Перший урок 6 клас, "Дружба"

Про матеріал
Розробка першого заняття до святкування дня знань на тему "Дружба, її ознаки та цінність"
Перегляд файлу

Сікорська Х.О.

 

Позакласний захід на тему:

Дружба, її поняття і цінність

Картинки по запросу картинка дружба

 

Підготувала : вчитель Бабинецької

загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Сікорська Христина Олексіївна

 

Клас: 6

 

Тема: Дружба, її поняття і цінність

Мета: розширити і поглибити поняття: друг,  дружба; дати уявлення про те, як вибирати друзів; називати ознаки справжнього друга;

виховувати в учнів звичку уважно ставитися до товаришів, чемне ставлення учнів одне до одного;

сприяти створенню дружнього дитячого колективу.

Обладнання:

Комп’ютер, SMART boord, презентація, роздатковий матеріал, відеоролик.

Аудіо запис, ножиці, двох сторонній скотч.

Хід виховного заняття:

І. Організація класу

ІІ. Основна частина

ІІІ. Перегляд навчальних відео

ІV. Теоретична частина

V. Підведення підсумків

 

І. Організація класу

  1. Привітання
  2. Налаштування настрою на роботу

Ось і промайнули літні канікули. Я рада вітати вас знову в нашій школі. Ви відпочили, набрались сил і готові вчитися. Шановні батьки, любі діти! Я щиро вітаю вас зі святом — Днем знань. Від усієї душі бажаю вам та вашим родинам міцного здоров'я та здійснення всіх бажань.

В літку ви спілкувалися з багатьма людьми. Сподіваюсь, що ви скучили за  своїми друзями з класу.  А тепер давайте візьмемося всі за руки і пограємо в гру «імпульс» передавати посмішку. Руки на парті і ви по колу стискаєте руку вашого друга справа і так далі…кого руку стиснули повинен посміхнутися, але це потрібно робити швидко і не помітно щоб я не знала де ваш імпульс і не зупинила ваш ланцюжок посмішок.

ІІ. Основна частина

  1. Актуалізація опорних знань:

Гра прибери зайве. На дошці пелюстки з якостями які потрібні для дружби і які можуть нашкодити дружбі, діти піднімають руку і називають один зайвий пелюсток і пояснюють чому він на їх думку може нашкодити дружбі.

Характерно, що справжніх друзів у людини звичайно мало. Багато друзів тільки у того, хто користується друзями з міркувань власної вигоди: чим більше друзів, тим більше вигоди. Такі «друзі» здебільшого тимчасові. Справжніх друзів пов’язує велика повага один до одного, розуміння , взаємодопомога.

Отже  Дружба – це близькі стосунки, засновані на взаємній допомозі, спільності інтересів, повазі, смаків, поглядів.

А зараз давайте ми з вами пройдемо цікавий «Лабіринт» і дізнаємося девіз нашого уроку.  ( Додаток  1)

 

Д    О    О    Л     Щ    Х    Т    О    И    Т

О    П    Щ    Н    О    И    Л    В    Ж    И

Б    Л     Ж    А    Н     Т    Л    М    У    Л

Р    Л    Л    Л    О     И    Л      І     Р    Л

Е    Т    О    М    У    Ж    Л     Є    Д    Л

  1. Оголошення теми і мети уроку

Тема нашого уроку: Дружба, її поняття і цінність

Мета: : розширити і поглибити поняття: друг,  дружба; дати уявлення про те, як вибирати друзів; називати ознаки справжнього друга;

виховувати в учнів звичку уважно ставитися до товаришів, чемне ставлення учнів одне до одного;

сприяти створенню дружнього дитячого колективу.

 

 

 

ІІІ. Перегляд навчальних відео

https://www.youtube.com/watch?v=I8qI_k2dw8k&list=RDwKHalcGQMVI&index=2  соц. Рол. По одежде

https://www.youtube.com/watch?v=QJNkc_ow8PM Дружба урок математики

https://www.youtube.com/watch?v=bx_KEgFbK0I  доброта деньги

 

ІV. Теоретична частина

Як погано буває людині, коли віна лишається одна. Щоб такого не траплялося потрібно навчитися спілкуватися з людьми, поважати їх, бути терпеливими.

Я бажаю зберегти вам хороший настрій до кінця уроку.

А зараз давайте послухаємо цікаву історію про дружбу.

Як фон звучить спокійна музика

 

«Якщо хочеш мати друзів ...»

Не так уже й важко знайти друзів! Одне дерево самотньо стояло біля дороги і сумувало, бо у нього не було друзів. Рівнина була порожня, по полю бродили вітри, але ніхто не зупинявся поруч з деревом; в небі літали птахи, але жодна з них не сідала на його гілки, тому що вони були голі.

Неподалік текла річка, а й вона, ні разу не зупинилася у дерева поговорити з ним. Вона поспішала злитися з іншою річкою, щоб веселіше було бігти до моря.

Звичайно, по дорозі ходили люди, але у кожного були свої справи, і ніхто не зупинявся у дерева. Часом воно думало, що найкраще йому піти, куди очі дивляться. Але дерева не можуть ходити, вони не можуть втекти навіть тоді, коли бачать, що до них йдуть люди з сокирами.

Так було до весни. Як тільки настала весна, дерево вкрилося листям, надягло красиву зелену шапку. Але все одно залишилося самотнім.

Одного разу дерево побачило, що яструб женеться за Горобцем. Горобець кричав від страху. Не знаючи, куди подітися, він шмигнув у зелене листя дерева. Дерево було задоволене. Всю ніч воно шепотіло з Горобцем, а на ранок пташка звила на ньому гніздо і села виводити пташенят.

Одного разу біля дерева зупинився віз. Візник розпріг коней, кинув їм сіна, а сам ліг подрімати. Їхали мимо інші люди, побачили густу тінь і теж вирішили відпочити. Проїжджі сіли в тіні і стали розповідати один одному різні історії, а дерево слухало і раділо, що воно вже не самотнє. Воно намагалося побільше покласти тінь, не те люди вирішать, що тінь погана, і підуть.

З тих пір кожен, хто йшов по дорозі, зупинявся відпочити під деревом. Вірно, дерево не може йти в ногу з людиною по дорозі, але зате воно може вкривати його на шляху своєю тінню!

Так у дерева з'явилися друзі. Воно зрозуміло, що, якщо хочеш мати друзів, треба вкривати їх своєю тінню.

Обговорення:

- Про що це оповідання? Чому дерево було одиноким?

- Чому навіть після приходу весни дерево залишалося самотнім?

- Чому дерево раділо, що воно не самотнє?

- Яка ідея цього твору? (Як і дерево люди не повинні бути самотніми.)

 

Ось ще одна цікава коротенька історія:

 

«Скільки людині потрібно друзів»

Як гадаєш, скільки треба мати друзів, аби почуватися щасливим? Одного, двох, чи, може, кілька десятків? Дотепна притча про дружбу від Бориса Крумера відповість на це риторичне питання і допоможе розставити усі крапки над «і».

Учень прийшов до Вчителя і запитав його:

— Вчителю, скільки друзів повинно бути у людини – один чи багато?

— Все дуже просто, – відповів Учитель, — зірви мені он те червоне яблуко з верхньої гілки.

Учень задер голову і відповів:

— Але воно дуже високо висить, Учителю! Мені не дістати.

— Поклич друга, нехай він допоможе тобі, — відповів Вчитель.

Учень покликав іншого учня і став йому на плечі.

— Мені все одно не дістати, Учителю, — промовив засмучений учень.

— У тебе більше немає друзів? — посміхнувся Учитель.

Учень покликав ще приятелів, які крекчучи стали підійматися один одному на плечі та спини, намагаючись побудувати живу піраміду. Але яблуко висіло занадто високо, піраміда розсипалася, і учень так і не зміг зірвати жадане яблуко.

Тоді Вчитель покликав його до себе:

— Ну, ти зрозумів, скільки людині потрібно друзів?

— Зрозумів, учитель, — сказав учень, потираючи забитий бік, — багато — щоб усі разом ми змогли вирішити будь-яку проблему.

— Так, — відповів майстер, засмучено похитуючи головою, — дійсно, потрібно багато друзів. Щоб серед усього цього збіговиська гімнастів знайшовся хоча б один розумний чоловік, який здогадався б принести драбину.

V. Підведення підсумків

А тепер в кінці нашого спілкування коли ми стільки дізналися цікавого про дружбу і її цінність – давайте створимо  Дерево дружби нашого класу я роздам вам листочки з долонями, ви їх виріжте і напишіть одне щось що потрібне для справжньої дружби і щось одне що може їй нашкодити і встаємо приклеюємо долоньки створюючи наше дерево.

(Підготувати ватман на якому намалювати стовбур дерева, роздрукувати долоньки (30 шт))

Приклад:

Поступатися.

Не боятися просити вибачення, якщо образив одного.

Чи не грубити. Чи не злитися.

Чи не скупитися.

Допомагати одному.

Бути чесним.

Дотримуючись цих правил дружби, я думаю, ви ніколи не втратите друга.

1

 

docx
Додано
30 серпня 2019
Переглядів
1917
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку