Перевірка мовних знань і вмінь. Тест. "Будова слова"

Про матеріал
Дані тести дають змогу перевірити знання здобувачів освіти з теми Будова слова".
Перегляд файлу

Тести

3 клас

Перевірка мовних знань і вмінь

Будова слова

В - 1

1.Доповни речення.

Закінчення слова – це…

а) частина слова, що стоїть після кореня;

б) незмінна частина слова;

в) змінна частина слова.

2. Познач рядок, в усіх словах якого є суфікси:

а) дитина, доріжка, під’їзд;

б) відгадка, вогник, зайченя;

в) візок, узлісся, перехід.

3. Підкресли «зайве» слово:

Маленький, мала, малюк, малюнок.

4. Виділи корінь у словах:

Садок, садочок, сад, садовий, садівник.

5. Обери рядок зі словами, в коренях яких відбулося чергування приголосних звуків:

а) зоря, зірка;

б) мураха, мурашка, на мурасі;

в) береза, берізка.

6. Розбери слова за будовою.

 Лісовий, дубок, пролісок, записи.

 

 

Оціни свою роботу

(зафарбуй відповідне віконечко)

 

Мені все вдалося

Мені ще потрібно тренуватися

Мені ще варто попрацювати

 

 

 

Навчальний поступ учня/ учениці

Динаміка формування компетентностей

 

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результату

з допомогою дорослих

Потребує уваги та допомоги

 

 

 

 

 

 

Тести

3 клас

Перевірка мовних знань і вмінь

Будова слова

В – 2

1.Доповни речення.

Корінь слова – це…

а) основа слова;

б) спільна частина споріднених слів;

в) змінна частина слова.

2. Познач рядок, в усіх словах якого є префікси:

а) безпомилковий, загін, розуміти;

б) розмова, безкоштовний, загадка;

в) безсоння, завтрашній, роздуми.

3. Підкресли «зайве» слово:

Совеня, совок, совиний, сова.

4. Познач у словах закінчення:

Ліс, лісова, лісовий, лісники.

 5. Обери рядок зі словами, в коренях яких відбулося чергування голосних звуків:

а) зоря, зірка;

б) вухо, вушко, у вусі;

в) береза, берізка.

6. Розбери слова за будовою.

Посадка, промова, дубовий, грибочки.

 

 

 

Оціни свою роботу (зафарбуй відповідне віконечко)

 

Мені все вдалося

Мені ще потрібно тренуватися

Мені ще варто попрацювати

 

 

 

 Навчальний поступ учня/ учениці

Динаміка формування компетентностей

 

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результату

з допомогою дорослих

Потребує уваги та допомоги

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
21 січня 2021
Переглядів
1024
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку