Перший урок 20-21 "Україна. Сучасність і ми"

Про матеріал
Мета. Створити сприятливі умови для систематизації знань про Україну як сучасну державу; поповнювати словниковий запас на основі уявлень про Україну; аналізувати ситуацію , яка охопила увесь світ, вчити мислити критично; розвивати пізнавальні інтереси учнів, увагу, вміння здобувати інформацію самостійно, спираючись на математичну та інші компетентності; виховувати любов до України, повагу до її минулого, формувати усвідомлення причетності до сучасного світу Обладнання. Картки для безконтактних ранкових вітань, мікрофон на стійці, макет віруса з написом COVID – 19, напис акровірша на дошці, різні карти України, макет цифрової карти, картки із завданнями для створення цифрової карти, соняшники для створення плакату «100 ідей», плакат «Сходинки до успіху», маркери, клей Словник Україна, карта, математика, вірус, COVID, 2020 рік, подорож, … Попередня робота. розглядання карт України, вивчення віршів про Україну, робота з інформаційними довідниками
Перегляд файлу

Стахорщинська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області

 

 

 

 

УКРАЇНА. СУЧАСНІСТЬ І МИ

 


Описание: Описание: http://blog.jarofjuice.com/wp-content/uploads/2008/10/take-care-of-kids-1024x512.jpg 

 

 

 

Підготувала

учитель початкових класів

Карбовська О.М.

 

Тема. Україна. Сучасність і ми

Мета. Створити сприятливі умови для систематизації знань про Україну як сучасну державу; поповнювати словниковий запас на основі уявлень про Україну; аналізувати ситуацію , яка охопила увесь світ, вчити мислити критично; розвивати пізнавальні інтереси учнів, увагу, вміння здобувати інформацію самостійно, спираючись на математичну та інші компетентності; виховувати любов до України, повагу до її минулого, формувати усвідомлення причетності до сучасного світу

Обладнання. Картки для безконтактних ранкових вітань, мікрофон на стійці, макет віруса з написом COVID – 19, напис акровірша на дошці,  різні карти України, макет цифрової карти, картки із завданнями для створення цифрової карти,  соняшники для створення плакату «100 ідей», плакат «Сходинки до успіху», маркери, клей                                                                                                                         Словник  Україна, карта, математика, вірус, COVID, 2020 рік, подорож, …               Попередня робота. розглядання карт України, вивчення віршів про Україну, робота з інформаційними довідниками                                                                                                                                                          Хід проведення

І. Організаційна частина

 1. Створення емоційного фону уроку ( Звучить пісня Н Май «Жовте листячко летить…» )

 2. Вітальне слово вчителя

 3. Відеозвернення від колишнього однокласника

ІІ. Ранкова зустріч

  1. Вітання

Погляньте довкола, усім посміхніться.     Підносьте до неба долоньки малі.                                                                                    Благайте у сонця здоров’я й натхнення!                                                                                    І … з Богом, найкращі мої школярі!             

Гра « Повторяйко» ( Вчитель ознайомлює  учнів з безконтактними вітаннями за допомогою карток, після того, як діти повторили рухи, картка фіксується на вхідних дверях)             

  1. Обмін інформацією

 Вправа «Мікрофон на стійці»

 - Чи торкалися ми один одного під час сьогоднішніх вітань? Чому?

 - Що ви знаєте про хворобу  COVID – 19 ?

  1. Групове заняття

Знайомство з вірусом (читаємо англійською)

Перегляд відео «Про короновірус дітям. Все, що Ви хотіли розповісти, але не знали як» https://www.youtube.com/watch?v=_Rjs5zpCuNI

  1. Щоденні новини        Сьогодні 1 вересня 2020 року. 2020 рік названо роком математики.  1 вересня називають ще Днем знань. Ви вже третьокласники, прийшли до школи, де на вас чекають нові відкриття, нові знання  та нові подорожі. Тема місяця – Подорожуємо та відкриваємо світ. Сьогодні ми будемо говорити про те, що спонукає людей подорожувати.                                                                      Подорожувати люблять всі, навіть наш вірус.                                                                      - Як він подорожує? (З руки на руку, ….) Для чого він це робить?                            - А що, на вашу думку, спонукає подорожувати людей?

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку

 - Сьогодні ми будемо подорожувати надзвичайною, чарівною країною. Якою саме - ви дізнаєтесь, розгадавши загадку-акровірш.

Уранці сонечко тут сходить променисте,

Куди не глянь, то око бачить рай.

Річки, як сльози немовляти, чисті,

А гори тут чіпляють небокрай.

Її у світі називають раєм,

Настільки схожа вона всім на сад Едем!

А ми про неї всі пісні співаєм

І ….. ріднесеньку зовем.

ІІІ. Робота над матеріалом уроку       1.  Виступ підготовленого учня ( Звучить мелодія «Рости, рости, черемшино…»)

Створив Бог небо голубе,       Родючі землі і високі трави,                                                                                    Дніпрові води й жито золоте,                                                                                                                І райських птиць,                                                                                                                 Що звуться солов’ями.                                                                                                                Людей чудових тут він оселив,                                                                                                  І дав їм мову,що в душі співає.                                                                                                  І вільний дух в серця їм поселив,                                                                                                  І рай назвав цей українським краєм.

 2 Вступне слово учителя       Чудовий, дійсно райський куточок – земля, що зветься Україною. Завжди гордо і голосно вимовляю її назву – Україна. Пишаюся тим, що я – українка. Шаную традиції українського народу. Обожнюю її мальовничі міста і села, дивовижну природу. Люблю її людей.
Буває, часом сліпну від краси. 
Спинюсь, не тямлю, що воно за диво,– 
оці степи, це небо, ці ліси, 
усе так гарно, чисто, незрадливо,
усе як є – дорога, явори, 
усе моє, все зветься – Україна. 
Така краса, висока і нетлінна, 
що хоч спинись і з Богом говори.
Ліна Костенко 

3.Повторення та поповнення знань про Україну                                3.1 Проведення вікторини «Наша славна Україна» (презентація від VSEOSVITA.UA)

- Пропоную згадати, що ми знаємо про Україну.

  3.2 Створення цифрової карти України                   - Ми багато говоримо про нашу Україну, знаємо чимало про її історію, красу, видатних людей (учитель звертає увагу на різні карти України, що на дошці). Але ми повинні якомога більше дізнатися про неї.                                          Нагадую, цей рік оголошено роком математичної науки, тому математика буде нас супроводжувати кожного дня. І зараз я пропоную офіційно розпочати дружбу з математикою. Вам потрібно скласти цифрову карту України. Для цього здійснимо уявну подорож Україною. ( учні почергово обирають завдання, що прикріплені на порожній карті України, виконують їх та отримують цифрові повідомлення, за допомогою яких створюють цифрову карту)

ЗАВДАННЯ: прочитати текст, порахувавши приклади     - Довжина  державного кордону становить майже  39 – 21 =     кілометрів.  

- Україна має 78 -71 =    країн-сусідів.

- На території України є моря.  Їх   4 : 2 =

 

- За кількістю населення наша держава займає  7 * 3 =     місце у світі.                                         - Найменшим деревом в Україні вважається верба туполиста. Вона виростає лише до 5 * 3    =     сантиметрів.                                                                                                     - Найменша книга – « Кобзар» має 10 +2 =    сторінок.                                                          - Найдовший духовий музичний інструмент – це трембіта. ЇЇ довжина іноді становить 58 -  50 =    метрів.                                                                                                                 - Україна як незалежна держава існує 27 + 2 =      років.                                                        - Найдревніша карта, зроблена на кістці мамонта знайдена в Україні. Їй приблизно 10 +5 =        тисяч років.                                                                                                   - Вже 90 – 80 =     років Україна продає найбільше соняшникової олії країнам світу.  

3.3 Доповнення карти вчителем (Можна!  дати учням спробу називати багатоцифрові числа)                                                                                                                 

На сьогодні в Україні проживає біля 42 млн. людей.

Її площа – 603, 628 квадратних кілометрів. 

 На Україні 446 міст, 906 смт та 10 196 прекрасних і своєрідних сіл

Найбільша гірська система Українські Карпати, Найвища гора тут  – Говерла. Її висота 2061 м над рівнем моря.                                                         Найунікальніше озеро Українських Карпат – Синевир. Розташоване на висоті 980 м над рівнем моря, утворилося у результаті потужного зсуву, викликаного землетрусом, 10 тис. років тому.                                                                                                  Найбільша річка – Дніпро. Довжина – 2201 км, на Україну припадає 981 км.                                                                                                                                                          Найбільший і найпотужніший літак у світі – “ Мрія ” ( АН – 255) виготовлений на Україні. Максимальна швидкість – 850 км/год.             

  1. Навчально-ігрова рефлексія «Надолужуємо 100»

- Майже 100 днів на дистанційному навчанні, трохи менш як 100 днів літніх канікул, наша прикінцева тема другого класу і, відповідно, тема, яку ми будемо повторювати на початку навчального року «Числа в межах 100 і дії з ними».                                                                                                                                                          Будемо надолужувати те, що, можливо, не довчили, не отримали в емоційному плані, осягнемо нове. Тож пропоную проєкт, працювати над яким будемо тривалий час.                                                                                                                                             Сьогодні ж ми розпочинаємо створювати плакат «100 цікавих ідей». Пропоную зібрати матеріал за такими темами:                                                                                    100 дитячих мрій;                                                                                                                              100 щирих слів;                                                                                                                                            100 важливих подій;                                                                                                                              100 прочитаних творів…  та ще декілька, що запропонуєте ви самі!!! (Плакат складатиметься з великих соняхів, куди діти згодом впишуть свої дитячі мрії, 100 щирих слів, найважливіші у житті кожного події, назви прочитаних творів…)                                                                                                                                                          3.5 Вправа-енергізатор «Соняшник»                                                                       СОНЯШНИК - чи не найсильніший серед квітів... він знайшов своє місце під Сонцем. І не міг не знайти, бо постійно орієнтується на небесне Світило - повертає за ним свою схожу на Сонце голову. Тож Сонце його не засліплює, а це означає, що він не боїться осліпнути від успіхів чи досягнень...                                                                                                   

Станьте як вам зручно. Уявіть, що ви – це квітка соняшника, яка повільно гойдається від подиху вітру. Заплющіть очі, починайте повільно гойдатися: спочатку вліво, потім – вправо …

Розплющіть очі, подивіться один на одного… Наші соняшники уже зовсім зрілі.  Ви маєте в собі енергію цієї квітки. Скажіть собі: «Я наповнений силою, в мене є енергія для росту і розвитку. Я обовязково досягну успіху!»

ІV. Рефлексія

(Учні ознайомлюються зі сходинками до успіху, визначають сходинку свого розвитку, заносять до стіни слів слова, які були використані для проведення уроку)

 

 

 

docx
Додано
30 серпня 2020
Переглядів
687
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку