Перший урок - створення класної сім'ї

Про матеріал
Урок знайомство! Створення класної родини. Цікавий, сучасний, творчий та нестандартний урок.
Перегляд файлу

C:\Users\Марійка\Desktop\viptalisman_96053.jpeg 

Ліцей №74 ім. Марійки    Підгірянки

 

(Заходячи до класу, батьки та діти обирають собі будь-який колір стрічки) --- ДН

Перебіг  уроку

 

  І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА

 

Привітання.

Ранок розпочавсь цікаво, Світить сонечко ласкаво,

В календарик заглядає

І від усмішки аж сяє. Знає сонце гомінливе –

День сьогодні особливий!

  • Яке ж сьогодні число? Місяць? Рік?Пора року?
  • Чим особливий сьогоднішній день? (мікрофон)

 

  • Дорогі діти! Сьогодні пролунав для вас перший дзвоник, розпочалося ваше шкільне життя. Я  вітаю вас із першим навчальним днем,з першим шкільним святом, з першим уроком. 
  • Сьогодні Ви вперше сіли за шкільні парти, щоб здобувати знання, знайти нових друзів, вирушаєте у цікаву подорож по країні Знань. Але кожна нова подорож починається зі знайомства. Тому нам теж треба познайомитися.
  • Чи отримали від мене листа?
  • Чи запам’ятали як мене звати?
  • Я  ваша перша вчителька. Звуть мене Марія Василівна. Ми разом будемо вчитися читати, писати, рахувати, досліджувати, розкриємо багато секретів і таємниць.
  • А тепер привітаймось до своїх друзів-однокласників зліва,а потім справа,  усміхніться йому , потисніть руку.
  • Шановні дорослі! У вас теж сьогодні свято?
  • Тож поверніться до свого сусіда, усміхніться та привітайте, потиснувши руку, тільки не мама вітає тата чи навпаки, а привітайте батьків дітей, які стали сьогодні однокласниками вашої дитини.

 

 

СТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОГО НАСТРОЮ.

  • Дорогі діти, Ви всі такі красиві, у вас напевно гарний настрій. Так? Я спробую вгадати, чому ви сьогодні так радієте. Якщо я вгадаю, ви плескаєте в долоні.

Гра  *Так* чи *Ні*

Ми продовжимо урок,

І тепер – наступний крок.

Ну, а щоб не гаять час,

Запитати хочу вас.

А ви хором провляйте.

*Так* чи *ні* відповідайте.

  •  
  • Чи веселі йшли до школи?(Так)
  • Лінь-дрімоту побороли?(Так)
  • Чи готові ви дружити –
  • В колективі дружно жити?(Так)
  • А, може, хочеться поспати?(Ні)
  • То ви прийшли сюди навчатись?(Так)
  • А, може, труднощів боятись?(Ні)
  • Скажіть, портфелі ви придбали?(Так)
  • А чи усе туди поклали?(Так)
  •     - Молодці! Отже, всі готові до подорожі країною Знань.

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

 

Діти, а хто до нас сьогодні завітав на урок? (Зайчики, песики) Але вони дуже сумні, бо хотіли вас привітати з 1 Вересня , але Усі готові?

 

Кулька №1 “Казкова”

2. Вікторина «З якої це казки?»

  • «… А півник тим часом замісив тісто, приніс дрова, розпалив у печі, а мишенята танцюють та в ігри граються…» («Колосок»)
  • «… Кізонько моя мила, Кізонько  моя люба, чи пила, чи ти їла? …» («Коза-Дереза»)
  • «… Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю…» ( «Колобок»)
  • «… От Котик почув Півника, прибіг, забрав його у Лисички і поніс додому…» («Котик та Півник»)    
  • «…Я Мишка - шкряботушка, Жабка – скрекотушка, Зайчик – побігайчик. А ти хто така?..»(«Рукавичка»)
  • Молодці! Добре виконали завдання!

 

Кулька №2 “Загадкова”

3. Робота над загадками (портфель з шкільним приладдям, складати)

1. В мене є чудовий дім,

   Все, що треба, є у нім!

   І живуть в будинку тому

   Книжки, ручки та альбоми. (Портфель)

 

 2Виводить букви і слова оця цікава штучка,

    В руці виблискує здаля нова, гарненька … (ручка.)

3. Всяк школяр  його шанує, бо він пише і малює.

    Хто ж цей  славний молодець? Це,  звичайно,… (олівець.)

4. Для письма, сказати прошу, що потрібно взяти?...Зошит!

5. У портфелі є хатинка —

ручки там живуть, резинка,

клей, лінійка, кутники́ —

школярів помічники.

(Пенал)

.

Давайте ще раз назвемо ці слова. Як одним словом можна назвати всі ці слова? (Навчальне приладдя)  Правильно!  В чому треба носити до школи шкільне приладдя? (В портфелі) Молодці!

 

Кулька №3 “Поетична”

4. Слухання і обговорення вірша. (плескання/тупання…правильно/неправильно)

  • А ось послухайте, як хлопчик Миколка збирався до школи і що він поклав собі в портфель.

Перший раз малий Микола став збиратися до школи.

Олівець поклав у сумку, книги, зошит, ручку, гумку,

М’яч, граблі, перо, подушку, на обід м’яку ватрушку.

Два ведмедики, лопату, білочку руду, хвостату.

Лук і стріли, і рушницю, ще й пухкеньку паляницю.

Ще й стілець, і стіл, і парту, ще й географічну карту.

Трактор, ще й машину, мило… Вже надворі звечоріло.

Сів Микола, дума думку: - А чи все поклав у сумку?

  • Чи правильно зробив хлопчик? А що треба класти в портфель? (Діти відповідають) Я впевнена, що в ваших портфелях не буде зайвих речей!

 

Кулька №4  “Фізкультхвилинка’’

                     5.  Фізкультхвилинка.

  • Може в нас вже хтось стомився? Мов вербичка похилився?

Треба  дружно всім нам встати, фізкультпаузу почати.

Ручки  вгору, ручки вниз, ти сусідові всміхнись.

Руки вгору, руки в боки, пострибай на місці трохи.

Ручки ззаду покладемо, головою поведемо.

Дружно всі присядемо і за парти сядемо.

 

Кулька №5  “Моя Україна”

                    6. Карта України

  •                      - Ось погляньте на карту України – це карта нашої Батьківщини. У кожному куточку України – живуть родини (батьки і діти, бабусі і дідусі) у місті чи в селі, але всі ми живемо в одній державі – в Україні, яка є для всіх нас єдиною. Україна – це наш рідний батьківський край, і ми несемо в собі його культуру, звичаї, традиції, його пісні і вірші, вбираємо у свою душу рідні серцю краєвиди.  Ми повинні берегти і примножувати красу нашого краю.

Кожен з нас маленька частинка великої України.

Чи любите свою країну? Чи готові її оберігати? (Так)

Тоді візьміть  аркушики жовтого/синього паперу, обведіть долоньки кольоровими олівцями і виріжіть. А батьки допоможіть написати на одній стороні ім´я дитини, а на зворотній стороні долоньки - побажання. (Дитина називає своє ім´я і разом з батьками прикріпляє промінець-долоньку до сонечка – в два ряди).  

  • А тепер подивимося, що у нас вийшло! Наше Сонечко нам всміхається! Бо воно дуже задоволене дітками нашого класу. Сонечко всміхається вам, дітки, завжди, а я і ваші батьки будемо радіти за вас, пишатися вашими успіхами.

