Урок "Перший раз у 1 клас"

Про матеріал

Матеріал розрахований на учнів перших класів. Формування уявлення учнів про школу як Країну Знань, розширення кругозору учнів про рідну Україну, про народну символіку та державні символи.

Перегляд файлу

    Тема:   Перший раз у перший клас

Мета: Сформувати уявлення учнів про школу як Країну Знань, розширити кругозір учнів про рідну Україну, про народну символіку та державні символи, викликати інтерес до пізнання своєї Батьківщини, її просторів, розвивати почуття патріотизму, заохочувати творити добро, здобувати знання, щоб бути гідним учнем своєї школи і громадянином своєї держави.

           Виховувати любов до рідної мови, дружбу.

Обладнання: плакат  «Державні символи України», малюнки «Приміщення школи», м\ф «Перший раз у перший клас».

Хід уроку

І. Організаційний момент 

Привітання.

Ранок розпочавсь цікаво,

 Світить сонечко ласкаво,

 В календарик заглядає

І від усмішки аж сяє. Знає сонце гомінливе –

День сьогодні особливий!

  • Яке ж сьогодні число? Місяць? Рік?
  • Чим особливий сьогоднішній день?

ІІ. Робота за темою  уроку

  1. Бесіда

Учитель: Сьогодні для вас пролунав перший дзвінок, який покликав на перший у вашому житті шкільний урок. Ви переступили поріг Країни Знань. Усі жителі цієї країни носять почесне звання – «Учень», «Школяр». Сьогодні із звичайних хлопчиків і дівчаток перетворились на учнів, школярів.

Як ви думаєте, що роблять діти у школі?

У  школі  діти  навчаються, радіють, грають, малюють, думають, дружать…

  1. Вправа «Знайомство»
  • А щоб нам навчатись, дружити, радіти нам треба познайомитися.
  • Для цього треба всім  піднятися і створити коло.
  • Познайомимося  за  допомогою цього клубочка.

Мене звуть…

А тепер за  моєю командою  скаже своє  ім’я.  Чи  почули  ви  імя  свого сусіда? Ні? Тому, треба говорити по черзі.

Діти називають своє імя , передаючи  жовту  нитку.

На що  схоже  наше коло? На сонечко!  Підніміть руки вгору. Нащо схожі  наші  руки?  На промінчики.

Ось так ми створили коло  дружби. Молодці!

 Ми усі – одна сім‘я, Неповторні – ти і я! Будемо усідружити, В злагоді і мирі жити.

(Діти сідають)

Бо життя – це диво – казка!

В ньому є любов і ласка!

Ми прийшли у світ, щоб жити

Й на Землі добро творити!

Ми велика шкільна родина,

Мова і пісня у нас - солов'їна,

Квітне всюди червона калина,

Рідна земля для всіх нас - Україна!

3.Розповідь «Наша  країна – Україна»    

    Ось погляньте на карту України – це карта нашої Батьківщини. У кожному куточку України – живуть родини (батьки і діти, бабусі і дідусі) у місті чи в селі, але всі ми живемо в одній державі – в Україні, яка є для всіх нас єдиною. Україна – це наш рідний батьківський край, і ми несемо в собі його культуру, звичаї, традиції, його пісні і вірші, вбираємо у свою душу рідні серцю краєвиди (Презентація «Краєвиди мого краю»). Хіба може душа бути байдужою до цієї краси? Звичайно, ні. Ми повинні берегти і примножувати красу нашого краю.

Наша рідна Україна, наша Батьківщина, яка має свою землю, свою мову, культуру, історію, власні звичаї і традиції має також неповторні державні символи.

Про них послухайте казку.  

Дуже давно жила одна жінка. І було в неї три сини. Росли сини чесними, сміливими і дуже любили свою матір, готові були віддати за неї своє життя.

Підросли вони і вирішили піти в люди і прославити свою матір.

Першим пішов старший син. Мати, щоб він про неї пам‘ятав, подарувала йому золоту корону з трьома промінчиками. Пішов син. І за корону, яка зігрівала людей і вела вперед, показувала дорогу до кращого життя, дали першому сину ім‘я – Тризуб.

Середньому сину мати в дорогу подарувала жовто-блакитний одяг. Своїми хорошими справами прославив він свою матір. Дали люди йому ім‘я – Прапор.

       А там, де був молодший син, завжди звучала дзвінкоголоса пісня, тому що   мати подарувала молодшому сину голос солов‘я. І дали йому ім‘я – Гімн.

З того часу йдуть завжди разом – Тризуб, Прапор і Гімн, прославляючи рідну матір.

         То як називається наша країна? А люди, які в ній живуть?

          (Працьовиті, веселі….

4. Дидактична гра «Я – не я»

Я – ручки догори

Не я – присіли.

А тепер давайте грати – треба вам відповідати.

Рано – вранці хто піднявся?

А хто сонечку посміхався?

Не хотів хто одягаться?

А зарядку хто робив?

Свої ручки хто не мив?

Добре зранку готувався. Хто?

А ще досі не вмивався хто?

Хто здоровим хоче стати?

А знання хто хоче мати?

Бачу, всім вам хочеться знання пізнати  і справжніми

4. Знайомство з школою.

  • Погляньте, що за будиночок незвичайний у нас на дошці?
  • Так, це школа.

А чи знаєте ви, які спеціальні приміщення є у нашій школі? (спортзал, бібліотека, їдальня, клас, учительська, актовий зал, медпункт, вбиральня)

Діти беруть   з  портфелика  один папірець.

А  зараз  вийдуть діти, які  вважають, що їх малюнок відноситься до

Бібліотеки

Їдальні

Спортзалу

Медпункту

ІV.Рефлексія 

  • Ось і добіг до кінця наш перший урок.
  • Що вам сподобалося на уроці? Що запам‘яталося?
  • Чи зрозуміли ви, як треба жити у школі?В якій державі ми живемо?
  • Кого можна назвати патріотом України?
  • Що для цього треба робити? 

 

У нас немає ТИ.

У нас немає Я.

Ми - єдиний клас.

Ми - одна сім'я.

МУЛЬТФІЛЬМ   ПЕРШИЙ РАЗ У ПЕРШИЙ КЛАС

 

  • Вітаю всіх із початком першого навчального року, дорогі мої діти.
  • Я буду щасливою щоранку бачити ваші радісні оченята і привітну усмішку. Бажаю, щоб доріжка знань, на яку ми сьогодні із вами ступили, була рівною, цікавою, радісною, чистою, ясною. Хай вам щастить! Бажаю всього  найкращого вашим родинам!

 

 

 

 

docx
Додано
4 вересня 2018
Переглядів
879
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку