологіями групової роботи4. Пояснювати батькам переваги методики

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Але, перевернуте навчання – це ключ до змін, це можливість достукатися до кожного учня на уроці. Це не просто зміна простору чи додаткова техніка у класі, а саме - зміна формату взаємодії з учнем. Ця модель може допомогти стати кращим вчителем. Спробуйте «перевернути» свій клас!

pptx
Додано
13 грудня 2022
Переглядів
712
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку