21жовтня
Діагностична робота з теми «Звуки і букви»
-------------------------------------------------------------------------------------------------(ПІПБ)
1.Спиши текст, вставляючи пропущені букви. Підкресли УСІ орфограми («складні моменти»).
Кіт Васько
Ж . ве у нас котик. Шу . ка м .яка та гладенька. А кігті довгі та гострі.
Я -.го кличу (В/в)аськом. Тоді він біжить до мо . х ніг і треться. А зараз (В/в)асько с . дить біля нірки. Це він мишку ловить.
2. Запиши звукові схеми слів (під словом фішками і дужками).
Зроби звуко-буквений аналіз за зразком.
Зразок: сильний -2скл., 7б., 6зв.
Осінь, хвиля, м’яч дощ, дзвінок, джміль.
3.Розділи слова для переносу, запиши, ставлячи риски у місцях переносу (Зразок: куль-ка)
Пальма, змійка, літачок, ходжу, видзвонює, зів’яле.
4.Розташуй і запиши слова у алфавітному порядку.
Ручка, лінійка, пенал, зошит, книжка, учитель, директор, школа.
*Склади і запиши слово, яке утвориться, якщо від першого слова взяти перший склад, від другого-другий, від третього-третій, а від четвертого-останній .
Поличка, занедужав, пародія, провулок.