Перевіряю знання з теми "Звуки і букви"2клас

Про матеріал
Робота містить завдання на творче списування, звуко-буквений аналіз, перенос слів та запис слів у алфавітному порядку. Також є додаткове творче завдання.
Перегляд файлу

21жовтня

Діагностична робота з теми «Звуки і букви»

-------------------------------------------------------------------------------------------------(ПІПБ)

1.Спиши текст, вставляючи пропущені букви. Підкресли УСІ орфограми («складні моменти»).

                                                 Кіт Васько

Ж . ве у нас котик. Шу . ка м .яка та гладенька. А кігті довгі та гострі.  

Я -.го кличу (В/в)аськом. Тоді він біжить до мо . х ніг і треться. А зараз (В/в)асько с . дить біля нірки. Це він мишку ловить.

 

2. Запиши звукові схеми слів (під словом фішками і дужками).

Зроби звуко-буквений аналіз за зразком.

Зразок: сильний -2скл., 7б., 6зв.

Осінь, хвиля, м’яч  дощ, дзвінок, джміль.

    

 

3.Розділи слова для переносу, запиши, ставлячи риски у місцях переносу (Зразок: куль-ка)

Пальма, змійка, літачок, ходжу, видзвонює, зів’яле.

4.Розташуй і запиши слова у алфавітному порядку.

Ручка, лінійка, пенал, зошит, книжка, учитель, директор, школа.

*Склади і запиши слово, яке утвориться, якщо від першого слова взяти перший склад, від другого-другий, від третього-третій, а від четвертого-останній .

Поличка, занедужав,  пародія,       провулок.

 

docx
Додано
19 жовтня
Переглядів
1247
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку