Перспективи розвитку інфраструктури кіберспорту в Україні

Про матеріал
Федерація кіберспорту України – це всеукраїнська організація, створена з метою підтримки індустрії кіберспорту в Україні, а також допомоги в створенні повноцінної інфраструктури на всій території України (інтернет-ресурси, представництва Федерації в кожному регіоні країни); в проведенні щорічних всеукраїнських ліг; створення академії і школи для майбутніх професіоналів. Українські кіберспортсмени займають перші місця в міжнародних рейтингах і турнірах. Таким чином, кіберспорт активно розвивається як спортивна дисципліна, яка має потребу в правовій регламентації, як на національному, так і на міжнародному рівні. Розвиток кіберспорту як самостійної спортивної дисципліни на даний момент є досить перспективним по ряду причин: - соціальні (захоплення або хобі величезного числа молоді); - економічні (призові фонди міжнародних змагань з кіберспортивних дисциплін, ставки, парі);  - охорони права (законодавчо регламентована сфера суспільних відносин). Сьогодні в Україні є два турнірних організатора, відомих у всьому світі багатофункціональний майданчик StarLadder і кіберспортивний медіахолдинг WePlay Esports. У той же час, залишається місце і для інших гравців. Наприклад, організаторів заходів на аматорському і напівпрофесійному рівні. Всі турніри можна умовно розділити на два типи: ліцензовані (офіційно схвалені виробниками ігор) і ті, які проводяться поза офіційними заліків. Останні можна організувати, не отримуючи офіційного дозволу від видавця гри. Наприклад, є варіант просто запустити лігу - студентську, шкільну або навіть відкритий турнір для всіх бажаючих. При цьому деякі видавці все ж накладають певні обмеження. Valve, компанія-розробник Counter-Strike і Dota 2, дозволяє без отримання ліцензії проводити будь-які турніри з призовим фондом до $ 10 тисяч. В Україні є кіберспортивні трансляції поза усталених стрімінг-платформ - влітку цього року на Медіасервісі MEGOGO з'явилася окрема вкладка "Кіберспорт". Популярність розділу постійно зростає і, наприклад, особливо добре себе показують колаборації зі знаменитостями. При цьому аудиторія охоче дивиться подібний контент через Smart TV, де раніше кіберспорту не було. За словами представника MEGOGO, ця галузь проходить ті ж етапи медіаросту, що і традиційний спорт - є свої особливості, але в частині монетизації прав все дуже схоже. Ще одним варіантом бізнесу може стати виробництво спеціальних меблів. Мова, звичайно ж, йде, в основному, про ігрові столи або стільці. В Україні Андрій Братичук з компанії Zeus, що виробляє геймерскі столи, розповідає, що їх фабрика, розташована в Чернігові, спочатку була орієнтована на звичайні меблі. Ігрову ніхто робити не планував - за словами Братичука, це було спонтанне рішення, в яке ніхто не вірив. Але через деякий час виробництво спеціальних столів, через підвищений попит, довелося виділити в окрему лінійку. Він наводить цифри: столи в 2020 році продаються в два рази активніше, ніж в минулому - за місяць фабрика може продати 200-300 одиниць. Серед особливостей проектування Братичук відзначає кілька нюансів: - По-перше, дизайн. Традиційно це меблі чорного кольору, з яскравими кольоровими вставками і підсвічуванням. - По-друге, функціоналу їй додають власники для навушників і вбудовані USB-хаби. - По-третє, важливе місце займає ергономіка.
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Львівський державний університет фізичної культури

Імені Івана Боберського

 

 

 

 

 

 

Перспективи розвитку інфраструктури кіберспорту в Україні

 

 

 

 

 

Виконав

Кункевич Олег Анатолійович

 

 

 

 

 

 

 

 

Львів – 2021

  1. Перспективи розвитку інфраструктури кіберспорту в Україні.

 

Федерація кіберспорту України – це всеукраїнська організація, створена з метою підтримки індустрії кіберспорту в Україні, а також допомоги в створенні повноцінної інфраструктури на всій території України (інтернет-ресурси, представництва Федерації в кожному регіоні країни); в проведенні щорічних всеукраїнських ліг; створення академії і школи для майбутніх професіоналів. Українські кіберспортсмени займають перші місця в міжнародних рейтингах і турнірах. Таким чином, кіберспорт активно розвивається як спортивна дисципліна, яка має потребу в правовій регламентації, як на національному, так і на міжнародному рівні. Розвиток кіберспорту як самостійної спортивної дисципліни на даний момент є досить перспективним по ряду причин: соціальні (захоплення або хобі величезного числа молоді); економічні (призові фонди міжнародних змагань з кіберспортивних дисциплін, ставки, парі); охорони права (законодавчо регламентована сфера суспільних відносин). Сьогодні в Україні є два турнірних організатора, відомих у всьому світі багатофункціональний майданчик StarLadder і кіберспортивний медіахолдинг WePlay Esports. У той же час, залишається місце і для інших гравців. Наприклад, організаторів заходів на аматорському і напівпрофесійному рівні. Всі турніри можна умовно розділити на два типи: ліцензовані (офіційно схвалені виробниками ігор) і ті, які проводяться поза офіційними заліків. Останні можна організувати, не отримуючи офіційного дозволу від видавця гри. Наприклад, є варіант просто запустити лігу - студентську, шкільну або навіть відкритий турнір для всіх бажаючих. При цьому деякі видавці все ж накладають певні обмеження. Valve, компанія-розробник Counter-Strike і Dota 2, дозволяє без отримання ліцензії проводити будь-які турніри з призовим фондом до $ 10 тисяч. В Україні є кіберспортивні трансляції поза усталених стрімінг-платформ - влітку цього року на Медіасервісі MEGOGO з'явилася окрема вкладка "Кіберспорт". Популярність розділу постійно зростає і, наприклад, особливо добре себе показують колаборації зі знаменитостями. При цьому аудиторія охоче дивиться подібний контент через Smart TV, де раніше кіберспорту не було. За словами представника MEGOGO, ця галузь проходить ті ж етапи медіаросту, що і традиційний спорт - є свої особливості, але в частині монетизації прав все дуже схоже. Ще одним варіантом бізнесу може стати виробництво спеціальних меблів. Мова, звичайно ж, йде, в основному, про ігрові столи або стільці. В Україні Андрій Братичук з компанії Zeus, що виробляє геймерскі столи, розповідає, що їх фабрика, розташована в Чернігові, спочатку була орієнтована на звичайні меблі. Ігрову ніхто робити не планував - за словами Братичука, це було спонтанне рішення, в яке ніхто не вірив. Але через деякий час виробництво спеціальних столів, через підвищений попит, довелося виділити в окрему лінійку. Він наводить цифри: столи в 2020 році продаються в два рази активніше, ніж в минулому - за місяць фабрика може продати 200-300 одиниць. Серед особливостей проектування Братичук відзначає кілька нюансів. По-перше, дизайн. Традиційно це меблі чорного кольору, з яскравими кольоровими вставками і підсвічуванням. По-друге, функціоналу їй додають власники для навушників і вбудовані USB-хаби. По-третє, важливе місце займає ергономіка.

docx
Додано
4 грудня 2021
Переглядів
329
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку