Перший урок у 1 класі. "Порадійте всі за нас, ми прийшли у перший клас"

Про матеріал
Мета: Формувати в учнів інтерес до навчання, уміння здобувати знання; розвивати пізнавальні інтереси; розширювати і поглиблювати поняття громадянськості, розвивати прагнення бути свідомим громадянином України, її громадянськості, розвивати прагнення бути свідомим громадянином України,її патріотом. Розвивати пізнавальні інтереси. Виховувати бажання наполегливо оволодівати знаннями, любов до школи – джерела одержання знань і вмінь.
Перегляд файлу

  Тема: Порадійте всі за нас, ми прийшли у перший клас.

  Мета: Формувати в учнів інтерес до навчання, уміння здобувати знання; розвивати пізнавальні інтереси; розширювати і поглиблювати поняття громадянськості, розвивати прагнення бути свідомим громадянином України, її громадянськості, розвивати прагнення бути свідомим громадянином України,її патріотом. Розвивати пізнавальні інтереси. Виховувати бажання наполегливо оволодівати знаннями, любов до школи – джерела одержання знань і вмінь.

  Обладнання: малюнки державних і народних символів України, ілюстрації краєвидів міста Генічеськ, міста Київ, визначних місць Херсонської області. аудіо запис мелодії Т.Петриненка «Україна».

                                                              Хід уроку

      І. Організаційний момент.

 Доброго дня, вам дорослі!

Доброго дня вам і діти!

День незвичайний сьогодні у світі!

На свято Знайомства запрошую всіх!

Хай будуть тут посмішки, пісні та сміх.

Думаю весело ми тут пограємо.

Свято Знайомства вже починаємо!

      ІІ.   Повідомлення теми і мети уроку.

  • тема нашого уроку – «Порадійте всі за нас, ми прийшли у перший клас.»
  • Школа – це велика країна Знань. Вона розкриє безліч секретів. Ви пройдете багатьма стежками цієї країни, і я думаю, вам це сподобається.

ІІІ. Гра «Знайомство»

Мені дуже приємно, що ми всі разом зібралися в одному класі. Але, щоб зустріч продовжилася, ми маєм познайомитися. (Я називаю своє ім'я і передаю м'яку іграшку учням, які по черзі називають свої імена)

      ІV. Бесіда.

  • Шановні батьки, любі діти ,гості! Я щиро вітаю вас зі святом – Днем знань. Від усієї душі бажаю вам міцного здоров'я та здійснення всіх бажань. Наші діти стали першокласниками. Які вони гарні, веселі, жваві, розумні, кмітливі! А батьки? Я впевнена: кращих батьків просто не існує. Сьогодні ми всі разом вирушимо у подорож до Країни Знань, яка закінчиться через 11 років.

V. Слухання вірша. Розповідь з елементами бесіди.

     (звучить мелодія Т.Петриненка «Україна». Вчитель читає вірш П.Воронько «Облітав журавель»)

Облітав журавель сто морів, сто земель,

Облітав, обходив, марно крила натрудив.

Ми спитали журавля: «Де найккращая земля?»

Журавель відповідає: «Краще рідної немає!»

  • Скажіть журавлику, що таке рідна земля?
  • Кожна наша маленька батьківщина є частинкою великої Батьківщини, нашої держави, ім'я якій Україна.
  • У вас на парті у кожного лежить карта. Розгляньте її разом з батьками. Що на ній зображено?

  • Отже, сьогодні на нашому першому уроці ми поговоримо про Україну. Україна – це наша держава. Ви – українці, її маленькі сини і дочки, наша мова – українська. Щасливі ми, що народилися і живемо на такій чудовій землі, багатій і мальовничій.

   VІ.   Розповідь про рідний край.

  • Сьогодні у класі дуже багато квітів. Вони додають усім святкового настрою. І на дошці у нас теж була чарівна квітка-семицвітка – Квітка Пізнання. Та поки ми були на лінійці, вітер розвіяв усі пелюсточки. Щоб повернути їх, треба виконати різні завдання.
  • Діти, допоможемо квітці-семицвітці? Тож до роботи. Ось перша пелюстка.

 Перша пелюстка

  • Кожна людина найбільше любить той край, де народився і живе. Кожен пишається своєю рідною землею завжди хоче про неї сказати найкраще. А знайдіть на карті разом з батьками край, де ми живемо.
  • Як він називається?
  • Давайте розфарбуємо нашу область жовтим кольором.

Херсонська область є унікальним регіоном України. Безмежне море золотої пшениці, зелені сади, виноградники. Перлинами краю є:

          Асканійський заповідник – найбільший природний заповідник в Європі.

         Олешківські піски – найбільша пустеля Європи.

         Озеро Сиваш –протягом  2 тисячоліть було найважливішим постачальником солі.

         Друга пелюстка

  • Великих і славних міст багато в україні, а ми будемо говорити зараз про головне місто нашої держави.
  • Як називається головне місто України, наша столиця?

   Третя пелюстка

  • Щоб патріотом – українцем зростати, треба багато про рідне місто знати.
  • Яку назву має наше рідне місто?
  • Давайте доберемо гарні слова про наш Генічеськ. Яке наше місто?
  • А ось як про Генічеськ написала учениця нашої школи Кравчук Аня.

                 

                                 

                                            Найрідніша моя сторона.

Там де берег ласкавого моря,

Де шумить замріяний степ,

Де повітря чисте й прозоре,

Де тепло в очах у людей.

             Там мій дім, там моє рідне місто,

             Найрідніше місце з усіх.

             Тут Азовського моря колиска,

             Тут такі мелодійні пісні.

Серед безлічі крапок на карті

Лише тут оживає душа.

Це – Генічеськ! Найкращий у світі.

Найрідніша моя сторона.

              Особливі у місті цім люди,

              Тут привітно всміхаються всі.

              Це – Генічеськ! Найкращий у світі.

               І такий в цілім світі один.

Четверта пелюстка

  • А тепер повідомляємо, як рідний край ми любимо та знаємо.
  1. У всьому світі кожен зна:

Є батьківщина лиш одна

  1. І в нас вона ода-єдина-

це наша славна Україна

  1. Ми всі діти українські,

український славний рід.

  1. Дбаймо, щоб про нас, маленьких,

добра слава йшла у світ.

  1. Свої здібності і сили

розвиваймо раз у раз.

  1. Щоб народу була втіха,

і щоб користь була з нас.

  1. Все, що рідне, хай нам буде

найдорожче і святе.

  1. Мої рідні, рідна мова,

рідний край наш над усе.

  1. Щоб ми у школі виростали,

вершини знань усі здолали.

П'ята пелюстка

  • Кожна країна має свої символи. В України вони тежє. Хто знає як вони називаються?
  • У кожного з вас на парті є державні символи України. Давайте їх наклеїмо на сторінку з картою.

      Шоста пелюстка

  • Крім державних Україна має ще й народні символи.
  • Калина – символ кохання, краси, щастя.
  • В народі кажуть: «Дім без рушників, як сім'я без дітей». Рушники – це теж символи українського народу.
  • Вишиванка – ще один символ українців.

Сьома пелюстка

  • Щоб наша країна процвітала і багатіла, давайте прикрасимо її квіткою соняшника – символом процвітання, достатку і миру.

   VІ Підсумок уроку.

Ось і повернули ми всі пелюсточки Квітки Пізнання на місце і разом з тим закінчили уявну подорож Україною. Ви, діти, маєте у своєму серці високе почуття любові до рідного краю, а тому зможете зробити все для того, щоб Україна розвивалася і процвітала. А для цього потрібно здобувати знання, багато знати і вміти. Тож старайтеся вчитися так, щоб вами пишалася Батьківщина. І перша сторінка наших знань  наприкінці уроку є у кожного. В добрий час, любі діти.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бабич Ірина Дмитрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 травня 2020
Переглядів
707
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку