Урок підготовлено з метою перевірити вміння учнів переказувати текст; розвивати навички усного і писемного мовлення; збагачувати словниковий запас школярів; виховувати старанність, уважність, організованість.
______________
Тема. Підсумкова перевірка. Письмовий переказ.
Мета: перевірити вміння учнів переказувати текст; розвивати навички усного і писемного мовлення; збагачувати словниковий запас школярів; виховувати старанність, уважність, організованість.
Обладнання: текст для переказу, зошити для контрольних робіт.
Тип уроку: урок перевірки та коригування знань, умінь і навичок.
II. Повідомлення теми та мети уроку
̶ Сьогодні на уроці, ми перевіримо, чи вмієте ви писати письмовий переказ. Щоб роботу виконати успішно, потрібно бути уважними.
Як здивувався Мурко
В однієї бабусі був старий-престарий кіт Мурко.
Лежить Мурко на подвір’ї, на сонечку вигрівається. Заплющив очі, спить, поклавши голову на лапки. Тільки хвостом махає, мух відганяє.
На подвір’ї ходило курча. Воно відбилося від квочки і жалібно пищало. Побачивши кота, замовкло. Підійшло тихенько до кота, притулилось до нього й очі закрило. Тепло йому біля кота.
Кіт Мурко почув, що хтось до нього притулився. Відкрив очі, побачив курча. Дивиться кіт на курча і не знає, що з ним робити – злякати чи нехай собі гріється.
(85 слів) Василь Сухомлинський
Старий-престарий.
5. Написання переказу на чернетці.
6. Переписування переказу в зошити для контрольних робіт.
̶ Чого навчалися на уроці?
̶ Що виявилося складним?
̶ Що повчальне почули?