 

Кулька №7 “Святкова”

 

Кажуть, коли людина народжується, Бог запалює на небі зiрочку. А чи звернули ви увагу, що одні зірочки яскраві великі, а інші ледь видно? Коли людина зла, заздрісна, ледача, то зірочка ледь-ледь жевріє, а коли людина добра, то і зірочка  ясна,і світло її далеко видно. Сьогодні на вечiрньому небі засяє наша з вами зірочка. Вона скаже всім людям, що в 1 класі зародилося спільне життя 10-х першокласників, а ще ваших батьків, бабусь, дідусів. Тепер ми всі разом одна велика класна родина. Тепер все ми будемо робити разом: вчитися, гратися, дружити, мріяти, фантазувати, жартувати, вигадувати і ще багато іншого. І тільки від нас залежить чи буде наша родина повна любові, поваги, підтримки. Кожен із нас принесе до нашої родини свою краплинку душі, і засяє вона різнокольоровими барвами.

 

А ви знаєте, що з давніх давен українці наділяли кольори  великою силою, а тому і ставились до них з особливою повагою.

Я пропоную унікальну можливість об'єднати всі наші кольори  в одне ціле. (Я буду називати колір, а той хто помітить його у себе на парті буде підходити до мене і ділитися ним з нами).

 

Почнемо з білого  як символу великого і чистого початку. (Стрічки)

Тепер нехай кожен з вас додасть трохи свого кольору як символ індивідуальності та  єднання.

  1. ЖОВТИЙ  -  подарує нам  тепло і повагу. Це – колір золота і стиглого колоса.
  2. БЛАКИТНИЙ - символізує благородство, ніжність і вірність.
  3. ЧЕРВОНИЙ КОЛІР – наділить нас любов’ю.
  4. КОРИЧНЕВИЙ - Це колір надійності, міцності.
  5. РОЖЕВИЙ – наповнить нас ніжністю.
  6. СИНІЙ – символ вірності, довір’я і безконечності.
  7. ОРАНЖЕВИЙ – принесе нам славу та гідність.
  8. ЗЕЛЕНИЙ – дасть нам надію на злагоду, мир і спокій.
  9. БУЗКОВИЙ КОЛІР означає легкість, відкритість, творчість.

10.ФІОЛЕТОВИЙ колір мудрості і розуміння.

 

Подивіться, який чудовий візерунок вийшов! Змішавшись, стрічки різного кольору утворили єдине, гармонійне ціле!

Давайте перев’яжемо новонароджений символ життя нашого класу синьо-жовтою стрічкою, символом нашої  з вами Батьківщини. Бо саме своєю працею, своїм старанням, своїми діями ми творимо наше і її майбутнє.

 

Ми з вами будемо зберігати ці стрічки як талісман, як спогад про наш урок і якщо, не дай Боже, нам буде важко чи сумно ми будемо дивитися на наші стрічки і згадувати, що разом ми велика, непорушна сила.

 

ІІI.  Підсумок  уроку.

(Діти, батьки стають у коло)

  • Ми всі різні – маємо різний колір очей, волосся, різний зріст, голос. Але тепер у нас буде багато спільного. Нас об‘єднала наша школа, наш клас, ми будемо вчитися, співати, танцювати, веселитися. Тепер ми одна родина, один колектив. Це коло буде символізувати міцну дружбу нашого класу. Від  сьогодні воно буде з нами, щоб нагадувати про те, що наша дружба міцна й непорушна, усі ми житимемо у мирі й злагоді.
  • А тепер усі встаньте і візьміться за руки, щоб утворилося коло. (Діти стають у коло і беруться за руки. Говорять слова за вчителем.)

Ми усі – одна сім‘я, Неповторні – ти і я! Будемо усі дружити, В злагоді і мирі жити.

Бо життя – це диво – казка! В ньому є любов і ласка!

Ми прийшли у світ, щоб жити Й на Землі добро творити!

 

  • Вітаю всіх із початком першого навчального року, дорогі мої діти.
  • Я буду щасливою щоранку бачити ваші радісні оченята і привітну усмішку. Бажаю, щоб доріжка знань, на яку ми сьогодні із вами ступили, була рівною, цікавою, радісною, чистою, ясною. Хай вам щастить! Бажаю всього  найкращого вашим родинам! Подяки..
docx
Додано
10 жовтня 2022
Переглядів
201
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку