Перспективне планування середня група

Про матеріал
Перспективне планування, середній дошкільний вік, 2023 рік листопад місяць за програмою Українське дошкілля
Перегляд файлу

 

Тема   ДНЯ: « ______________________________________________________________________________________»

Дата     ___________________________

Ранок

Спостереження (за чим, ким), пошуково-дослідницька діяльність: ____________________________________

________________________________________________

Де проводиться:_________________________________

Прийоми керівництва (розповідь, загадка, прислів’я, запитання, худ.слово,  скоромовка, чистомовки тощо): _________________________________________

________________________________________________

Мета: __________________________________________

________________________________________________

________________________________________________________________________________________________

Ігрова діяльність:

  • Рухливі іги (1 малої рухливості, або хороводна ):

Назва  __________________________________________

Мета:__________________________________________

________________________________________________

  • Створення умов для сюжетно-рольової гри (розгляд, бесіда, розповідь, читання худ. літ. ):

Назва гри:_______________________________________

Мета: __________________________________________

________________________________________________

________________________________________________

  • Дидактична гра, назва: _________________________

Мета:__________________________________________

________________________________________________

________________________________________________

Індивідуальна робота з дітьми: 

З якого розділу програми __________________________

Мета:__________________________________________

________________________________________________

________________________________________________

З ким проводиться: ______________________________

4.Предметно-практична діяльність: _______________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Робота з батьками _______________________________ ________________________________________________________________________________________________

І  ЗАНЯТТЯ:

Назва___________________________________________

________________________________________________
Тема:___________________________________________________________________________________________

Мета:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Словникова робота: _____________________________

________________________________________________________________________________________________

Матеріал:

а)демонстраційний: _____________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

б) роздатковий:__________________________________

________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Хід заняття: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІІ  ЗАНЯТТЯ:

Тип заняття (фронтальне, групове, міні – заняття)

Назва____________________________________________

_________________________________________________
Тема:_____________________________________________________________________________________________

Мета:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Словникова робота: _______________________________

__________________________________________________________________________________________________

Матеріал:

а)демонстраційний: _______________________________

__________________________________________________________________________________________________

б) роздатковий:___________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Хід заняття: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Прогулянка

Спостереження(за чим, ким), пошуково-дослідницька діяльність: ________________________________________

Де проводиться:____________________________________

Прийоми керівництва(розповідь, загадка, прислів’я, запитання, худ.слово,  скоромовка, чистомовки тощо): ___________________________________________________

___________________________________________________

Мета: _____________________________________________

___________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________

Фізкультура на повітрі або рухливі ігри: ______________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________

___________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ігрова діяльність:

Мовленнєві  ігри:___________________________________

___________________________________________________

Мета _____________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Будівельно-конструктивні ігри

Мета: _____________________________________________

___________________________________________________

___________________________________________________

Сюжетно-рольова гра:

Назва _____________________________________________

Мета: _____________________________________________

___________________________________________________

___________________________________________________

Самостійні ігри (перелік іграшок) ____________________

___________________________________________________

Мета: _____________________________________________

___________________________________________________

Предметно-практична діяльність:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Індивідуальна робота з дітьми: з якого розділу програми

___________________________________________________

Мета:_____________________________________________

______________________________________________________________________________________________________

З ким проводиться: _________________________________

___________________________________________________

Культурно-гігієнічні навички (перед обідом): ___________________________________________________

___________________________________________________

Мета :_____________________________________________

___________________________________________________

Обід (мета):________________________________________

___________________________________________________

Цікаво знати про: __________________________________

______________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________

Висновки (І пол.дня):_______________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Характеристика заняття в ІІ пол.дня:

Розділ програми ___________________________________

__________________________________________________

Тема: ____________________________________________

__________________________________________________

Мета:____________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 Матеріал: а)демонстраційний: ____________________

____________________________________________________________________________________________________

б) роздатковий: ___________________________________

__________________________________________________

Словникова робота________________________________

__________________________________________________

Методи та прийоми:

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Д/гра: назва______________________________________

__________________________________________________Мета:______________________________________________________________________________________________

Мовленнєва гра: назва_____________________________

__________________________________________________

Мета:____________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

Рухливі ігри:______________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________Спостереження (за чим, ким), пошуково-дослідницька діяльність: _______________________________________

Де проводиться:___________________________________

Прийоми керівництва:_____________________________ __________________________________________________

Мета:____________________________________________ __________________________________________________

__________________________________________________

Предметно-практична діяльність:

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Індивідуальна робота з дітьми: з якого розділу програми_________________________________________

Мета:____________________________________________

____________________________________________________________________________________________________

З ким проводиться: ________________________________ __________________________________________________

__________________________________________________

Попередня робота:_________________________________

____________________________________________________________________________________________________

Самостійна ігрова діяльність: ______________________

____________________________________________________________________________________________________

Робота з батьками: ________________________________

__________________________________________________

Висновки:________________________________________

 

doc
Додано
13 жовтня 2023
Переглядів
948
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку