16 лютого Класна робота
Епіграф до уроку:
Стартова карта
Встановіть відповідність: А. зростаючою Б. вітка параболи В. [ 0; + ∞ ) Г. 5,4 Д. 54 Е. гіпербола Є. х=0 Ж. парабола З. (- ∞ ; + ∞ )
10 5 11 12 13 14 15 9 8 7 6 5 4 3 2 1 старт. ПИТАННЯ 5.
10 9 11 12 13 14 15 9 8 7 6 4 3 2 1 продовжити. Питання 9.
10 2 11 12 13 14 15 8 7 6 4 3 2 1 далі. Далі Питання 2.
14 2 11 12 13 14 15 8 7 6 4 3 1 продовжити. Питання14.
4 14 2 11 12 13 15 8 7 6 4 3 1 Кликни кнопку, щоб випала куля номером. Далі Питання 4. х у 0 0 9
10 4 14 2 11 12 13 15 8 7 6 3 1 Кликни кнопку, щоб випала кулька з номером Далі Питання 10. https://learningapps.org/view17248009
6 11 12 13 15 8 7 6 3 1 Кликни кнопку, щоб випала кулька з номером. Далі Питання 6. ( 0,64; 0,8)
16 11 12 13 15 8 7 6 3 1 Кликни кнопку, щоб випала кулька з номером. Далі Питання 16.
13 11 12 13 15 8 7 3 1 Кликни кнопку, щоб випала кулька з номером. Питання 13.
1 11 12 15 8 7 3 1 Кликни кнопку, щоб випала кулька з номером. Питання 1.
15 11 12 15 8 7 3 Кликни кнопку, щоб випала кулька з номером. Далі Питання 15.
11 11 12 8 7 3 Кликни кнопку, щоб випала кулька з номером. Далі Питання 11. х≥4
17 11 12 8 7 3 Кликни кнопку, щоб випала кулька з номером. Далі Питання 17.
7 11 12 8 7 3 Кликни кнопку, щоб випала кулька з номером. Далі Питання 7.
12 11 12 8 3 Кликни кнопку, щоб випала кулька з номером. Далі Питання 12.
8 11 8 3 Кликни кнопку, щоб випала кулька з номером. Питання 8.
3 3 Кликни кнопку, щоб випала кулька з номером. Питання 3.
Рефлексія «Сходинка успіху» Дайте оцінку роботи на уроці з позиції : « Я» 1-12б « МИ» 1- 12б « Урок» 1- 12б
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект