Тема ДНЯ: « ______________________________________________________________________________________»
Ранок Спостереження (за чим, ким), пошуково-дослідницька діяльність: ____________________________________ ________________________________________________ Де проводиться:_________________________________ Прийоми керівництва (розповідь, загадка, прислів’я, запитання, худ.слово, скоромовка, чистомовки тощо): _________________________________________ ________________________________________________ Мета: __________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________ Ігрова діяльність:
Назва __________________________________________ Мета:__________________________________________ ________________________________________________
Назва гри:_______________________________________ Мета: __________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________
Мета:__________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ Індивідуальна робота з дітьми: З якого розділу програми __________________________ Мета:__________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ З ким проводиться: ______________________________ 4.Предметно-практична діяльність: _______________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Робота з батьками _______________________________ ________________________________________________________________________________________________ І ЗАНЯТТЯ: Назва___________________________________________
________________________________________________ Мета:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Словникова робота: _____________________________ ________________________________________________________________________________________________ Матеріал: а)демонстраційний: _____________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ б) роздатковий:__________________________________ ________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
Хід заняття: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ІІ ЗАНЯТТЯ: Тип заняття (фронтальне, групове, міні – заняття) Назва____________________________________________
_________________________________________________ Мета:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Словникова робота: _______________________________ __________________________________________________________________________________________________ Матеріал: а)демонстраційний: _______________________________ __________________________________________________________________________________________________ б) роздатковий:___________________________________ __________________________________________________________________________________________________ Хід заняття: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Прогулянка Спостереження(за чим, ким), пошуково-дослідницька діяльність: ________________________________________ Де проводиться:____________________________________ Прийоми керівництва(розповідь, загадка, прислів’я, запитання, худ.слово, скоромовка, чистомовки тощо): ___________________________________________________ ___________________________________________________ Мета: _____________________________________________ ___________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________ Фізкультура на повітрі або рухливі ігри: ______________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________ ___________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Ігрова діяльність: Мовленнєві ігри:___________________________________ ___________________________________________________ Мета _____________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Будівельно-конструктивні ігри Мета: _____________________________________________ ___________________________________________________ ___________________________________________________ Сюжетно-рольова гра: Назва _____________________________________________ Мета: _____________________________________________ ___________________________________________________ ___________________________________________________ Самостійні ігри (перелік іграшок) ____________________ ___________________________________________________ Мета: _____________________________________________ ___________________________________________________ Предметно-практична діяльність: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Індивідуальна робота з дітьми: з якого розділу програми ___________________________________________________ Мета:_____________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________ З ким проводиться: _________________________________ ___________________________________________________ Культурно-гігієнічні навички (перед обідом): ___________________________________________________ ___________________________________________________ Мета :_____________________________________________ ___________________________________________________ Обід (мета):________________________________________ ___________________________________________________ Цікаво знати про: __________________________________ ______________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________ Висновки (І пол.дня):_______________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Характеристика заняття в ІІ пол.дня: Розділ програми ___________________________________ __________________________________________________ Тема: ____________________________________________ __________________________________________________ Мета:____________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Матеріал: а)демонстраційний: ____________________ ____________________________________________________________________________________________________ б) роздатковий: ___________________________________ __________________________________________________ Словникова робота________________________________ __________________________________________________ Методи та прийоми: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Д/гра: назва______________________________________ __________________________________________________Мета:______________________________________________________________________________________________ Мовленнєва гра: назва_____________________________ __________________________________________________ Мета:____________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ Рухливі ігри:______________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________Спостереження (за чим, ким), пошуково-дослідницька діяльність: _______________________________________ Де проводиться:___________________________________ Прийоми керівництва:_____________________________ __________________________________________________ Мета:____________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ Предметно-практична діяльність: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Індивідуальна робота з дітьми: з якого розділу програми_________________________________________ Мета:____________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________ З ким проводиться: ________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ Попередня робота:_________________________________ ____________________________________________________________________________________________________ Самостійна ігрова діяльність: ______________________ ____________________________________________________________________________________________________ Робота з батьками: ________________________________ __________________________________________________ Висновки:________________________________________ |