25 червня о 17:00Вебінар: Онлайн-тести: цікава форма роботи на інтегрованому уроці

Перевірка мовних знань та вмінь за темами «Речення», «Слово. Значення слова», «Будова слова»

Про матеріал
Рекомендовано учителям початкових класів для перевірки мовних знань та вмінь за темами "Речення", "Слово.Значення слова", "Будова слова"
Перегляд файлу

Перевірка мовних знань та вмінь за темами

«Речення», «Слово. Значення слова», «Будова слова»

_________________________________________________

1 варіант

1. Визнач тип речення.

                 Як гарно у зимовому  лісі!

а) Розповідне, неокличне      б) розповідне, окличне    в) спонукальне, окличне

2. Знайди словосполучення, у якому слово золотий ужите у переносному значенні.

      а) Золоті руки;          б) золота обручка;              в) золотий годинник.

3. 3 яких частин складається основа слова?
         а)  кореня, букв, складів, префікса
        б)  кореня, суфікса, префікса
        в) наголосу,букв,  закінчення, кореня

4. Познач групу спільнокореневих слів.

        а) Маленький, малюк, малюнок;            б) море, моряк, морський;

                              в) малина, мальовничий, маляр.

  1.          Склади і запиши речення зі слів та підкресли головні та другорядні члени.

            розглядала, на, Таня, сніжинки, долонці

_____________________________________________________________________

 

6. Запиши  синоніми
          Гарна, ___________, __________      іде, ___________, _____________
                          Їжа, _____________, _________________

 

          7. Добери антоніми


   Вузький – ____________________        день  – ___________________
                         кричати  – _____________

8. До поданих слів добери перевірні слова. Встав пропущені букви

 

Ст..мніло — ___________________            ст..повий — ___________________

л..сточок — ___________________             кн..жковий — __________________

 

   9. Познач будову слів.

                         Земля,   лісовий,   посадка,     заморський.

 

 

 

10. Спиши, дописуючи закінчення слів.
   Усю ніч за  вікн..   завивав вітер. Біл..  м’як..  ковдрою   укрив  землю  сніг.  Небо  стало  низьк..  і  сір.. . На дерев..  стрибають голодн..  горобці й  синички.  _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перевірка мовних знань та вмінь  за темами

«Речення», «Слово. Значення слова», «Будова слова»

_________________________________________________

2 варіант

1. Визнач тип речення.

Діти, бережіть пам’ять про свій рід!

    а) Спонукальне, неокличне;          б) спонукальне, окличне;        в) розповідне, окличне.

2. Знайди словосполучення, у якому слово срібний ужите в переносному значенні.

   а) Срібний голос             б) срібна ложка            в) срібний браслет 

 

3. 3 яких частин складається основа слова:
         а) кореня, букв, складів, префікса
         б)  кореня, суфікса, префікса
         в) наголосу, букв, суфікса, закінчення

 

4. Познач групу спільнокореневих слів. 

           а) Сіль, солонка, сільський                 б) спів, співаночка, співати

                                в) хвилина, хвиля, хвилюватися

  1. Склади  і запиши  речення зі слів та підкресли головні та другорядні члени.

            одягнувся, мереживо, в, ліс, біле

_______________________________________________________________________

6.  Запиши синоніми

     Дорога, _________, ___________    міркувати, _____________, _____________

                             відважний, _____________, _________________
7. Добери антоніми

Швидко – ____________________  холодна  – _____________________

           плакати – ____________________

8. До поданих слів добери перевірні слова. Встав пропущені букви. 

В..снянка —  ____________       в..шневий — _________  

л..генький — ___________        д..рев’яний — ___________

 

9. Познач будову слів.

                         Сонце,   лісовий,   приказка,     підводний.

 

10.Спиши, дописуючи закінчення слів.
    Лісов..  красуня  росте довго. Шкода рубати ялинку тільки для новорічн..  свята. Ось і зроби сам красив..  букет. Візьми гілочки якогось дерева, поєднай їх з ялинов… Додай свічку, засушен.. квіти, новорічн.. прикраси.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

docx
Додано
16 березня
Переглядів
115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку