Ліцей №74 ім. Марійки Підгірянки
(Заходячи до класу, батьки та діти обирають собі будь-який колір стрічки) --- ДН
Перебіг уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА
Привітання.
Ранок розпочавсь цікаво, Світить сонечко ласкаво,
В календарик заглядає
І від усмішки аж сяє. Знає сонце гомінливе –
День сьогодні особливий!
СТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОГО НАСТРОЮ.
Гра *Так* чи *Ні*
Ми продовжимо урок,
І тепер – наступний крок.
Ну, а щоб не гаять час,
Запитати хочу вас.
А ви хором провляйте.
*Так* чи *ні* відповідайте.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА
Діти, а хто до нас сьогодні завітав на урок? (Зайчики, песики) Але вони дуже сумні, бо хотіли вас привітати з 1 Вересня , але Усі готові?
Кулька №1 “Казкова”
2. Вікторина «З якої це казки?»
Кулька №2 “Загадкова”
3. Робота над загадками (портфель з шкільним приладдям, складати)
1. В мене є чудовий дім,
Все, що треба, є у нім!
І живуть в будинку тому
Книжки, ручки та альбоми. (Портфель)
2Виводить букви і слова оця цікава штучка,
В руці виблискує здаля нова, гарненька … (ручка.)
3. Всяк школяр його шанує, бо він пише і малює.
Хто ж цей славний молодець? Це, звичайно,… (олівець.)
4. Для письма, сказати прошу, що потрібно взяти?...Зошит!
5. У портфелі є хатинка —
ручки там живуть, резинка,
клей, лінійка, кутники́ —
школярів помічники.
(Пенал)
.
Давайте ще раз назвемо ці слова. Як одним словом можна назвати всі ці слова? (Навчальне приладдя) Правильно! В чому треба носити до школи шкільне приладдя? (В портфелі) Молодці!
Кулька №3 “Поетична”
4. Слухання і обговорення вірша. (плескання/тупання…правильно/неправильно)
Перший раз малий Микола став збиратися до школи.
Олівець поклав у сумку, книги, зошит, ручку, гумку,
М’яч, граблі, перо, подушку, на обід м’яку ватрушку.
Два ведмедики, лопату, білочку руду, хвостату.
Лук і стріли, і рушницю, ще й пухкеньку паляницю.
Ще й стілець, і стіл, і парту, ще й географічну карту.
Трактор, ще й машину, мило… Вже надворі звечоріло.
Сів Микола, дума думку: - А чи все поклав у сумку?
Кулька №4 “Фізкультхвилинка’’
5. Фізкультхвилинка.
Треба дружно всім нам встати, фізкультпаузу почати.
Ручки вгору, ручки вниз, ти сусідові всміхнись.
Руки вгору, руки в боки, пострибай на місці трохи.
Ручки ззаду покладемо, головою поведемо.
Дружно всі присядемо і за парти сядемо.
Кулька №5 “Моя Україна”
6. Карта України
Кожен з нас маленька частинка великої України.
Чи любите свою країну? Чи готові її оберігати? (Так)
Тоді візьміть аркушики жовтого/синього паперу, обведіть долоньки кольоровими олівцями і виріжіть. А батьки допоможіть написати на одній стороні ім´я дитини, а на зворотній стороні долоньки - побажання. (Дитина називає своє ім´я і разом з батьками прикріпляє промінець-долоньку до сонечка – в два ряди).
Кулька №7 “Святкова”
Кажуть, коли людина народжується, Бог запалює на небі зiрочку. А чи звернули ви увагу, що одні зірочки яскраві великі, а інші ледь видно? Коли людина зла, заздрісна, ледача, то зірочка ледь-ледь жевріє, а коли людина добра, то і зірочка ясна,і світло її далеко видно. Сьогодні на вечiрньому небі засяє наша з вами зірочка. Вона скаже всім людям, що в 1 класі зародилося спільне життя 10-х першокласників, а ще ваших батьків, бабусь, дідусів. Тепер ми всі разом одна велика класна родина. Тепер все ми будемо робити разом: вчитися, гратися, дружити, мріяти, фантазувати, жартувати, вигадувати і ще багато іншого. І тільки від нас залежить чи буде наша родина повна любові, поваги, підтримки. Кожен із нас принесе до нашої родини свою краплинку душі, і засяє вона різнокольоровими барвами.
А ви знаєте, що з давніх давен українці наділяли кольори великою силою, а тому і ставились до них з особливою повагою.
Я пропоную унікальну можливість об'єднати всі наші кольори в одне ціле. (Я буду називати колір, а той хто помітить його у себе на парті буде підходити до мене і ділитися ним з нами).
Почнемо з білого як символу великого і чистого початку. (Стрічки)
Тепер нехай кожен з вас додасть трохи свого кольору як символ індивідуальності та єднання.
10.ФІОЛЕТОВИЙ колір мудрості і розуміння.
Подивіться, який чудовий візерунок вийшов! Змішавшись, стрічки різного кольору утворили єдине, гармонійне ціле!
Давайте перев’яжемо новонароджений символ життя нашого класу синьо-жовтою стрічкою, символом нашої з вами Батьківщини. Бо саме своєю працею, своїм старанням, своїми діями ми творимо наше і її майбутнє.
Ми з вами будемо зберігати ці стрічки як талісман, як спогад про наш урок і якщо, не дай Боже, нам буде важко чи сумно ми будемо дивитися на наші стрічки і згадувати, що разом ми велика, непорушна сила.
ІІI. Підсумок уроку.
(Діти, батьки стають у коло)
Ми усі – одна сім‘я, Неповторні – ти і я! Будемо усі дружити, В злагоді і мирі жити.
Бо життя – це диво – казка! В ньому є любов і ласка!
Ми прийшли у світ, щоб жити Й на Землі добро творити!