Календарне планування з геометрії 8 клас , підручник Істер

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з геометрії 8 клас до підручника Істер. (2 год на тиждень).
Перегляд файлу

           ПОГОДЖЕНО                                                                      

        Заступник директора                                                              

        з НВР                                                                                                                            

                    _____________Г. Нараївська                                                                                                                                                                 « ___» вересня 2022 року                                                                                                          

 

 

Календарно-тематичне планування уроків

геометрія для 8 класу на 2022-2023 навчальний рік

за оновленою програмою 2017 року

(70 год, 2 год на тиждень, резерв — 24 год)

Розроблено на основі програми

Програма Математика 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів.Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Підручник: Геометрія : Підручник для 8кл. закладів заг. сер. освіти /О.С. Істер. – 2-ге вид., переробл.-Київ:Генеза, 2021.-240с.

 

Тематичний план

 

Тема

Кількість годин

Контрольні роботи

за програмою

за планом

 

1.

Чотирикутники

22

22

2

2

Подібність трикутників

10

10

1

3

Розв’язування прямокутних трикутників

14

14

1

    4

Многокутники. Площі многокутників

12

16

1

5

Резерв

12

-

-

6

Повторення і систематизація навчального матеріалу

-

12

1

Усього

70

74

6

Контрольні роботи

6

6

6

 

 

 

 

 

№ уроку

Тема уроку

Дата

запланована

Дата фактична

Примітка

Тема 1. ЧОТИРИКУТНИКИ (22 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: чотирикутник; опуклий і неопуклий чотирикутник; елементи чотирикутника;

формулює:

·   означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції;

·   ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників;

·   теорему: Фалеса; про суму кутів чотирикутника;

класифікує чотирикутники;

зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи;

обґрунтовує належність чотирикутника до певного виду;

доводить: властивості й ознаки паралелограма; властивості прямокутника, ромба, квадрата;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

  1.  

Повторення і узагальнення матеріалу з курсу геометрії 7-го класу

01.09

 

Ст.226 № 2,6,9

  1.  

Чотирикутник, його елементи. Сума кутів чотирикутника

06.09

 

Вивчити параграф 1, №8,10

  1.  

Чотирикутник, його елементи. Сума кутів чотирикутника

08.09

 

Розв’язати №  13, 19

  1.  

Паралелограм, його властивості й ознаки

13.09

 

Вивчити параграф 2,

Розв’язати №42, 44

  1.  

Паралелограм, його властивості й ознаки. Самостійна робота

15.09

 

№64,68

  1.  

Прямокутник і його властивості

20.09

 

Вивчити параграф 3,

Розв’язати № 82,90,97

  1.  

Ромб і його властивості

22.09

 

Вивчити параграф 4,

№ 127,129,135

  1.  

Ромб і його властивості

27.09

 

№ 138,144,155

  1.  

Квадрат і його властивості

29.09

 

§5 вивчити теореми та означення

№ 176,181

  1.  

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи. Самостійна робота

04.10

 

§1-5 повторити

Ст.38 виконати д.с.р.

  1.  

Контрольна робота № 1 «Чотирикутник, його елементи. Паралелограм та його види»

06.10

 

 

 

ЗОШИТ

ТЕМАТИЧНА

  1.  

Трапеція

11.10

 

§6 вивч. Теореми,означення

№195,197

  1.  

Трапеція

13.10

 

№210,214

  1.  

Центральні і вписані кути

18.10

 

§7 №238, 243

  1.  

Вписані та описані чотирикутники

20.10

 

§8 №262,264

  1.  

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

01.11

 

№266,273

  1.  

Теорема  Фалеса. Середня лінія трикутника

03.11

 

§9  №282,284

  1.  

Середня лінія трикутника.

08.11

 

§10  №297,301307

  1.  

Середня лінія трапеції

10.11

 

§11  №326,328,331

  1.  

Середня лінія трапеції

15.11

 

№337,339,345

  1.  

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи. Самостійна робота

17.11

 

§ 6-11 повторити Ст.71 виконати д.с.р.

  1.  

Контрольна робота № 2 «Трапеція. Центральні та вписані кути. Вписані та описані чотирикутники. Теорема Фалеса». Середні лінії трикутника і трапеції»

22.11

 

 

ЗОШИТ

ТЕМАТИЧНА

                       Тема 2. ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ (10 год)

Учень/учениця:

наводить приклади подібних трикутників;

пояснює зв’язок між рівністю і подібністю геометричних фігур;

формулює:

·   теорему: про медіани трикутника; про властивість бісектриси трикутника;

·   означення подібних трикутників;

·   ознаки подібності трикутників;

·   узагальнену теорему Фалеса;

зображує та знаходить на малюнках подібні трикутники;

обґрунтовує подібність трикутників;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема при знаходженні відстаней на місцевості

  1.  

АКР. Узагальнена теорема Фалеса

24.11

 

§12  №447,449,451

  1.  

Подібні трикутники.

29.11

 

§13  №466,469,474

  1.  

Ознаки подібності трикутників

01.12

 

§14  №485,487,489

  1.  

Ознаки подібності трикутників. Самостійна робота

06.12

 

№493,495,502 №505, 507,515

  1.  

Середні пропорційні відрізки у прямокутному трикутнику

08.12

 

§15  №539,543,549

  1.  

Властивість бісектриси трикутника

13.12

 

§16  №564,568,572

  1.  

Застосування подібності трикутників до розв’язування задач

 

15.12

 

§17  №582,584,586

  1.  

Застосування подібності трикутників до розв’язування задач. Самостійна робота

№ 588,590,593

  1.  

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

20.12

 

§12-17 повторити

Ст. 119 виконати д.с.р.

  1.  

Контрольна робота № 3 «Подібність трикутників»

22.12

 

 

ЗОШИТ

ТЕМАТИЧНА

Тема 3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ (14 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур та співвідношень, указаних у змісті;

пояснює: що таке похила та її проекція; що означає «розв’язати прямокутний трикутник»;

формулює:

·   властивості перпендикуляра і похилої;

·   означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута прямокутного трикутника;

·   теорему Піфагора;

·  співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника;

знаходить на малюнках сторони прямокутного трикутника, відношення яких дорівнює синусу, косинусу, тангенсу вказаного гострого кута;

обчислює значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30°, 45°, 60°;

доводить теорему Піфагора;

розв’язує прямокутні трикутники

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

  1.  

Теорема Піфагора

10.01

 

§18  №651,653,657

  1.  

Теорема Піфагора

12.01

 

№661,663,678

  1.  

Теорема Піфагора

17.01

 

№680,684, 689

  1.  

Перпендикуляр і похила, їх властивості

19.01

 

§19  №715,717,720

  1.  

Перпендикуляр і похила, їх властивості

24.01

 

№ 722,726,728

  1.  

Розв’язування задач. Самостійна робота

26.01

 

№730,734

  1.  

Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника

31.01

 

§20  №737, 739, 741

  1.  

Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника

02.02

 

№747,751,753

  1.  

Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника

07.02

 

№759,763,774

  1.  

Розв’язування прямокутних трикутників

09.02

 

§21  №783, 785,789

  1.  

Розв’язування прямокутних трикутників

14.02

 

№793,795,797

  1.  

Розв’язування задач. Самостійна робота

16.02

 

800,801,802

  1.  

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

21.02

 

§18-21 повторити

Ст. 163 вик.д.с.р.

  1.  

Контрольна робота № 4 «Розв’язування прямокутних трикутників»

23.02

 

 

ЗОШИТ

ТЕМАТИЧНА

Тема 4. МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ (16 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: многокутник та його елементи; площа многокутника; многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола;

формулює:

·   означення: многокутника, вписаного у коло; многокутника, описаного навколо кола;

·   теорему: про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції;

записує та пояснює формули площі геометричних фігур, указаних у змісті;

зображує та знаходить на малюнках: многокутник і його елементи; многокутник, вписаний у коло; многокутник, описаний навколо кола;

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури;

обчислює площі вказаних у змісті фігур;

застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема знаходження площ реальних об’єктів;

розв’язує задачі на: розбиття многокутника на рівновеликі; дослідження рівноскладеності многокутників тощо

  1.  

АКР. Многокутник і його елементи. Сума кутів опуклого многокутника. Многокутник, вписаний у коло,  і многокутник, описаний навколо кола

28.02

 

§22  №843,850,857

  1.  

Многокутник і його елементи. Сума кутів опуклого многокутника. Многокутник, вписаний у коло і многокутник, описаний навколо кола

02.03

 

№ 860, 862,865

  1.  

Поняття площі многокутника. Площа прямокутника

7.03

 

§23  №874,878,881

  1.  

Поняття площі многокутника. Площа прямокутника

9.03

 

№ 884, 886, 896

  1.  

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

14.03

 

№890,900,904

  1.  

Площа паралелограма

16.03

 

§24  №914,916,918

  1.  

Площа паралелограма

28.03

 

№922,926,931

  1.  

Площа трикутника

30.03

 

§25  №941,943,945

  1.  

Площа трикутника

04.04

 

№947, 949,953

  1.  

Площа трикутника

06.04

 

№956, 958, 965

  1.  

Площа трапеції

11.04

 

§26  №977,981,989

  1.  

Площа трапеції

13.04

 

№991,994,996

  1.  

Площа трапеції

18.04

 

№999,1001,1003

  1.  

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

20.04

 

§22-26 повторити

Ст.199виконати д.с.р

  1.  

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

25.04

 

Ст. 201 №1-9

  1.  

Контрольна робота № 5 «Многокутники. Площі многокутникі»

27.04

 

 

ЗОШИТ

ТЕМАТИЧНА

Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (8 год)

  1.  

АКР. Чотирикутники

02.05

 

Ст.213 №1,2

  1.  

Чотирикутники

04.05

 

Ст. 213 №3

  1.  

Подібність трикутників

 

11.05

 

Ст.213 №4,5

  1.  

Розв’язування прямокутних трикутників

Ст.214 №6,7

  1.  

Розв’язування прямокутних трикутників

16.05

 

Ст.214 №8

  1.  

Розв’язування прямокутних трикутників

18.05

 

 

  1.  

Многокутники. Площі многокутників

23.05

 

Ст.214 №9,10

  1.  

Многокутники. Площі многокутників

25.05

 

Ст.215 №12,13

  1.  

Розв’язування вправ

30.05

 

Ст.226 №10,12

  1.  

Підсумкова контрольна робота за рік №6

01.06

 

 

  1.  

Підсумковий урок

06.06

 

 

  1.  

Підсумковий урок

08.06

 

 

ЗОШИТ

ТЕМАТИЧНА

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Носальська Ольга Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Семенова Катерина Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Геометрія, 8 клас, Планування
Додано
15 вересня 2022
Переглядів
10164
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку