Перпендикулярність прямих і площин у просторі

Про матеріал
ЛОГІКО-ДИДАКТИЧНИЙ АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ
Перегляд файлу

ЛОГІКО-ДИДАКТИЧНИЙ АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ.

МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ

 

Таблиця 2

 

Вимоги до математичної підготовки учнів.

Алгебра (VII-IX класи)

Тема:

Перпендикулярність прямих і площин у просторі

 

Дидактична мета

В результаті вивчення курсу учень/учениця:

наводить приклади: перпендикулярних прямих, перпендикулярних площин, геометричного місця точок, кута між прямими та між площинами.

розпізнає: перпендикулярні прямі у просторі, перпендикулярні площини, кут між площиною і прямою, двогранний кут, многогранний кут, тригранний кут.

пояснює:  як будувати кут між площинами, площиною і прямою; як знаходити геометричне місце точок

формулює:

означення

  • кута між прямими;
  • перпендикулярності прямих у просторі;
  • перпендикулярності прямої і площини;
  • перпендикуляра і похилої;
  • кута між прямою і площиною;

властивості:

  • двогранного кута;
  • кута між площинами;
  • многогранного кута;
  • тригранного кута;

описує: теорему про три перпендикуляри за малюнком.

розв’язує вправи, що передбачають:

застосовування аксіом стереометрії та наслідків,  обчислювання відстані і кутів у просторі, визначення двогранних кутів.

Кут між прямими.

 

Перпендикулярність

прямих у просторі.

 

Перпендикулярність прямої та площини.

 

Перпендикуляр і похила.

 

Теорема про три перпендикуляри.

 

Кут між прямою і площиною

 

Двогранний кут. Кут між площинами

 

Площа ортогональної проекції многокутника

 

Многогранний кут. Тригранний кут

 

Геометричне місце

точок

Учень/учениця повинні вміти: будувати зображення фігур і на зображеннях виконувати нескладні побудови (елементів фігур, точок перетину прямої та площини, двох площин, переріз куба, тетраедра тощо); зображати та знаходити на малюнках паралельні, мимобіжні прямі та прямі, що перетинаються; застосовувати аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язування задач.

 

Учень/учениця повинні вміти: застосовувати відношення паралельності і перпендикулярності, а також вимірювання відстаней і кутів у просторі для опису об’єктів фізичного простору; обчислювати відстані і кути у просторі; встановлювати у просторі взаємне розміщення прямих і площин, зокрема паралельність і перпендикулярність прямих, прямої і площини, двох площин;

 

Учень/учениця повинні знати:

способи задання площин; розміщення прямих і площин у просторі; основні математичні позначення; аксіоми стереометрії.

Виховна мета:

Учні повинні навчитися працювати в парах чи групах, аргументувати та відстоювати власні погляди, вміти слухати інших, сумлінно працювати, продумувати власні дії.

Учні повинні здобути інтерес до досліджуваної теми.

Розвиваюча мета:

Учні повинні вміти проводити аналогію між математичними моделями та реальними об’єктами.

Учні повинні розуміти інтеграційні зв’язки даної теми з іншими темами та дисциплінами.

Формують розвиток логічного мислення, вміння узагальнювати, порівнювати, оцінювати, контролювати, робити висновки; розвивають самостійність, працьовитість

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Геометрія, Планування
Додано
30 вересня 2021
Переглядів
644
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку