Тема уроку «Для чого нам зуби?»
Мета: розказати про роль зубів для людини, повторити правила догляду за ротовою порожниною, правила чищення зубів, формувати звичку вживати продукти, корисні для зубів, розвивати творчу уяву, фантазію, виховувати дбайливе ставлення до власного здоров’я, бажання вести здоровий спосіб життя.
Обладнання: ілюстраційні слайди до теми, макет щелепи, зубна щітка, відео
«Як правильно чистити зубки, разом з кроликом Лаккі»
І. Ранкова зустріч.
1. Доброго ранку! Доброго дня!
Доброго вечора, сьогодні, щодня!
Миру бажаємо кожній родині,
Щастя, здоров’я – кожній людині!
2.Обмін інформацією. «Чому здоровим бути модно?»
У всіх привітаннях ми щиро бажаємо один одному міцного здоров’я. Бо здоров’я – найдорожче, що у нас є. Зараз набуло популярності вживання корисної їжі, якісної води та дихання чистим повітрям. Усе це вважається модним. Бути здоровим – красиво, модно, стильно, класно.
– А що означає бути здоровим?
– Навіщо бути здоровим?
3. Слухання й обговорення казки «Секрети здоров’я».
В одній далекій маленькій країні було місто із дивною назвою Здорове. Чи доводилось вам зустрічати у своєму житті міста з такою назвою?
Гадаєте, місто отримало свою назву від того, що було великим і в ньому жило багато людей? Зовсім ні. Здоровим воно було тому, що всi його жителi мали добре здоров’я.
Хіба може бути таке, скажете ви? Дійсно, важко в це повірити. Саме тому багато людей приїздило у місто Здорове, щоб на власні очі побачити його дивних жителів та розкрити секрети їхнього здоров’я.
Пропоную подумки вирушити у це чудове місто й дізнатися його секрети.
4. Вправа «Незакінчене речення»
5. Гра «Спіймай правильну пораду».
– Я знаю, що ви любите гратися на свіжому повітрі і вже давно чекаєте снігу, а його все немає. Я вирішила вам допомогти і принесла сніг.
ІІ. Входження в картину.
– З якого боку ви хочете зайти в картину?
– Як? (пішки, на лижах, на санчатах)
– Послухайте, як рипить сніг.
– Вдихніть морозне повітря. Що ви відчуваєте?
– Доторкніться до снігу (викликаю декілька учнів). Що ви відчули?
– Чи можна їсти сніг? Чому?
– Подивіться, якого кольору найбільше на вулиці?
Руханка «Гра в сніжки»
ІІІ. Робота в групі. Складання інтелект-карти.
Кожна група отримує малюнки із зображенням органів чуття і конверти з малюнками різних предметів. Треба вибрати малюнки тих предметів, які можна пізнати за допомогою цього органу.
ІV. Вивчення нового матеріалу.
Перегляд презентації. https://drive.google.com/drive/my-drive
Слайд 1. Відгадайте загадку.
Слайд 2.
Слайд 3.
Робота за підручником ст. 48.
Слайд 4. Догляд за зубами.
Перегляд відео «Як правильно чистити зубки, разом з кроликом Лаккі» .
Практична вправа з використанням зубної щітки і макета щелепи.
V. Рефлексія.
– Що тобі сподобалося на уроці? Що ти тепер вмієш добре робити?
Гра «Опиши предмет» (за допомогою зору, слуху, нюху, дотику і смаку).