Тести
3 клас
Перевірка мовних знань і вмінь
Будова слова
В - 1
1.Доповни речення.
Закінчення слова – це…
а) частина слова, що стоїть після кореня;
б) незмінна частина слова;
в) змінна частина слова.
2. Познач рядок, в усіх словах якого є суфікси:
а) дитина, доріжка, під’їзд;
б) відгадка, вогник, зайченя;
в) візок, узлісся, перехід.
3. Підкресли «зайве» слово:
Маленький, мала, малюк, малюнок.
4. Виділи корінь у словах:
Садок, садочок, сад, садовий, садівник.
5. Обери рядок зі словами, в коренях яких відбулося чергування приголосних звуків:
а) зоря, зірка;
б) мураха, мурашка, на мурасі;
в) береза, берізка.
Лісовий, дубок, пролісок, записи.
Оціни свою роботу
(зафарбуй відповідне віконечко)
Мені все вдалося |
Мені ще потрібно тренуватися |
Мені ще варто попрацювати |
Навчальний поступ учня/ учениці
Динаміка формування компетентностей
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою дорослих |
Потребує уваги та допомоги |
|
|
|
|
Тести
3 клас
Перевірка мовних знань і вмінь
Будова слова
В – 2
1.Доповни речення.
Корінь слова – це…
а) основа слова;
б) спільна частина споріднених слів;
в) змінна частина слова.
2. Познач рядок, в усіх словах якого є префікси:
а) безпомилковий, загін, розуміти;
б) розмова, безкоштовний, загадка;
в) безсоння, завтрашній, роздуми.
3. Підкресли «зайве» слово:
Совеня, совок, совиний, сова.
4. Познач у словах закінчення:
Ліс, лісова, лісовий, лісники.
5. Обери рядок зі словами, в коренях яких відбулося чергування голосних звуків:
а) зоря, зірка;
б) вухо, вушко, у вусі;
в) береза, берізка.
6. Розбери слова за будовою.
Посадка, промова, дубовий, грибочки.
Оціни свою роботу (зафарбуй відповідне віконечко)
Мені все вдалося |
Мені ще потрібно тренуватися |
Мені ще варто попрацювати |
Навчальний поступ учня/ учениці
Динаміка формування компетентностей
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою дорослих |
Потребує уваги та допомоги |
|
|
|
|