Перші батьківські збори. 1 клас

Про матеріал
Мета: ознайомити батьків з особливостями НУШ та правилами класу. Питання для обговорення: знайомство батьків із класним керівником, адміністрацією школи, готовність бути батьками Нової української школи.
Перегляд файлу

Збори з батьками майбутніх першокласників

«Перший раз – у перший клас»

Мета: ознайомити батьків з особливостями НУШ та правилами  класу.

Форма проведення батьківських зборів:  організаційні збори.

Учасники: батьки, класний керівник, вихователь ГПД, адміністрація закладу.

Питання для обговорення: знайомство батьків із класним керівником, адміністрацією школи, готовність бути батьками  Нової української школи

Хід зборів

І. Знайомство.

Слайд 1.

Вступне слово вчителя

Слайд 2. Доброго дня. Я вас вітаю на наших перших батьківський зборах.  Так як ми з вами зустрічаємось вперше і не знає один одного, то я хочу розповісти про себе(інформація про вчителя…)

ІI. Ознайомлення з НУШ

Слайд 3.

Основне завдання початкової школи –зробити так, аби діти змогли використовувати набуті в школі знання, вміння та навички у практичному житті.

Тож в 2017-2018 роках була реформа освітньої системи України на нову українську школу. Ця реформа передбачає створення школи, де діти будуть навчатися через діяльність. З 2018-2019 навчальному році всі почали навчатися за нею.

НУШ спрямована на те щоб підвищити якості навчання, розвиток критичного мислення, стимулювання творчості та самостійності учнів, на зменшення навантаження, а також впровадження сучасних педагогічних методів та технологій.

За Концепцією НУШ в навчанні переважає:

  • Ігрова діяльність;
  • Дослідження;
  • Оцінювання учнів 1-2 класів(вербальне);

Щоденників не буде так як і домашнього завдання.

 Слайд 4. Ранкове коло. Діти разом з учителем вмощуються на килимку, аби обговорити план на день, пригадати минулий чи поспілкуватись на будь-яку іншу тему.

    Слайд 5. Інтеграція предметів. Це об’єднання різних освітніх галузей в один предмет.

 Слайд 6. Діти роблять багато практичного. НУШ – це не про сидіння за партою з рукою на руці. Це рух, це ігри навчальні, інтерактивні, експерименти та багато творчості.

 Слайд 7. Вербальне оцінювання

   Слайд 8. Свідоцтво досягнення. Відсутність бальної оцінки не означає відсутність оцінювання. Учитель відслідковує, чи учням усе вдається і з чим потрібна допомога. Для спонукання вчитель каже: “Молодець, та подумаймо, як можемо покращити твою роботу”, “Що б ти тут змінив/-ла?” тощо. Тобто учень має сам спробувати знайти та виправити помилку і відчути себе таким чином переможцем.

   Тепер діти менше сидять за партами - вони мають змогу виконувати завдання на килимку, рухатися, грати, працювати в колі, групах, парах.

Нова Українська Школа – це школа, де вчитель учні та батьки є рівними учасниками навчального процесу. Отже,  одним із ключових моментів Нової української школи  є педагогіка партнерства.  Тобто під час навчально-виховного процесу  відбуватиметься  тісний зв'язок «Учитель – учні – батьки».

 

ІII. Створення правил.

Слайд 9.

Давайте відразу  я надам Вам інформацію про правила класу:

  1.     Приходити за 10 хв. до початку ранкової зустрічі(щоб дітки перезулися та підготували своє робоче місце).
  2.     Якщо дитина буде відсутня в шкільний день(захворіла, вирішили залишити вдома)-повідомити ОБОВ’ЯЗКОВО мене (можна просто написати повідомлення, але якщо ситуація серйозна то обов’язково телефонуйте).
  3.     Мій особистий час (я маю робочий час: початок о 8:00 і до 14:00. Прошу звертатися до мене за інформацією яка вас буде цікавить з 7:30 до 19:00. Я теж людина, я маю родину і хочу також мати свій вільний час).
  4.     Неприємні ситуації. Якщо сталась якась неприємна ситуація,після того як мій робочий час закінчився, то я не зможу вам в цей час відповісти. Я прийду на наступний день дізнаюсь вся інформація про виникшу ситуацію і тільки потім надам її вам.
  5.     Повітряна тривога. Коли починається повітряна тривога, прошу відразу не телефонувати, бо в першу-це безпека дітей. Мені треба з ними зібрати речі, перевзутися, пошикувати і спустити в укриття.

ІV. Група продовженого дня.

Слайд 11.

Інформація про ГПД ( її надає вихователь групи продовженого дня)

V. Створення батьківського комітету.

Слайд 12.

VI.  1 вересня

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Євтушик Наталія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 липня
Переглядів
2145
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку