Перший урок у 1 класі на тему "День народження нашого класу".

Про матеріал
Конспект уроку для першого класу на тему: " День народження нашого класу". Знайомство з учнями, батьками. Емоційне налаштування.
Перегляд файлу

Тема:Урок-мандрівка «День народження нашого класу».

  1. Привітання з учнями та батьками. Побажання у  прозовій формі.

(лунає весела музика)      (вчитель дзвонить у дзвоник)

Шановні батьки, любі діти та всі наші гості. Я щиро вітаю вас зі святом – Днем Знань. Від усієї душі бажаю Вам міцного здоров’я та здійснення всіх ваших бажань.Щойно пролунав дзвоник на перший урок в житті наших малят. Подивіться, які в нас гарні діти: чепурненькі, веселі, жваві, непосидючі, розумні.А батьки? Я впевнена: кращих батьків просто не існує. Мені дуже приємно, що всі ми разом зібралися в одному класі.

Сьогодні ваш ранок розпочавсь цікаво

І навіть сонечко світило ласкаво

Тому, що знає сонце гомінливе,

Що день сьогодні особливий.

Цікаво ж, чому сьогодні день особливий?

- Яке ж сьогодні число, місяць ?  А рік? (написано на дошці)

- А чому ви посміхаєтесь? Зараз спробую відгадати, чому ви веселі та радісні . Якщо відгадаю, плесніть у долоні, якщо ні – тупайте ніжками домовились?

- У вас сьогодні день народження?

- Ви виграли приз в лотерею?

- Ви повернулися з космічної подорожі?

- У вас є новий портфель?

- Вам купили шкільну форму?

- Ви стали школярами?

-  Ось чим особливий сьогоднішній день, ось чому усмішки сяють на ваших обличчях!!!

Я від щирого серця вітаю вас, діти з цим святковим днем, коли вперше шкільний дзвінок покликав вас на урок.

-А зараз діти я хочу кожного із вас посвятити в першокласники. (медальки + пісня)

(Діти розповідають вірші про школу)


 


В мене галстук від Кордена

В мене вигляд бізнесмена

Як навчуся я читати,

То подамся в депутати!

А я уже зараз фотомодель,

У мене є лак і брасматик, і гель

Я знаю, як сісти, я знаю, як стати

Навіщо, скажіть, мені вчитись читати?

Щоб лише високі бали

Виводила оця ручка

Щоб я нею розписалась,

Як буде получка.

 

Ціле літо я чекала,

Їла кашу, підростала

Щоб портфель не був великий

І не спадали черевики.

Я вчитимусь добре, бо маю мету.

Я знаю ким стану, коли підросту.

Я мрії своєї не зраджу ніколи…

Тож знайте: я буду директором школи!

 

Фізкультура в школі є,

Це я встиг почути!

Дужим, як брати Кличко,

Дуже хочу бути!


 


- Діти, тепер ви стали справжніми школярами і вам надається право самим подзвонити в шкільний дзвінок. (дзвонять у дзвінок)

2. Подяка найріднішим батькам.

- Скажіть, а кому в першу чергу ми вдячні за сьогоднішній день? (своїм батькам)

Давайте їм пошлемо повітряний поцілунок. А вони його зловлять.

Але для початку давайте пригадаємо як це такий поцілунок повітряний показати? Хто нам покаже?

Так…..Отож діти зрозуміли як його посилати?

А зараз інструкція для батьків, повітряні поцілунки потрібно вміти приймати. Ось так.

Отож приготувалися, повернулися до наших найрідніших, наймиліших і найкрасивіших матусь і татусів і шлемо їм всім солодкий повітряний поцілунок.

3.Представлення у ігровій формі

- Я ваша перша вчителька. Мене звутьДарина Володимирівна. Я знаю, як звуть кожного з вас. А от сонечко, яке завтіла до нас на урок  не знає. Давайте за командою скажіть хором кожен своє ім’я.  Увага, приготувалися. Як вас звуть? Нічого не розібрати . Може ми голосно говорили . Давайте скажемо пошепки. Знову не зрозуміло. Це тому, що разом гарно співати пісні, грати, а відповідати краще по одному, тоді тебе зрозуміють. Це перше шкільне правило. Так приємно, коли тебе уважно слухають.  Якщо ми навчимося один одного слухати, усім нам стане тепло і затишно. Тож давайте зробимо так. На партах у вас лежать сонячні промінчики. Напишіть на промінчиках  своє ім’я. Хто не може написати, напишіть букву, яку знаєте або намалюйте квіточку. Потім по черзі виходьте до дошки , голосно називайте своє ім’я  і даруйте сонечку промінчик.

- Подивіться, як гарно посміхається сонечко – у нього з’явилися промінці, а у нас класна родина, колектив.

Саме в цю хвилину народилася наша шкільна сім׳я.Від сьогодні ми з вами стали справжніми друзями.

4.Гра «Будьмо знайомі».

Зараз ми з вами зіграємо в гру . для цього поверніться один до одного обличчям. І повторюйте за мною.

У мене є носик-у тебе є носик.

У мене є вушка-у тебе є вушка.

У мене є губки-у тебе є губки.

У мене є щічки- і в тебе є щічки.

Обіймімося-подружімося.

Сьогодні всі вітають наших першокласників. А чи готові наші малюки стати школярами? А хто знає, що школяр складає в портфель? Зараз перевіримо.

Гра «Складання портфеля».

Ну, дійсно, портфель ви складете. А як школярі готувались до свята?

Гра «Я – не я».

А щоб грати-треба вам відповідати Я – не я.

Коли правда – кажіть «Я» , а неправда – то «Не я».

Рано-вранці хто піднявся?

А хто сонечку всміхався?

Хто одягатись не хотів?

А зарядку хто робив?

Свої ручки хто не мив?

Добре зранку готувався хто?

А ще й досі не вмивався хто?

Хто здоровим хоче стати?

А знання хто хоче мати?

Ви довели, що ви справжні школярі.

-А зараз давайте відгадаємо загадки, хто знає правильну відповідь – піднімає руку, не викрикує. (Загадки)


Є чарівник у школі в нас.

Дітей запрошує він в клас.

Щоб не спізнились на урок.

Нам голос подає….  (дзвінок)

З ним подружить кожен з вас,
Як піде у перший клас.
Бо хоч завжди він мовчить,
Та читати вас навчить! (буквар)


В ньому я пишу весь час

І не тільки я  — весь клас!

Пишем гарно, як один!

Бо «обличчя учня» він. (Зошит)

 

Нею тільки поводи,

Залишаються сліди.

Що за дивна штучка?

Це звичайна….. (ручка)


 


Кожен учень мене має
В мене олівці складає.
Мабуть, ти мене впізнав?
Ну звичайно! Я (пенал)

По папері він гуляє,
Різні речі зображає,
Гарний хлопець-молодець!
Хто це? Звісно ж, (олівець)


 


 В сумці зошит і буквар.

Хто до школи йде?...(школяр)


Фізхвилинка

Шановні батьки, увага! А зараз клятва батьків!


(На місці крапок робити довгу паузу).

 Ніколи не заходити у школу…        Більше десяти разів на тиждень.

 Ніколи не дивитися щоденники своїх дітей…       У поганому настрої.

 Ніколи не ходити на батьківські збори…         Без привітної посмішки.

 Сварити своїх дітей…             Тільки у крайніх випадках.

 Виконувати за дітей домашнє завдання… Не будемо!

5. Народження нової родини.

-Подивіться один на одного, посміхніться. Чим ми схожі? Чим відрізняємось?

- Ми всі різні – маємо різний колір очей, волосся, різний зріст, голос. Але тепер у нас буде багато спільного. Нас об’єднала наша школа, наш клас, ми будемо вчитися, співати, танцювати, веселитися. Тепер ми одна родина, один колектив. Це сонечко буде символізувати міцну дружбу нашого класу. Від сьогодні воно буде з нами, щоб нагадувати про те, що наша дружба міцна й непорушна. Саме в цю хвилину народився наш клас.

- А щоб ці бажання здійснилися , я пропоную піднятися зі своїх місць утворити коло і скажемо такі слова:


У нас немає ТИ.

У нас немає Я.

Ми - єдиний клас.

Ми - одна сім'я.


-А без чого не буває дня народження?

Звичайно, без торта. (Вчитель дістає торт). Кожен з вас має взяти свічечку і поставити  в торт.

(Вчитель запалює свічки + лунає музика з днем народження+ задувають свічки)

1  вересня — день народження нашого 1-го класу. У школі з'явився новий клас — нова шкільна родина.
 У кожної дитини є  щаслива    зірка.    Я    пропоную батькам взяти зірочки і записати побажання для своєї дитини. Вони обов'язково здійснитисятись!

(Батьки записують побажання на зворотному боці зірочки з іменем власної дитини і вивішують на макеті неба, хмаринок).

(лунає музика+фото дітей+солодкий стіл)

docx
Додано
3 лютого 2023
Переглядів
482
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку