Перевірні роботи для здобувачів освіти 1 класу за І семестр

Про матеріал
Даний матеріал призначений для вчителів початкових класів. Тут зібрано перевірні роботи з математики, навчання грамоти (читання), навчання грамоти (письмо), Я досліджую світ для учнів 1 класу (І семестр) за типовою освітньою програмою О.Я. Савченко
Перегляд файлу

 

 

 


Интересные рамки для текста 

 

 

Перевірна робота з математики № 1     

  Дата _______    Прізвище та ім’я ________________________________

ВАРІАНТ 1

1. Розстав та запиши числа у порядку зростання.

                           2, 3, 6, 1, 4, 5.

 

 

 

2. Порівняй.

   8       1                   5      2               10     0         

 

   3      7              4       4                  6      5

 

 

3. Обчисли вирази.

5 – 5 =                      9 – 1 =                    8 + 2 =

 

8 – 2 =                      6 + 2 =                    3 + 3 =

                  

4. Запиши сусідів кожного числа.

      ,5,                                    ,2,

 

      ,9,                                    ,8,

5. Виміряй довжину кожного предмета і запиши:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интересные рамки для текста 

 

 

Перевірна робота з математики № 1     

  Дата _______    Прізвище та ім’я ________________________________

ВАРІАНТ 2

1. Розстав та запиши числа у порядку зростання.

                           4, 2, 5, 3, 1, 6.

 

 

 

2. Порівняй.

   3       1                   2      2               10     0         

 

   4      7              1       4                  5      5

 

Зображення, що містить мультфільм, малюнок, ілюстрація, Мультфільм

Автоматично згенерований опис3. Обчисли вирази.

4 – 4 =                      8 – 1 =                    7 + 3 =

 

6 – 2 =                      5 + 2 =                    2 + 3 =

                  

4. Запиши сусідів кожного числа.

      ,3,                                    ,4,

 

      ,7,                                    ,6,

5. Виміряй довжину кожного предмета і запиши:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рамки для текста школьные 

 

 

Перевірна робота з математики № 2     

  Дата _______    Прізвище та ім’я ________________________________

ВАРІАНТ 1

1. Впиши пропущені числа.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Познач найдовший відрізок.

 

 

 

 

 

 

3. Обведи зеленим кольором прямі лінії, жовтим – ламані, а криві – синім.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Знайди суму чисел 5 і 2, 3 і 4, 8 і 1, 2 і 7. Запиши вирази.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рамки для текста школьные 

 

Перевірна робота з математики № 2     

  Дата _______    Прізвище та ім’я ________________________________

ВАРІАНТ 2

1. Впиши пропущені числа.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Познач найкоротший відрізок.

 

 

 

 

 

 

3. Обведи синім кольором прямі лінії,  червоним– ламані, а криві – жовтим.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Знайди суму чисел 4 і 2, 5 і 4, 7 і 1, 1 і 6. Запиши вирази.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рамка для текста 

 

Перевірна робота з математики № 3     

  Дата _______    Прізвище та ім’я ________________________________

ВАРІАНТ 1

  1. Обчисли вирази.

 

10 – 3 =                      9 – 1 =                   2 + 6 =

 

7 – 4 =                      1 + 7 =                     5 + 3 =           

 

  1. Накресли два відрізки: один – завдовжки 4 см, а другий – на 3 см довший.

 

 

 

 

 

 

 

  1. Порівняй.

 

2 + 4       5                8 – 3      6

3 – 2       1                4 + 6      9  

 

  1. Розв’яжи задачу.

 

У бабусі 5 овечок та 2 кози. Скільки всього кіз  та овечок у бабусі?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Котру годину показує кожний годинник? Запиши.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рамка для текста 

 

 

Перевірна робота з математики № 3     

  Дата _______    Прізвище та ім’я ________________________________

ВАРІАНТ 2

  1. Обчисли вирази.

 

10 – 4 =                      8 – 1 =                   3 + 6 =

 

7 – 3 =                      1 + 5 =                     4 + 4 =           

 

  1. Накресли два відрізки: один – завдовжки 7 см, а другий – на 2 см коротший.

 

 

 

 

 

 

 

  1. Порівняй.

 

3 + 4       6                9 – 3      5

7 – 2       2                5 + 5      7  

 

  1. Розв’яжи задачу.

 

У бабусі 6 овечок та 3 кози. Скільки всього кіз  та овечок у бабусі?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Котру годину показує кожний годинник? Запиши.

 

 

 

 

 

 

 

 

Зображення, що містить дизайн

Автоматично згенерований опис із низьким рівнем достовірності 

Перевірна робота з читання № 1

  Дата _______    Прізвище та ім’я ________________________________

ВАРІАНТ 1

  1. Розглянь малюнки. До кожного склади речення і напиши його схему.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. З якого звуку починається кожне слово. З’єднай малюнок із схемою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Поділи слова на склади, постав наголос.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Cartoon farm scene with kids - Фото, зображенняОбведи на малюнку слова, які відповідають на питання хто?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зображення, що містить дизайн

Автоматично згенерований опис із низьким рівнем достовірності 

Перевірна робота з читання № 1

  Дата _______    Прізвище та ім’я ________________________________

ВАРІАНТ 2

  1. Розглянь малюнки. До кожного склади речення і напиши його схему.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. З якого звуку починається кожне слово. З’єднай малюнок із схемою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Поділи слова на склади, постав наголос.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Cartoon farm scene with kids - Фото, зображенняОбведи на малюнку слова, які відповідають на питання що?.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зображення, що містить дизайн

Автоматично згенерований опис із низьким рівнем достовірностіПеревірна робота з читання № 2

  Дата _______    Прізвище та ім’я ________________________________

ВАРІАНТ 1

  1. Розглянь малюнки. З’єднай тварину зі звуковою схемою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Побудуй звукові схеми слів.

 

 

 

 

 

  1. Розглянь малюнки. Назви предмети. Вимов слова протяжно. Де знаходиться буква А: на початку слова, в кінці, посередині? Познач кружечками. Поділи слова на склади.

 

 

 

 

 

 

  1. Розглянь малюнки. Назви предмети. Обведи малюнки, де є звук  [а].

 

 

 

 

 

  1. Знайди в реченні букву Оо, обведи її.

 

Оля з Оксаною заплітають косички.

 

  1. Зображення, що містить мультфільм, Дитяча творчість, Мультфільм, усміхнений

Автоматично згенерований описДопоможи бджілці долетіти до вулика. Прочитай букви. Замалюй зеленим кольором кружечки з великою буквою І, а жовтим – з маленькою буквою і.

Які таємниці мають бджоли? 

 

 

 

 

 

Зображення, що містить дизайн

Автоматично згенерований опис із низьким рівнем достовірностіПеревірна робота з читання № 2

  Дата _______    Прізвище та ім’я ________________________________

ВАРІАНТ 2

  1. Розглянь малюнки. З’єднай тварину зі звуковою схемою.

SUN SMILE - Фото, зображенняЛисиця шукає здобич на лісі
 - Вектор, зображення 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Побудуй звукові схеми слів.

 

 

 

 

 

  1. Розглянь малюнки. Назви предмети. Вимов слова протяжно. Де знаходиться буква А: на початку слова, в кінці, посередині? Познач кружечками.

 

 

 

 

 

  1. Розглянь малюнки. Назви предмети. Обведи малюнки, де є звук  [а].

 

 

 

 

  1. Знайди в реченні букву Аа, обведи її.

 

Артем грає на майданчику.

 

  1. Допоможи бджілці долетіти до вулика. Прочитай букви. Замалюй синім кольором кружечки з великою буквою У, а жовтим – з маленькою буквою у.

Які таємниці мають бджоли?Зображення, що містить мультфільм, Дитяча творчість, Мультфільм, усміхнений

Автоматично згенерований опис 

 

 

 

 

 

Зображення, що містить дизайн

Автоматично згенерований опис із низьким рівнем достовірності 

Комбінована перевірна робота № 3

  Дата _______    Прізвище та ім’я ________________________________

 

  1. Напиши каліграфічно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розглянь малюнки. Назви предмети. Обведи малюнки із звуком [е].

 

 

 

 

 

 

  1. Побудуй звукові схеми слів. 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. A mother and daughter cooking - Вектор, зображенняРозглянь малюнок . Склади схему поданого речення.

Я з мамою приготувала суп.

 

 

 

 

 

 

 

 

Рамочка для текста красиваяПеревірна робота з письма № 1

 

  Дата _______    Прізвище та ім’я ________________________________

 

  1. Напиши каліграфічно за зразком.

 

 

 

 

 

 

  1. Розглянь малюнки. Назви предмети. На який звук починається кожне слово? Поділи слова на склади та побудуй звукові схеми. 

 

 

 

 

 

 

 

  1. З якого звуку починається кожне слово. З’єднай малюнок із схемою.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.    Наведи по крапках та розфарбуй. Домалюй овечкам носики.  

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Напиши каліграфічно за зразком.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рамочка для текста красиваяПеревірна робота з письма № 2

 

  Дата _______    Прізвище та ім’я ________________________________

 

  1. Розглянь букви. Напиши писані букви знизу.

Зображення, що містить візерунок, ряд, знімок екрана

Автоматично згенерований описА   у   а   К  м   к   П   в   В   д    Д

 

 

 

 

 

  1. Напиши склади. Слідкуй за з’єднанням букв.

Зображення, що містить візерунок, ряд, знімок екрана

Автоматично згенерований описМу    ка   ву    оп   во   плі   ор   сла

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розглянь малюнки. Запиши назви під кожним малюнком.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Запиши речення.

У Оксани велика сумка. А у Тараса – літак. Оксана і Тарас – друзі.

Зображення, що містить візерунок, ряд, знімок екрана

Автоматично згенерований опис 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рамочка для текста красиваяПеревірна робота з письма № 3

Списування

    Дата _______    Прізвище та ім’я ________________________________________

 

  1. Спиши текст. Розмалюй малюнок.

 

Море

Влітку Роман і Марина були на морі. Вони там плавали. У воді пливала рибка. Там тепла вода.  По піску повзав краб.  Діти раділи!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

coloring book for children, cartoon vector illustration. - Вектор, зображення 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фон для текста с рамкой - 61 фотоПеревірна робота з Я досліджую світ № 1

 

  Дата _______    Прізвище та ім’я ________________________________

Варіант 1

  1. Збери портфелика до школи.   

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розглянь малюнки. Пронумеруй органи чуття:

1 – очі, 2 – вуха, 3 – ніс, 4 – язик, 5 – шкіра.

 

 

 

 

 

 

  1. Познач «+» предмети, які людина сприймає за допомогою органів смаку.

 

 

 

 

 

 

  1. Познач «+» предмети, які людина сприймає за допомогою органів слуху.

 

 

 

 

 

 

  1. Розфарбуй об’єкти, які ми сприймаємо за допомогою органів дотику.

Розмальовка кактус у горщику 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фон для текста с рамкой - 61 фотоПеревірна робота з Я досліджую світ № 1

 

  Дата _______    Прізвище та ім’я ________________________________

Варіант 2

  1. Збери портфелика до школи.   

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розглянь малюнки. Пронумеруй органи чуття:

1 – вуха, 2 – ніс, 3 – очі, 4 – шкіра, 5 – язик.

 

 

 

 

 

 

  1. Познач «+» предмети, які людина сприймає за допомогою органів нюху.

 

 

 

 

 

  1. Познач «+» предмети, які людина сприймає за допомогою органів зору.

 

 

 

 

 

 

  1. Розфарбуй об’єкти, які ми сприймаємо за допомогою органів смаку.

 

Розмальовка День народження торт емодзі | Розмальовки для ... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фон для текста с рамкой - 61 фотоПеревірна робота з Я досліджую світ № 2

 

  Дата _______    Прізвище та ім’я ________________________________

Pencil Pointing - A cartoon illustration of a Pencil Mascot. - Вектор, зображенняВаріант 1

  1. Розфарбуй світлофор відповідними кольорами.

Розмальовки Світлофор 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Познач тіла, які належать до «природи». 

 

 

 

 

 

 

  1. Познач тіла «неживої природи».

 

 

 

 

 

 

  1. Розфарбуй рукотворні тіла.

 

 

 

 

 

 

 

  1. Познач об’єкти відповідно до умови:

1 – жива природа;            2 – нежива природа;              3 – рукотворні тіла.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фон для текста с рамкой - 61 фотоПеревірна робота з Я досліджую світ № 2

 

  Дата _______    Прізвище та ім’я ________________________________

Варіант 2

  1. Pencil Pointing - A cartoon illustration of a Pencil Mascot. - Вектор, зображенняРозфарбуй світлофор відповідними кольорами.

Розмальовки Світлофор 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Познач тіла, які належать до «рукотворних тіл». 

 

 

 

 

 

 

  1. Познач тіла «живої природи».

 

 

 

 

 

 

  1. Розфарбуй об’єкти створені природою.

 

 

 

 

 

 

 

  1. Познач об’єкти відповідно до умови:

1 – жива природа;            2 – нежива природа;              3 – рукотворні тіла.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фон для текста с рамкой - 61 фотоПеревірна робота з Я досліджую світ № 3

 

  Дата _______    Прізвище та ім’я ________________________________

Варіант 1

  1. Познач «+» властивості води.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Познач «+» корисні продукти харчування для здоров’я.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Познач «+»  біля тих дітей, які не шкодять своїй поставі.

 

 

 

 

 

  1. Познач «-»  біля тих дітей, які шкодять своєму здоров’ю.

               

               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фон для текста с рамкой - 61 фотоПеревірна робота з Я досліджую світ № 3

 

  Дата _______    Прізвище та ім’я ________________________________

Варіант 2

  1. Визнач агрегатний стан води. З’єднай лініями.

 

 

 

 

 

 

 

  1. Познач «-» шкідливі продукти харчування для здоров’я.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  Познач «+»  біля тих дітей, які дбають про своє здоров’ю.

              

 

 

 

 

 

.

 

 

 

  1. Познач «-»  біля тих дітей, які шкодять своїй поставі.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 лютого
Переглядів
248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку