Коротка самостійна робота на тему "Перпендикуляр і похила", може бути використана як частина уроку для діагностування рівня засвоєння учнями знань з даної теми.
{3308 E07 D-B0 B1-4534-9529-C4 A34551 DF50}1 варіант. На даному рисунку вказати перпендикуляр. 2 варіант 1. На даному рисунку вказати похилу. {3308 E07 D-B0 B1-4534-9529-C4 A34551 DF50}2. На даному рисунку вказати основу похилої. 2. На даному рисунку вказати основу перпендикуляра. АВАСТочка СТочка В{3308 E07 D-B0 B1-4534-9529-C4 A34551 DF50}3. На даному рисунку АВ=3 см, АС = 5 см. Знайти ВС. 3. На даному рисунку АВ=3 см, ВС=4 см. Знайти АС. 4 см5 см
Номер слайду 3
{3308 E07 D-B0 B1-4534-9529-C4 A34551 DF50}4. З точки С до прямої проведено дві похилі СВ і СА, причому СВ<СА Порівняйте між собою їх проекції АD і DВ.4. З точки С до прямої проведено дві похилі СВ і СА, причому проекції АD>DВ. Порівняйте між собою довжини похилих. АD >DВСВ<СА{3308 E07 D-B0 B1-4534-9529-C4 A34551 DF50}5. Чи є прямокутним трикутник зі сторонами5 см, 12 см і 13 см? 5. Чи є прямокутним трикутник зі сторонами 8 см, 15см і17 см? тактак{3308 E07 D-B0 B1-4534-9529-C4 A34551 DF50}6. Знайдіть невідомий катет прямокутного трикутника, якщо його відомий катет і гіпотенуза відповідно рівні 9 см і 15 см. 6. Знайдіть невідомий катет прямокутного трикутника, якщо його відомий катет і гіпотенуза відповідно рівні 12 см і 15 см. 12 см9 см