Календарно – тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" для 1 класу (І семестр)

Про матеріал

Пропоную календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 1 клас (3 години на тиждень), на І семестр, за програмою О. Я. Савченко, за підручником І. Грущинської, З. Хитрої

Перегляд файлу

«Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»

 

за підручником І. Грущинської, 3. Хитрої, І. Дробязко

 

(3 год. на тиждень)

 

№ з/п

Тема уроку

Дата уроку

Примітки

Вступ: чому цікаво досліджувати світ ?

  1.  

Що таке світ? (с. 3-4).

 

 

  1.  

Який мій навколишній світ? (с. 5).

 

 

  1.  

Чи цікаво бути дослідником? (с. 6-7).

 

 

  1.  

Чим я відрізняюся від інших? (с. 9-10).

 

 

  1.  

Що я вже вмію робити? (с. 11).

 

 

  1.  

Де я живу? (с. 12).

 

 

  1.  

Чи може людина жити без інших людей? (с. 14).

 

 

  1.  

Чи можна жити без природи? Нежива і жива природа (с. 15-16).

 

 

  1.  

Урок-екскурсія. Як спостерігати за змінами в довкіллі? (с. 17-18).

 

 

  1.  

Чим схожі між собою рослини, тварини і люди? (с. 20-21).

 

 

  1.  

Які умови необхідні організмам для життя? (с. 22-23).

 

 

  1.  

Чим люди відрізняються від інших живих істот? (с. 24).

 

 

  1.  

Яку будову має моє тіло? (с. 26-27).

 

 

  1.  

Чому люди одне одному бажають здоров’я? (с. 28).

 

 

  1.  

Чи можна навчитися бути здоровим? (с. 29-30).

 

 

  1.  

Які звички потрібні для здоров’я? (с. 32-33).

 

 

  1.  

Чому рух приносить користь? (с. 34).

 

 

  1.  

Як розпорядок дня впливає на мос здоров’я? (с. 35-36).

 

 

  1.  

Яка їжа корисна, а яка — шкідлива? (с. 38-39).

 

 

  1.  

Яка поведінка вдома є безпечною? (с. 40-41).

 

 

  1.  

Яка поведінка на вулиці тобі не зашкодить? (с. 42-43).

 

 

  1.  

Які я маю органи чуття? (с. 45-46).

 

 

  1.  

Як зір і слух відкривають мені світ? (с. 47-49).

 

 

  1.  

Що я можу розрізнити на смак, запах і дотик? (с. 50 52).

 

 

  1.  

Як доглядати за органами зору і слуху? (с. 54-56).

 

 

  1.  

Які правила допомагають берегти органи нюху, смаку іі дотику'? (с. 57-58).

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо сві т! (с. 60).

 

 

 

  1.  

Як я досліджую історію своєї сім'ї? (с. 61-63).

 

 

  1.  

Які звертання побутують у твоїй родині? (с. 64).

 

 

  1.  

Чому погрібно шанувати базькіи? (г. 65)

 

 

  1.  

Чому ввічливі слова називають чарівними? (с. 67-68).

 

 

  1.  

У чому полягають секрети вихованості (с. 69-70).

 

 

  1.  

Чому ввічливість завжди доречна? (є. 71).

 

 

  1.  

Що таке доброзичливість? (с. 73-75).

 

 

  1.  

Що таке правдивість і щирість? (с. 76).

 

 

  1.  

Коли я вчиняю правильно? (с. 77).

 

 

  1.  

Урок-екскурсія. Хто працює в школі? (с. 79-80).

 

 

  1.  

Ким працюють наші батьки? (с. 81-82).

 

 

  1.  

Ким працюватимуть люди в майбутньому? (с. 83 84).

 

 

  1.  

Чому й де збираються люди? (с. 86-88).

 

 

  1.  

Які бувають заклади культури? (с. 89).

 

 

  1.  

Урок-екскурсія. Чому я люблю відвідувати бібліотеку? (а. 90-92).

 

 

  1.  

Як поводитися в транспорті? (с. 94-95).

 

 

  1.  

Чи існують правила поведінки в закладах куль тури? (с. 96-98).

 

 

  1.  

Що робити, якщо ви загубилися в громадському місці? (с. 99-100).

 

 

  1.  

Як я допомагаю старшим? (с. 102-103).

 

 

  1.  

Як я дбаю про чистоту в громадських місцях? (с. 104-105).

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ! (с. 107).

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Людина і світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
11 вересня 2019
Переглядів
1221
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку