Даний матеріал допоможе вчителям четвертих класів, дана розробка складена згідно з критеріями оцінювавння. Вона може використвуватись як для конролю, так і для поточного контролю ( для того, щоб перевірити наскільки добре діти завоїли тему).
Перевірка мовних вмінь та знань за темою:
«Речення»
І варіант
1. За метою висловлювання речення бувають…
2. У кінці питального речення ставимо…
3. Який рядок можна вважати реченням?
4. Яке речення відповідає схемі:
5. Спиши. Визнач головні члени речення.
Сьогодні був сонячний день.
Шарудить під ногами опале листя
Я отримала гарну оцінку.
6 . Встанови зв’язок між членами речення за допомогою питань.
Ключ журавлів відлітав у вирій.
7. Перетвори розповідне речення на спонукальне.
Зайчик весело стрибає на галявині.
8. Пошир речення другорядними членами. Запиши їх.
Висохла трава. Опадає листя. Відцвітають квіти.
ІІ варіант
1. Слова, що виражають закінчену думку, називаються…
2. За інтонацією речення бувають…
3. Визнач вид речення за метою висловлювання.
У саду виспівував соловейко.
4. Яке речення відповідає схемі:
У родині народився хлопчик.
Іванко пішов до сільської школи.
З-за обрію сходить сонце.
5. Спиши. Визнач головні члени речення.
На місто насунули важкі хмари.
Лісові мешканці готуються до зими.
В саду достигли яблука.
6. Установи зв’язок між членами речення за допомогою питань.
Ми з класом їздили в ляльковий театр.
7. Перетвори розповідне речення на спонукальне.
Котик пив молоко із миски.
8. Пошир речення другорядними членами. Запиши їх.
Настала осінь. Достигли яблука і груші. Люди збирають.