Пропоную календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 1 клас (3 години на тиждень), на І семестр, за програмою О. Я. Савченко, за підручником І. Грущинської, З. Хитрої
«Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
за підручником І. Грущинської, 3. Хитрої, І. Дробязко
(3 год. на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата уроку |
Примітки |
Вступ: чому цікаво досліджувати світ ? |
|||
|
Що таке світ? (с. 3-4). |
|
|
|
Який мій навколишній світ? (с. 5). |
|
|
|
Чи цікаво бути дослідником? (с. 6-7). |
|
|
|
Чим я відрізняюся від інших? (с. 9-10). |
|
|
|
Що я вже вмію робити? (с. 11). |
|
|
|
Де я живу? (с. 12). |
|
|
|
Чи може людина жити без інших людей? (с. 14). |
|
|
|
Чи можна жити без природи? Нежива і жива природа (с. 15-16). |
|
|
|
Урок-екскурсія. Як спостерігати за змінами в довкіллі? (с. 17-18). |
|
|
|
Чим схожі між собою рослини, тварини і люди? (с. 20-21). |
|
|
|
Які умови необхідні організмам для життя? (с. 22-23). |
|
|
|
Чим люди відрізняються від інших живих істот? (с. 24). |
|
|
|
Яку будову має моє тіло? (с. 26-27). |
|
|
|
Чому люди одне одному бажають здоров’я? (с. 28). |
|
|
|
Чи можна навчитися бути здоровим? (с. 29-30). |
|
|
|
Які звички потрібні для здоров’я? (с. 32-33). |
|
|
|
Чому рух приносить користь? (с. 34). |
|
|
|
Як розпорядок дня впливає на мос здоров’я? (с. 35-36). |
|
|
|
Яка їжа корисна, а яка — шкідлива? (с. 38-39). |
|
|
|
Яка поведінка вдома є безпечною? (с. 40-41). |
|
|
|
Яка поведінка на вулиці тобі не зашкодить? (с. 42-43). |
|
|
|
Які я маю органи чуття? (с. 45-46). |
|
|
|
Як зір і слух відкривають мені світ? (с. 47-49). |
|
|
|
Що я можу розрізнити на смак, запах і дотик? (с. 50 52). |
|
|
|
Як доглядати за органами зору і слуху? (с. 54-56). |
|
|
|
Які правила допомагають берегти органи нюху, смаку іі дотику'? (с. 57-58). Узагальнення і систематизація знань учнів. Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо сві т! (с. 60). |
|
|
|
|||
|
Як я досліджую історію своєї сім'ї? (с. 61-63). |
|
|
|
Які звертання побутують у твоїй родині? (с. 64). |
|
|
|
Чому погрібно шанувати базькіи? (г. 65) |
|
|
|
Чому ввічливі слова називають чарівними? (с. 67-68). |
|
|
|
У чому полягають секрети вихованості (с. 69-70). |
|
|
|
Чому ввічливість завжди доречна? (є. 71). |
|
|
|
Що таке доброзичливість? (с. 73-75). |
|
|
|
Що таке правдивість і щирість? (с. 76). |
|
|
|
Коли я вчиняю правильно? (с. 77). |
|
|
|
Урок-екскурсія. Хто працює в школі? (с. 79-80). |
|
|
|
Ким працюють наші батьки? (с. 81-82). |
|
|
|
Ким працюватимуть люди в майбутньому? (с. 83 84). |
|
|
|
Чому й де збираються люди? (с. 86-88). |
|
|
|
Які бувають заклади культури? (с. 89). |
|
|
|
Урок-екскурсія. Чому я люблю відвідувати бібліотеку? (а. 90-92). |
|
|
|
Як поводитися в транспорті? (с. 94-95). |
|
|
|
Чи існують правила поведінки в закладах куль тури? (с. 96-98). |
|
|
|
Що робити, якщо ви загубилися в громадському місці? (с. 99-100). |
|
|
|
Як я допомагаю старшим? (с. 102-103). |
|
|
|
Як я дбаю про чистоту в громадських місцях? (с. 104-105). Узагальнення і систематизація знань учнів. Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ! (с. 107). |
|
|