Перший урок "Знайомтеся п'ятикласнику"

Про матеріал
сценарій першого уроку(урок-знайомство) для учнів 5 класу урок для першого дзовина
Перегляд файлу

Дорогі діти! Сьогодні вся наша країна відзначає День знань, і ви переступили поріг середньої школи та стали учнями 5 класу. А я, переступивши шкільний поріг  цього року, стала вашим класним керівником. У нас попереду багато років шкільного життя разом. Я сподіваюся, що  незважаючи на реалії    сьогодення наш клас буде здоровим, дружнім і згуртованим, як одне ціле. Нас чекає багато цікавих справ. Але наше головне завдання – створити та зберегти наш колектив, щоб кожний почував себе в ньому впевнено, безпечно і зручно. Сьогодні, як ніколи, нам потрібно “озброїтися” знаннями про COVID-19 та пандемію,яка панує зараз в світі аби протидіяти поширенню хвороби. Наша обізнаність “не на руку” новому типу коронавірусу, тоді як паніка та розпач – його союзники. 

Пам’ятайте, від нас із вами залежить дуже багато. Щонайперше, важливо дотримуватись правил: обмежити контакти з людьми, мити руки пильнувати за тим, як ви почуваєтесь. Якщо у вас кашель, нежить, температура — дотримуйтеся дистанції особливо ретельно, щоб не заразити інших.

Підтримуйте одне одного. Нашої підтримки особливо потребують люди, які захворіли на COVID-19, — захворіти може кожен із нас. Не забудьте написати їм підбадьорливі повідомлення або в телефонній розмові побажати швидкого одужання. Пам’ятайте, що кожен  із нас може захворіти і потребувати допомоги. 

Та повернемося до шкільного життя , яке ніби сходи знань. По яких ви піднімаєтеся вище і вище – від однієї сходинки до іншої, більш складної. Я сподіваюся, що ми  подолаємо всі труднощі разом. Ми будемо вивчати не тільки науки, але також будемо продовжувати навчатись дружити. Найбільш важливо те, щоб кожен із вас став хорошою, доброю, надійною людиною.

Сьогодні ви – п ’ятикласники! І не просто п’ятикласники – ви  учні ІІ ступеня школи. Ви вже  багато чого вмієте, багато чому навчилися в початковій школі. Можливо, хтось із вас здогадається, що означають цифри написані на дошці:

1.09 – день нашого першого знайомства, яке, напевне, вам і мені запам'ятається надовго.

 2021 рік є роком, який познайомив нас і, сподіваюся, подружив.

 2025 рік є роком, в якому ви закінчите школу.

   У 5 класі на вас чекають  нові предмети, нові вчителі. Не завжди буде легко, не все виходитиме  одразу. Але я хотіла б, щоб кожний із вас відчув, що він не один, що на допомогу прийдуть друзі, однокласники, батьки, вчителі і звичайно я,   ваш класний керівник.

    А ще ми сьогодні з вами поговоримо про одну дивовижну країну зі своєю надзвичайну історією. Та щоб дізнатися про яку країну йде мова, пропоную вам відгадати ряд загадок і за допомогою  перших літер відповідей ми складемо з вами назву країни

1. Коли все у тебе гарно,
Коли день пройшов не марно,
Наче квітка розквітаєш,
На обличчі її маєш.
Посміхаються вуста.
Що це? Відповідь проста.

2. В ньому сторінок багато,
Там і будні, там і свята.
Він події позначає,
Історичні дати знає,
Та рахує залюбки
Тижні, місяці, роки.


 

3. Ось стоїть біленька хата -
Там твої матуся й тато,
Твої сестри та брати
І, звичайно, там є ти.
Ще бабусі, дідусі,
Зібралися геть усі!
Бути в кожного повинна
Дружня та міцна _ _ _ _ _ _!

4. Рідну мову я вивчаю,
З літер я слова складаю.
Помічниця ось моя -
Букви в ній від А до Я
Стали лагідно в рядки.
Що це, знають малюки?


5. І вареники в сметані,
І крученики духмяні,
Сало, терте з часником,
Борщ червоний з буряком.
Одним словом як назвати,
Щоб гостей почастувати?

6. Вони смачненькі та чорненькі,
У ґрунт попали навесні,
Тепер із них у полі зріють
Яскраві соняхи рясні.
А згодом буде і олія
Прозора, жовта, запашна.
Їх можна з друзями лузати.
Про що ця загадка, хто зна?


7. Цей фахівець нам розказав
Про долі націй та держав,
Де наші пращури жили,
Які в них звичаї були?
Які одежа, посуд, хата,
Та ще цікавого багато.
Розкопки буде він вести,
Щоб нам минуле довести.

Відповіді на 7 загадок:
У смішка
К алендар
Р одина
А бетка
Ї жа
Н асіння
А рхеолог

Молодці. Правильно розгадали слово. Мова зараз піде саме про нашу рідну неньку-Україну, яка в цьому році відзначила 30 років Незалежності.

--А Зараз давайте подумаємо. Що таке незалежність?

--Чи можна сказати, що це день народження країни?

А чи можете ви описати мені одним словом,яка вона? (квітуча, мальовнича, різнобарвна…..) треба відповісти на запитання, пов'язані з нашою Батьківщиною – Україною.

1. В якій частині світу знаходиться Україна?

2. Назвіть найбільшу річку України.

 3. Якими морями омивається Україна?

 4. Які гори розташовані в Україні?

5. Хто автор слів Гімну України?

 6. Якого кольору державний прапор України?

7. Назвіть дату (число і місяць), коли Україна святкує День Незалежності.

Які молодці, скажіть будь ласка, які державні символи України ви знаєте?

(мультфільм про символи, Україну)

Так, як у нашої неньки  України в цьому році  день народження пропонуваю вам на цих    долоньках написати    побажання для нашої Батьківщини .Перед вами долоньки (учні пишуть свої побажання державі Україні)                           

--У кожного на парті є долоньки напишіть на них свої побажання нашій любій незалежній країні., і давайте разом з відтворемо один із символів України

 

У нас з вами є загадковий         чоловічок 5-Б

Допоможіть мені, діти, довідатися що-небудь про цього загадкового 5-Б. Який у нього зріст, вага, фізична форма? Чим захоплюється наш 5-Б? Яка у нього дисципліна? Як він ставиться до навчання? Який у нього характер? Ну і, нарешті, яке в нього обличчя? Все це ми будемо зараз з'ясовувати і записувати поряд з цим портретом. А допоможе мені той, у кого найкрасивіший і розбірливий почерк. Є серед вас такі?

До дошки виходить один з учнів, бере фломастер.

Перше питання, найлегший - це зростання 5-Б. (Середній зріст п'ятикласника зазвичай 145-150 см) Що ми запишемо в цю графу? Який зріст у нашого класу? Високий або низький, а може бути, середній?

Діти (хором). Низький, середній, високий.    Учень записує.

Класний керівник. Тепер вага - нормальний, недостатній, а може бути, зайвий?

Діти (хором). Нормальний.       Учень фломастером записує.

Класний керівник. Фізичний розвиток - займається наш 5-Б спортом? І яким?

Діти піднімають руки, по черзі називають види спорту, яким вони займаються.

Ну, що ж, напишемо, що фізична форма - відмінна!

А ось що стосується захоплень, знову питання. Які у 5-Б захоплення?

Діти по черзі розповідають про свої захоплення. Учень записує.

Ну що ж, так і запишемо: захоплення різнобічні.

А як у нашого 5-Б з дисципліною - добре чи погано?

Діти (хором). Добре. Учень записує напроти дисципліни - Хороша

Класний керівник. А ось що стосується навчання, тут ми поки нічого не можемо написати. Чому, діти, як ви думаєте?

Зразкові відповіді дітей:

- Тому що 5-Б клас ще не показав себе у навчанні.

- Тому що у нас не було ще жодного уроку в 5 класі.

- Тому що ми навіть не знаємо, які уроки у нас будуть в 5 класі.

Класний керівник. Так, цю таємницю 5-Б відкриє нам у кінці I семестру. Сподіваємося, що відповіддю буде число...    Діти (хором). 12

Класний керівник. Залишилося найпростіше: записати якості характеру нашого 5-Б. Який він? Добрий, веселий, дружний, слухняний, активний, чесний, надійний, розумний, сильний, сміливий, справедливий?

Діти по черзі з місця відповідають. Учень записує.

Щоб закінчити портрет нашого класу, залишається тільки намалювати особу. Як ви думаєте, яке в нього обличчя?

Учитель показує дві пики, усміхнену і сумну. Діти вибирають одну з них. Учитель прикріплює обрану дітьми пику до фігурці, намальованої на ватмані.

Ось і вийшов портрет 5-Б класу. Спасибі всім, хто допоміг скласти цей портрет. Тепер ми його повісимо на чільне місце і будемо уважно спостерігати, як наш 5-Б зростає, стає розумніший, сильніший, добріший, кращий. А разом з ним будемо рости і ми з вами.

Дякую, які ви молодці, Ось тепер я бачу, що ви в мене справжні п’ятикласники, тож давайте разом подорожувати    по новій для нас країні    під назвою Середня школа

На цьому наш перший урок закінчується

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 жовтня 2021
Переглядів
304
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку