Вітаю на батьківських зборах2023р. Броварський ліцей №11
Номер слайду 2
Інформація про мене
Номер слайду 3
СПІЛКУВАННЯ ДЕРЖАВНОЮ МОВОЮ( Дитина усно і письмово висловлює й тлумачить поняття, думки, почуття, факти та погляди) СПІЛКУВАННЯ ІНОЗЕМНИМИ МОВАМИ( Дитина розуміє висловлене іноземною мовою. Усно і письмово висловлює і тлумачить поняття, думки) МАТЕМАТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ( Дитина вміє логічно та алгоритмічно мислити. Застосовує числові та геометричні методи щоб вирішити прикладні завдання у різних сферах діяльності)ІНФОРМАЦІИНО-ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ(Дитина впевнено і водночас критично застосовує інформаційно-комунікаційні технології, щоб створити, знайти, обробити інформацію, щоб обмінятися нею в публічному просторі та приватному спілкуванні.) УМІННЯ НАВЧАТИСЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ( Дитина здатна шукати та засвоювати нові знання, набувати нових умінь і навичок, організувати власний і колективний навчальний процес.)НУШМета НУШ –компетентнісне навчання (знання, уміння, навички). Це означає, що учні не просто будуть набувати знань, а вчитимуться використовувати їх на практиці й опановуватимуть навички.
Номер слайду 4
НУШ1 Ранкове коло. Діти разом з учителем вмощуються на килимку, аби обговорити план на день, пригадати минулий чи поспілкуватись на будь-яку іншу тему. ОЗНАКИ:
Номер слайду 5
2 ІНТЕГРАЦІЯ ПРЕДМЕТІВЦе об’єднання різних освітніх галузей в один предмет. НУШОЗНАКИ:
Номер слайду 6
3 ДІТИ РОБЛЯТЬ БАГАТО ПРАКТИЧНОГОНУШНУШ – це не про сидіння за партою з рукою на руці. Це рух, це ігри навчальні, інтерактивні, експерименти та багато творчості. ОЗНАКИ:
Номер слайду 7
4 ДІТЯМ НЕ СТАВЛЯТЬ ОЦІНКИ. НАТОМІСТЬ Є ВЕРБАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯНУШЇх видають двічі – після першої чверті (щоб зафіксувати відправну точку) і наприкінці навчального року. У ньому визначають, наскільки дитина опанувала ту чи іншу компетентність або навичку. ОЗНАКИ:
Номер слайду 8
5 СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬНУШВідсутність бальної оцінки не означає відсутність оцінювання. Учитель відслідковує, чи учням усе вдається і з чим потрібна допомога. Для спонукання вчитель каже: “Молодець, та подумаймо, як можемо покращити твою роботу”, “Що б ти тут змінив/-ла?” тощо. Тобто учень має сам спробувати знайти та виправити помилку і відчути себе таким чином переможцем. ОЗНАКИ:
Номер слайду 9
1324 ПРАВИЛАПУНКТУАЛЬНІСТЬПРИХОДИТИ З 8:15 ДО 8:25 ЗАБИРАТИ ДІТЕЙ О 18:00 ВІДСУТНІСТЬ ДИТИНИОБОВ’ЯЗКОВО ПОВІДОМИТИ МЕНЕ;ЯКЩО ДИТИНА ВІДСУТНЯ БІЛЬШЕ 3 ДНІВ- ДОВІДКА ВІД ЛІКАРЯ;ЯКЩО ВІДСУТНЯ 1-2 ДНІ- ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА. НЕПРИЄМНІ СИТУАЦІЇ5 ПОВІТРЯНА ТРИВОГАЯКЩО ТРИВОГА ЗРАНКУ,ТО ПРИЙОМ ДІТЕЙ ПРОХОДИТЬ 30 ХВ ВІД ВІДБОЮ;ЯКЩО ДИТИНИ НЕ БУЛО НА УРОКАХ,ТО НА ГПД ДІТЕЙ НЕПРИЙМАЙМО;ЯКЩО ВИ ЗАБИРАЄТЕ ДІТЕЙ ПІД ЧАС ТРИВОГО,ТО МИ МОЖЕМО ВІДДАТИ ЇЇ ТІЛЬКИ БАТЬКАМ. ОСОБИСТИЙ ЧАС
Номер слайду 10
1. Пляшка для води.2. Змінне взуття та одяг на ГПД та.........3. Змінне взуття та форма на урок фізкультури.4. Чашка.5. Тривожна валіза: ковдра, пляшка води, галетне печиво, вологі та сухі серветки, ліхтарик, бейджик з інформацією дитини.