Використання технологій критичного мислення в освітньому процесі
Предмет Українська мова
Дата |
Клас |
Тема |
Етап уроку |
Назва методу критичного мислення |
Опис прийомів та форм роботи з учнями |
Компетентності, які формувались |
|
2
2 |
Питальні речення. Складання тексту – опису.
Оповідання. Заголовок. «Я все зможу» за Дженіфер Мур-Молінос |
Актуалізація опорних знань учнів
Вивчення нового матеріалу |
Метод «Асоціативний кущ»
Стратегія «Кероване читання з передбаченням». |
На дошці в центрі знаходиться зображення білого ведмедя Далі діти записують будь-які слова, які спадають на думку (білий ведмідь,північ, сніг, крига, мороз, великий,хижий, їсть, купається…) Записуємо всі ідеї, які з’являються чи скільки дозволяє час. Далі діти визначають частини мови, на які питання відповідають ці слова. Підводимо до теми, що будемо описувати білого ведмедя.
«Я все зможу» за Дженіфер Мур-Молінос Після ознайомлення з назвою тексту та його автором перед читанням ставлю дітям питання, які дозволяють зробити припущення, про що саме буде текст (обговорюють в парах) - Про що буде йти мова? - Чому ти так думаєш? Текст розподіляється на частини, і далі читати його учні будуть частинами. Зупинки треба роботи на найбільш цікавих місцях, створити інтригуючу ситуацію очікування.
Після читання кожної частини учням ставляться запитання. - Про що ти дізнався / дізналася? - Чого навчився хлопчик? - Чи це було легко? Пропонується зробити передбачення стосовно того, що буде далі. А після читання наступної частини це передбачення аналізується. За допомогою кольорових карток оцінюють наскільки їм вдалося передбачити події.
|
Вільне володіння державною мовою, компетентності у галузі природничих наук
Вільне володіння державною мовою, громадянська та соціальна. |
|
2 |
Види речень.Розвиток мовлення. Пишу смс-повідомлення |
Закріплення вивченого матеріалу |
Діаграма Венна |
Аналізуємо. Порівнюємо лист і смс-повідомлення. Складаємо діаграму кола Венна.
|
Вільне володіння державною мовою, інформаційно – комунікаційна компетентність, навчання впродовж життя. |