Перевірочна робота з теми "Прислівник"

Про матеріал
проаналізувати та оцінити рівень навчальних досягнень учнів з теми "Прислівник"
Перегляд файлу

Перевірочна робота з теми «Прислівник»

  1. Визначте рядок, у якому прислівник позначає ознаку предмета.

А. Діяти наперекір

Б. Поділити надвоє

В. Читати вголос

Г. Повертати наліво

2. Визначити рядок, у якому всі прислівники утворені префіксально-суфіксальни способом.

А. Увечері, догори, вночі, поволі

Б. Удень, скраю, побіч, наяву.

В. Набік, зараз, заочі, укупі.

Г. на початку, напам’ять, знизу, впоперек.

3. Визначити, у прислівниках якого рядка у процесі творення простої форми вищого ступеня порівняння відбувається чергування.

А. Ніжно,ясно.

Б. Довго, вузько.

В. Чітко, весело.

Г. Швидко, мудро.

4. Записати прислівники стрілою, мимоволі, тишком-нишком, давно-давно в такій послідовності:

  • Утворення злиття основ;
  • Складання двох однакових слів;
  • Складання двох близьких за значенням слів;
  • Переходом іменника в прислівник

5. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням.

А

Занадто

1

Часу.

Б

Угорі

2

Способу дії

В

Швидко

3

Мети

Г

Згарячу

4

Причини

Д

Напоказ

5

Міри й ступеня дії

Е

Віддавна

6

Місця

 

 

 

6. Установити відповідність між прислівниками та ступенями порівняння.

А

Найбільш весело

1

Вищий ступінь порівняння (проста форма)

Б

 Веселіше.

2

Вищий ступінь порівняння (складена форма)

В

Більш весело

3

Найвищий ступінь порівняння (проста форма)

Г

найвеселіше

4

Найвищий ступінь порівняння (складена форма)

 

7. Відновити словотворчий ланцюг слова по-братськи.

По-братськи   ____________________            брат.

8. До Дієслова виростати дібрати й записати прислівники, різні за значенням. Указати на розряд прислівників за значенням.

            

                                              Виростати

 

9. Записати текст, поширюючи його потрібними за змістом прислівниками. Визначити їх синтаксичну функцію.

     З одинокої на ціле татарське село кав’ярні … видно було і море, і сірі піски берега. В одчинені вікна і двері на веранду … перлася ясна блакить моря.

    З моря … дув вітер. Солона прохолода … принаджувала гостей, і вони тислися до вікон або сідали на веранді. Навіть хазяїн кав’ярні … стежив за потребами гостей. (За М.Коцюбинським).

 

 

 

 

 

 

 

 

ВІДПОВІДІ

Тип завдання

Завдання закритої форми

Завдання відкритої форми

З однією правильною відповіддю

На встановлення відповідності

Номер завдання

1

2

3

4

5

6

7

8

9

відповідь

В

А

Б

Мимоволі,давно-давно,тишком-нишком, стрілою.

А-5, Б-6,

В-2, Г-4, Д-3, Е-1.

А-4

Б-1

В-2

Г-3

 

 

 

 

docx
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
617
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку