Перший урок "Народився дружний клас" 1 клас НУШ

Про матеріал

ТЕМА: «Народився дружний клас».

Мета: формувати позитивну навчальну мотивацію, соціальну зрілість, розвивати зв`язне мовлення, довільність, дати загальне уявлення про навчання у школі.

Матеріал: відеоролик за мотивами книги «Як я потраплю в школу цього року?» Дж.Паллотта, Д.Бзєжицкі, кольорові стікери, фломастери, аркуш для фліп-чарту

Перегляд файлу

ТЕМА: «Народився дружний клас».

Мета: формувати позитивну навчальну мотивацію, соціальну зрілість, розвивати зв`язне мовлення, довільність, дати загальне уявлення про навчання у школі.

Матеріал: відеоролик за мотивами книги «Як я потраплю в школу цього року?» Дж.Паллотта, Д.Бзєжицкі, кольорові стікери, фломастери, аркуш для фліп-чарту

Святково прикрашений клас.

Вчитель. Рада вітати вас, друзі. Займіть, будь ласка, місце там, де вам подобається.

Якщо ви не встигли сісти там, де хотілось – не засмучуйтесь, ми не будемо увесь час сидіти саме так і у вас обов’язково ще буде можливість посидіти за кожним столом у цьому класі, гарантую!

Скажіть, будь ласка, а як ви сьогодні потрапили до школи?

Прийшли? Приїхали? Це ж, напевно, було дуже нудно? Хіба ні?

А як вам така ідея, щоб прилетіти до школи машиною часу? Або приїхати верхи на поні?

Знаєте, одна дівчинка, назвемо її Еріка, вирішила приїхати до школи цього року незвичайним способом. Хочете дізнатись яким?

(Перегляд відео «Як я прийду до школи цього року?». Вчитель озвучує кадри, за потреби – зупиняє відео й обговорює певні моменти з учнями).

https://www.youtube.com/watch?v=26btnPECREU

  • Як ви думаєте, чому наприкінці Еріка все ж погодилась їхати в шкільному автобусі?
  • Саме так. Все цікаво, якщо робити це з друзями.
  • А зараз я  пропоную й нам з вами відмітити, яким шляхом ви сьогодні потрапили до школи. У вас на столах є кольорові стікери. Візьміть собі по одному. Якщо вже знаєте, як пишеться ваше імя – можете підписати стікер, або, за бажанням намалювати на ньому свій сьогоднішній настрій.
  • Ось перед вами – зображення. Розмістіть свої стікери відповідно до того, який шлях ви обрали сьогодні.

(На аркуші для фліп-чарту – таблиця з зображенням способу руху: автобусом/пішки/на авто/велосипедом)

Дуже гарно вийшло. Я сподіваюсь, що ваша дорога до школи буде цікавою, комфортною та безпечною. А ви – завжди будете уважними й обережними, йдучи до школи та повертаючись назад.

Як ви думаєте, а що потрібно робити, щоб дорога до школи була приємною та цікавою?

Я сподіваюсь, що у вас дорогою до школи траплятимуться тільки приємні пригоди.

 Усі шляхи цього дня ведуть до школи. І, мабуть, недарма тема першого шкільного уроку – « Народився дружний клас», тому що всі, хто зустрічав  вас сьогодні на шкільному подвір’ї, сподіваються, що віднині наша школа стане для вас рідною.

А чи пам’ятають наші малюки, як ми розпочинали свої  уроки?  Якими словами звертались один до одного коли відвідували школу майбутнього першокласника?

Дружно, весело сказали: Добрий день!

Вліво, вправо повернулись: Добрий день!

Один одному всміхнулись: Добрий день!

А чи пам’ятаєте ви своїх друзів, з якими готувалися стати школярами? А щоб згадали всі, давайте промовимо своє ім’я .  Поверніться до сусіда по парті, притуліть долоні один до одного, ось так,  скажіть своє ім’я.

Молодці!  А тепер поверніться до сусіда позаду,  притуліть долоні один до одного, ось так,  скажіть своє ім’я.

Молодці! Ось тепер ми друзі! А з друзями  можна ділити і радість і сум, перемоги і невдачі, разом робити добрі і корисні справи.

Розпочинається новий навчальний рік, який завжди означає відкриття нової, осяйної  і не завжди легкої дороги. Ось ми з вами готувалися, купували шкільні речі,  вітали один одного, а чи знаєте ви, навіщо ви прийшли  до школи?

(відповіді дітей)

  • Діти, а ви сьогодні з гарним настроєм збиралися до школи?

Поплескайте в долоньки ті, у кого гарний настрій.

Давайте я спробую вгадати, чому ви сьогодні так раді? Якщо я вгадаю, ви плескаєте в долоньки. Домовилися? (Після кожного визначення діти плескають у долоні.)

Ви раді,

• тому що у вас є гарний портфелик;

• тому що у вашому портфелику багато нових шкільних речей;

• тому що ви сьогодні дуже ошатні і красиві;

• тому що ви сьогодні перший раз прийшли у школу;

• тому що ви сьогодні стали школярами;

• тому що ви зустрілися сьогодні зі своєю першою вчителькою.

Молодці . Гарний у вас настрій.

Практична робота

- Візьміть квіточку, яка лежить у вас на парті, і будьте готовими назвати своє ім’я голосно і чітко.

- Вийдіть до мене, жовті квіточки , назвіть своє ім’я, прізвище і «посадіть» квіточку у наш вазончик.

За допомогою вчителя діти прикріплюють квіти у вазон, заздалегідь оформлений.

  • - Тепер вийдіть сині квіточки…
  • - Ось до нас виходять сині дзвіночки…

Погляньте, діти, на цей чарівний вазончик. Чим квіточки схожі? Чим різняться? І дорослі, і діти зовсім як наші квіти. Подивіться один на одного, посміхніться. Чим ми схожі? Чим відрізняємось?

Ми всі різні – маємо різний колір очей, волосся, різний зріст, голос. Але тепер у нас буде багато спільного. Нас об’єднала наша школа, наш клас, ми будемо вчитися, співати, танцювати, веселитися. Тепер ми одна родина, один колектив. Цей віночок буде символізувати міцну дружбу нашого класу. Від сьогодні він буде з нами, щоб нагадувати про те, що наша дружба міцна й непорушна, всі ми житимемо у мирі й злагоді. Саме в цю хвилину народився наш клас.

У нас немає ТИ.

У нас немає Я.

Ми - єдиний клас.

Ми - одна сім'я.

А зараз – невеличкий та приємний сюрприз: знайдіть на столі маленьку торбинку з різними цікавинками.

Давайте спробуємо роздивитись, що там всередині

Використовуйте цю техніку, щоб залишити позитивні повідомлення дітям у перший день навчання. Для кожного учня заповніть маленьку поліетиленову торбинку  на застібці наступними об'єктами  (кількість і склад можна змінювати, в залежності від умов та обставин):

  • ластик, що означає, що будь-яку помилку можна виправити; 
  • невеликий пластиковий «дорогоцінний камінь», який означає, що кожен з нас цінний; 
  • кілька кольорових карамельок, щоб показати, що хоч ми і схожі, але насправді різні.
  • паперову зірку, тому що кожен обов’язково буде сяяти по-особливому.
  • і серце, щоб показати, що ваш клас – це безпечне та уважне місце, де люблять та цінують кожного.
  • Діти, якщо вам стане сумно, одиноко, візьміть будь-який предмет з цієї вашої торбинки і пригадайте, що він означає.  А ще – пригадайте, що кожен з вас означає для нашого класу.

Тримайте об’єкти по одному за раз і розкривайте їх приховані значення.

  У кожної дитини є с щаслива    зірка.    Я    пропоную батькам взяти зірочки і записати побажання для своєї дитини. Вони  повинні обов'язково здійснитися!
(Батьки записують побажання на  зворотному боці зірочки з іменем власної дитини і вивішують на макеті неба, хмаринок).

Прощання «Аплодисменти по колу».

Уявіть, що відчувають артисти після концерту чи спектаклю, коли глядачі дарують їм свої аплодисменти. У нас дуже хороші літи і кожен з вас заслужив аплодисменти від своїх товаришів.

Діти утворюють коло. Перший учасник повертається до другого і дарує йому аплодисменти. Потім вони вдвох повертаються до третього й аплодують йому.  Вправа триває , доки всі учасники не отримають аплодисментів.

 

Я сподіваюсь, що наступні 4 роки стануть і для вас, і для мене надзвичайно цікавою пригодою, про яку ви завжди будете згадувати. А щоб запам’ятати сьогоднішній день – запрошую вас і ваших рідних до нашої фотозони. Зробімо спільне ПЕРШОкласне фото, а далі – кожен з вас зможе сфотографуватись за бажанням. Успіхів усім і до зустрічі!

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.3
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.6
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Курявая Светлана
    Дякую за цікаві ідеї!!!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Венгер Алла Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Стасюк Олена Станіславівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Курись Яна Леонідівна
    Дякую, за цікавий матеріал! Деякі елементи використаю обов'язково!
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
4 вересня 2018
Переглядів
17460
Оцінка розробки
4.6 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку